Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zagłówki przednie w NOTE


Gość edek44
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie się wydaje, że zagłówek nie służy raczej tyle do "komfortowego rozłożenia się w fotelu", co do ochrony szyi podczas wypadku.

zle Ci sie wydaje, prawidlowo dopasowany zaglowek powinien przytrzymywac glowe podczas jazdy i gora zaglowka powinna pokrywac sie z gora glowy"

 

To ze wiekszosc zaglowkow ma mozliwosc regulacji tylko gora-dol a nie przod-tyl i kata pochylania to inna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest tak do końca, że zagłówki służą tylko bezpieczeństwu. Jeżeli jesteś kierowcą to owszem. Ale już jako pasażer, a szczególnie w długiej trasie na pewno zdarza się Tobie przespać na miejscu pasażera. Moja żona, która spędza na miejscu pasażera sporo czasu stwierdziła, że zagłówki są do d*py i to raptem po jednym kilkusetkilometrowym wyjeździe. Chciała wręcz zamienić przednie zagłówki z tylnimi ;) Ja osobiście już do nich przywykłem ale też uważam, że można było je lepiej zaprojektować. Co do właściwości ochronnych to wolałbym się jeszcze o tym nie przekonywać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest tak do końca, że zagłówki służą tylko bezpieczeństwu. Jeżeli jesteś kierowcą to owszem. Ale już jako pasażer, a szczególnie w długiej trasie na pewno zdarza się Tobie przespać na miejscu pasażera. Moja żona, która spędza na miejscu pasażera sporo czasu stwierdziła, że zagłówki są do d*py i to raptem po jednym kilkusetkilometrowym wyjeździe. Chciała wręcz zamienić przednie zagłówki z tylnimi ;) Ja osobiście już do nich przywykłem ale też uważam, że można było je lepiej zaprojektować. Co do właściwości ochronnych to wolałbym się jeszcze o tym nie przekonywać ;)

 

Ano racja - ja też głównie jeżdżę tylko jako kierowca.

 

Fakt. Note mógłby mieć lepsze te zagłówki. Wyglądają ładnie, ale jak się o nie oprzeć, to już jest gorzej. W razie czego polecam wersję Tekna z aktywnymi zagłówkami. :D;) Są nieco inne. ;)

 

A fajną opcję ma obecny X-Trail w wersji Sport z pakietem Joyful. Chodzi o zagłówki tylne. Mają takie boczne, wysuwane wsporniki, które trzymają głowę, żeby np. podczas snu nie majtnęła się za mocno i nie skręciła karku. :D;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość czopochrup

mi by sie przeydaly zaglowki z mozliwoscia sterowania katem pochylenia do przodu zaglowka bo obecne sa jakos dziwnie wyprofilowane i jak sie glowe oprze to sie nie da tak jechac na dluzsza mete.... breat ma takie w nubirce sa swietne bardziej do przodu sie pochyla i jest git:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bankroot
zle Ci sie wydaje, prawidlowo dopasowany zaglowek powinien przytrzymywac glowe podczas jazdy i gora zaglowka powinna pokrywac sie z gora glowy"

 

jesteś pewien ?

tak jest napisane w instrukcji do NOTE'a ?

 

Np. w Primerze jest napisane tak:

 

"nastaw zagłówki tak, aby szczyt zagłówka wypadał na szczycie uszu".

 

wątpię, by producent nie wiedział co ma napisać w instrukcji obsługi, a ja nie znam ludzi, których szczyt uszu pokrywa się ze szczytek głowy (może Pan Yoda)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bankroot
Akurat miałem wypadek z zagłówkiem nastawionym gora zagłówka = góra głowy i dzięki temu ruszać głową do dziś mogę.....

 

z takim argumentem trudno dyskutować, ale jednak zapytam:

 

-czy wypadek miałeś NOTE'm ?

- możesz jako właściciel napisać, jak zaleca w instrukcji obsługi ustawić zagłówki producent samochodu ?

 

jedyny wniosek, jaki mozna wyciągnąć z Twojego posta to to, że inżynierowie Nissana to ostatnie głąby i mordercy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bankroot
Trudno dyskutować z takimi argumentami albo raczej "argumentami" typu: "mordercy" itp. :fuckyou2:

Dodam tylko, Panie mądraliński, że akurat u mnie jak ustawię górę głowy z górą zagłówka, środek uszu wypada akurat też mniej więcej w połowie zagłówka, więc jakbyś pomyślał, to byś nie pisał głupot. Ja pomyślałem, to i piszę. :diabel:

A osobiście jestem zwolennikiem wszelakich instrukcji obsługi, także tej z Nissana. Poza faktem, że producent też niekiedy gada głupoty i kłamstwa, nawet oficjalnie (ale w instrukcji raczej się to nie zdarza) - ot, na ten przykład dostałem ostatnio oficjalne pisma z UOKiK, MT i Nissana, że 2,9 atm na tylnej osi w wypadku różnych egzemplarzy tego samego auta (inny numer VIN) a 2,1 atm w innych przypadkach wynika z innej konstrukcji TEJ SAMEJ... OPONY! Toż to śmiechu warte - tzw. spychologia i debilizm wtórny. :kosci: Ale to inna historia...

Jednakowoż w tym ostatnim opisywanym przypadku, można i NALEŻY napisać, że TAK! TO SĄ GŁĄBY (ci co tak napisali). Ale tylko w tym konkretnym kontekście.

 

nie odpowiada Pan na pytania Panie niemądraliński.

Nie strosz sie Pan, tylko czytaj to co piszesz.

Piszesz, że nie jesteś kaleką dzięki temu, że miałeś zagłówek ustawiony inaczej niz zaleca Nissan, zatem chcieli cie zabić - czy nie widać tu logiki?

 

oczywiście zakładam, że rozmawiamy cały czas o Nissanie

 

Mnie nie oskarżaj, że nie myślę - ja zacytowałem to co pisze Nissan i ja sie nie mądrzę kolego.

 

Na jakiej podstawie nazywasz tego co napisał cytowany przeze mnie fragment GŁĄBEM ?

 

 

Nie stosuj do mnie "fucka" (pisałem ci kiedyś o tym), choćby ze względu na różnicę wieku.

To wcale nie jest dowcipne a wprost przeciwnie chamskie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bankroot
Zasłanianie się wiekiem oznacza zwykle brak argumentów.

Nie mam nic więcej do powiedzenia.

EOT.

:fuckyou2:

;)

 

Więc jednak jesteś zwykłym chamem (w stosunku do mnie), a do autora instrukcji dodatkowo niesprawiedliwy, bo nazywasz głąbem bez żadnego uzasadnienia (poza jakimś tajemniczym wypadkiem - pewnie w maluchu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maxxx24

ja już przywykłem czytywać "ŚMIAŁE" posty notka.może chłopak i jest dociekliwy ale trochę powinien się uspokoić bo się jeszcze zmęczy.ten typ tak ma (myśli więc produkuje ile może).ale zawsze służy radą :diabel2:

ps.wiem że tego fucka kierujesz nie do rozmówcy ale niektórzy o tym niewiedzą,może lepiej tego zaprzestać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np. w Primerze jest napisane tak:

 

"nastaw zagłówki tak, aby szczyt zagłówka wypadał na szczycie uszu".

 

wątpię, by producent nie wiedział co ma napisać w instrukcji obsługi, a ja nie znam ludzi, których szczyt uszu pokrywa się ze szczytek głowy (może Pan Yoda)

 

znalazłem kilka linków :P

1. Wyreguluj zagłówek, tak by znajdował się na wysokości szczytu głowy.

http://auto.gazeta.pl/auto/1,48316,4023953.html

 

2. Wysokość zagłówka powinna być tak ustawiona aby górna jego część sięgała szczytu głowy.

http://porady.autocentrum.pl/go/200__jazda__technika.html

 

3. Zagłówki powinny być ustawione na takiej wysokości, aby kierowca lub pasażer środkiem głowy, potylicą, mógł dotknąć środka zagłówka http://www.szkolajazdyrenault.com.pl/instruktorzy5.php

 

4. ustaw zagłówek w taki sposób, aby górna część głowy znalazła się na jednym poziomie z górną krawędzią zagłówka.

http://www.mieszek.com.pl/serwis/instrukcj...r_obslugi_2.pdf

 

więcej nie chciało mi się szukać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bankroot

Panowie,

 

regulujcie zagłówki jak chcecie, Wasza sprawa i Wasz kręgosłup.

Ja się z nikim nie sprzeczam i po raz kolejny zwracam uwagę, że ZACYTOWAŁEM fragment instrukcji Primery.

 

Dowiem sie wreszcie od kogokolwiek, co napisano w instrukcji NOTE'a ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bankroot

I o to chodziło !

 

W przypadku Note'a tak trzeba ustawić zagłówki, zatem w Primerze jest inaczej.

 

chciałbym jednak zauważyć dodatkowo dwie rzeczy:

 

po pierwsze jak nawet widać na rysunku szczyt głowy nie pokrywa się ze szczytem zagłówka

po drugie czy u kogokolwiek z kolegów oparcie fotela kierowcy sięga poza barki (jak u faceta z rysunku)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem kiedys przypadek, na autostradzie w niemczech byl korek i sie zatrzymalismy z kumplem, koles za nami nie i jadac okolo 30km/h wjechal nam w du..

Tydzien czasu kark czulem przy skrecie glowy! Ciesze sie ze mialem zaglowek tam gdzie powinien byc. Taki strzal w tyl auta jest niespodziewany, czlowiek nie jest przygotowany, glowa odchyla sie strasznie do tylu a przeciez kregoslup nie jest ze stali. Warto zadbac o prawidlowe ustawienie zaglowkow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...