niezawodnyjapon Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Witam. Na moim filtrze powietrza od wlotu jest czarny nalot od oleju. Nie ma go dużo ale jest. Po tygodniu od wymiany był już czarny cień. Wiem że w dieslach to norma i po jakimś tam przebiegu też. Jak to wygląda u innych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 niezawodnyjapon wymień filtr PCV od przewietrzania skrzyni korbowej. (odma) Możesz go chociaż umyć w benzynie albo rozpuszczalniku jak nie chcesz kupować nowego. Filtr ten zjaduje się w obudowie filtra powietrza. Jest mały i jak nabierze czarnego koloru to wręcz niezauważalny więc szukaj go prostopadle do miejsca gdzie na filtrze powietrza zauważyłeś ślady oleju. Koszt takiego filtra to. ok.15 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fox_tychy Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Mam dokładnie ten sam problem ale jak byłem u mechanika to powiedzial mi że mam sobie kupic jakieś sitko które jest w wężyku który łączy filtr powietrza z osłoną głowicy bo właśnie na wlocie mam znaki że się przedostaje ponoć to sitko niejest drogie kikla złoty jeszcze tego nierobiłem ale ponoć to prosta sprawa wystarczy ściągnąć weżyk wymienić sitko i założyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Jak już to kup sobie ze sklepu tuningowego filtr na odmę. Masz do wyboru różne kolory etc a kosztują ok.25-30zł. Ja mam taki założonyw NX'ie: http://www.toptuner.pl/go/_info/?id=257 Generalnie zasada działania jest podobna ale jak odłączysz standardowy wężyk to poprostu to powitrze nie będzie trafiało do filtra powietrza. Nie wiem czy ma to jakieś skutki uboczne ale chyba nie. Czytałem tylko, że regulacje prawne części Państw UE wymagają aby odma była podłączona do filtra powietrza czyli tak jak jest w standardzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niezawodnyjapon Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 No poszukam go ale myślałem że to auto nie tego filtra. Jutro przejżę puszkę. Od strony wlotu powietrza cała obudowa jest brudna widać nie świeżym nalotem. A nie jest to przypadkiem olej z turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fox_tychy Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 To ten wężyk to odma ?? i jak mam to zrobić poprostu odczepić odme od filtra powietrz zalożyć ten filterek a co z dziura w filtrze jakiś sprytny sposób jak to zaślepić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 ale myślałem że to auto nie tego filtra. Raczej jest. A nie jest to przypadkiem olej z turbo? No ale turbinę masz chyba za filtrem powietrza. Więc skąd brałby się on od strony wlotu? co z dziura w filtrze jakiś sprytny sposób jak to zaślepić ?? Wymyśl jakąś zatyczkę i tyle. Nie potrzeba tu przeliczeń inżyniera więc możesz tam wcisnąć co chcesz żeby tylko się trzymało. Możesz to nawet zasilinkonować i będzie spokój. A wężyk z króćca zdejmujesz i zakładasz na króciec ten filtr odmy i po zawodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.