sedek Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Chodzi szczególnie o schemat dla micry k 10 1,2 z 1992 r. Nie mogę dojść, dlaczego nie działa mi światło przeciwmgielne tylne , przełącznik jest O.K. Chodzi o przełącznik 7-mio PIN-owy , a zwłaszcza o te trzy pIN-y cienkie. Próbowałem dojść po każdym kabelku, ale po godzinie zwątpiłem (trzebaby zdemontować całą deskę i po kolei śledzić kabelki). Jeśli ktoś namiary na taki schemat będę niewymownie wdzięczny. Może jakieś namiary chociażby na stronę www (choćby po chińsku). Cokolwiek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 dalej to wałkujesz? podziwiam cie za upór jeżeli żarówka dobra, gniazdo żarówki ok oraz wyłącznik sprawny to sprawdź czy dostaje 12v po zapaleniu świateł mijania, jeżeli tak to może szybciej będzie kupić 5m kabla dwużyłowego i pociągnąć nowy do lampy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 popieram LexaNa. JA bym się nie bawił tylko pociągnął nowy kabel do tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedek Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 to sprawdź czy dostaje 12v po zapaleniu świateł mijania, jeżeli tak to może szybciej będzie kupić 5m kabla dwużyłowego i pociągnąć nowy do lampy? Masz świętą rację, problem w tym, że nie wiem który jest minus a który plus dający napięcie na żarówkę do tyłu i jednocześnie podświetlający białą diodę w przełączniku (bo podświetlanie przełącznika jest czyli zielona dioda działa po włączeniu świateł mijania). Stąd właśnie chciałem rozgryźć jak lecą kable. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 plus zlokalizujesz za pomocą tzw. diody (taki śrubokręcik z żarówką i kabelkiem) kabelek podpinasz do jakiejkolwiek masy auta a diodą sprawdzasz po dotknięciu którego styku sie zapali i już masz plus a masę możesz dać obojętnie skąd bo ona jest zawsze taka sama :one: PS. jak nie masz takiej diody to możeszsobie zrobić np. z żarówki z migacza - dolutuj do tego niej 2 kable i 1 robi jako masa a drugim sprawdzasz kiedy sie zaświeci :027: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedek Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 plus zlokalizujesz za pomocą tzw. diody (taki śrubokręcik z żarówką i kabelkiem) kabelek podpinasz do jakiejkolwiek masy auta a diodą sprawdzasz po dotknięciu którego styku sie zapali i już masz plus a masę możesz dać obojętnie skąd bo ona jest zawsze taka sama :one: PS. jak nie masz takiej diody to możeszsobie zrobić np. z żarówki z migacza - dolutuj do tego niej 2 kable i 1 robi jako masa a drugim sprawdzasz kiedy sie zaświeci :027: Wszystko to jest jasne , ale może trochę pokrętnie tłumaczę. Chodzi mi o to, np który kabelek idzie od stacyjki i który jednocześnie ząłącza śwtało z tyłu i białą diodę na przełączniku. Jeżeli to już będę wiedział, to przeciągnięcie nowego kabelka to jest pikuś. A jak go mogę przeciągnąć skoro nie wiem, który powinien dać plus , a który minus. Kolory kabelków mi nic nie mówią , bo nie wiem gdzie który idzie. Macanie próbnikiem też nic nie da bo na wszystkich brak napięcia i nie wiem na którym powinno ono być a na którym nie w momencie spoczynku i w momencie włączania. Jedyne co mi zostaje to spokojnie posiedzieć i powoli prześledzić przy rozebranym włączniku, które styki powinny się uaktywniać przy włączaniu. No i gdzie zastępcze kabelki pociągnąć - sądzę ,że najlepiej będzie do skrzynki z bezpiecznikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.