Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

koszt przepływomierza


Gość Tomy

Rekomendowane odpowiedzi

wymiana ?? samemu se wymien jezeli chodzi o model k11 to jest ona jak dla mnie banalna bo zdejmujesz tylko obudowe filtra powietrza odpinasz tylko gumowe przewody, wtyczki, linke gazu i odkrecasz 4 sruby ampulem, zadna filozofia, nawet nie mamy tak daleko do siebie ;) (ot taka ukryta sugestia ;))

no chyba ze pytajac ile wymiana masz na mysli ile za czesc+robocizne a to juz co innego ;) Bo przeplywomierze (a tak naprawde przepustnica/silnik krokowy/przeplywomierz w jedynym) jak widze na allegro zaczynaja sie od 350 zeta przy dobrym szczesciu bo tak to spokojnie ponad 400

w czym dokladniej problem, komp wykazal przeplywomierz i chcesz wymienic ?? bo CI autem szarpie? bo jak tak to poczytaj se to forum dokladniej ;),

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie jeszcze nie byłem na kompie, ale jedna z innych rzezczy która mogłabyc przyczyną szarpania a mianowicie pompa paliwowa zastała juz wymieniona. Na razie mozna powiedziedziec ze przygotowywuje sie psychicznie do kosztów naprawy. Tylko zastanawiam sie jeszce nad jedna rzecza bo do typowych objawów przepływomierza jakie tu ludzie piszą w moim przypadku mozna dołączyc jeszce jedna, bo mi zawsze sie auto ksztusi jak włacza sie wentylator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci tyle ze postaraj sie skombinowac sobie przepływomierz tylko zeby wlozyc sprawdzic czy to to i w razie czego oddac jak sie okaze ze to nie on bo szkoda tyle kasy (a jak nie bedziesz mial skąd to zapraszam, do Mielca z Krakowa 140 km maks, (no ewentulanie gdzies blizej pośrodku mozna sie umowic) Bo rownie dobrze mozesz miec problemy z aparatem zaplonowym, tzn ja tak mialem komp tylko pokazywal blad czujnika masowego przeplywu powietrza a to jednak aparat zaplonowy mi wariuje a niedawno jeszcze j.j. tutaj na forum, mial takie samo rozwiazanie problemu choc nie wiem czy podlaczal auto pod kompa czy po prostu mial dostep do czesci i podmieniał sobie po kolei

Aha i rozumiem ze swiece nie swiece i co tam jeszcze powymieniałeś, poczytałeś o regeneracji przepływomierza i nic to nie dalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jeszce nic nie robiłem. Na razie poprostu chciałem sie zorientować jakie są koszty tego przepływomierza, wiem że to jest najdroższa zabawka z tych cześci które moge przyczyniać się do tej czkawki. Po 15 czerwca jade na kompa zobacze co mi tam wykryje. Jak cos to sie jeszce zgadamy żeby to wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnieś wieczorem lub w nocy maskę, odpal silnik i zobacz, czy ci nie skaczą iskry po kablach WN najpierw. Jeśli znasz się na lutowaniu (zwykłym lutowaniu), to poczytaj temat o regeneracji przepływomierza i też to najpierw zrób. Jedno i drugie nic (lub prawie nic) nie kosztuje, zaszkodzić nie może, ale pomóc już tak... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...