Gość mel Opublikowano 25 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2005 Jak rozpoznać że z przepływomierzem coś nie tak.Jak się do niego dostać i jak go wyczyścić(ewentualnie).P10 GA16DE na wielopunktcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ogonek Opublikowano 25 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2005 witam... W przypadku K 11 objawia sie to gasnacym silnikiem lub tracacym obroty i mocno dławiacym sie na wolnych obrotach , brak mocy przy przyspieszaniu - wciskasz pedał i czujesz jak silnik sie dławi i niebardzo reaguje na Twoje polecenia... wszystkie te objawy występowały nieregularnie - potrafiły dziac sie tak co jakiś czas a czasem codziennie - co chwile... tyle mojej wiedzy... z takimi objawami ja sie spotkałem... pozdrawiam i życze aby nie był to przepływomierz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mel Opublikowano 25 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2005 Z tego co wymieniłeś jedno się potwierdza ,że silnik przy gwałtownym wciśnięciu gazu łapie muła i tak naprawdę zaczyna przyspieszać w momencie gdy mu troche odpuszcze gazu.Jak dotrzeć do przepływomierza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yorey Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 przypadkiem nie masz gazu założonego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mel Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 primerka nigdy nie jeżdziła na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ogonek Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 ..hmm.. tu niestety ale mimo dobrych checi nie pomoge.... mam micrunie k 11 i gdzie tam on jest to wiem a pod maske primerki niestety nie zagladałem tak wiec niestety nic nie podpowiem... przykro mi... zycze powodzenia i oby naprawa tego co szwankuje była jak najmniej kosztowna... pozdrawiam.. p.s. a jak silnik pracuje na wolnych obrotach?? jest równa i spokojna praca czy tez sie dusi , traci obroty it.p.?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Ja mam W10 1.6 16V na wielopunkcie. Przepływomierz padł mi całkowicie od wybuchów gazu. Jak już ktoś wspomniał przy gwałtownym naciśnięciu pedału gazu silnik zamiast wchodzić na wysokie obroty przygasa. A przy próbie delikatnego wciskania pedału gazu silnik dochodzi do około 1500 - 2000 obr. a potem nic tylko wielkie wycie i szarpanie. Przepływomierz znajduje się na obudowie przepustnicy po lewej stronie, widać go dość dobrze, ale żeby go odkręcić raczej trzeba zdjąć całą obudowe filtra powietrza no chba że lubisz gimnastykę. Żeby sprawdzić jego stan udaj się do dobrego elektryka który podłączy samochód pod komputer a ten znajdzie usterke. Dodam że nowy w ASO kosztuje około 1700PLN, a używany 500 - 800PLN. :cry: Czyścić się chyba tego nie da bo można uszkodzić druciki które tam są. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.