Gość tomek1975 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Odkręciłem dziś pokrywę zaworów w mojej primce w celu: 1.Uszczelnienia wycieku.(wyczyszczenie, wysuszenie, odtłuszczenie i ciach silikonem) 2.Sprawdzenia za pomocą suwmiarki wysokości krzywek na wałku ssącym w celu określenia mocy jaką ma moje autko. Wg opisu Coobcia powinno być dla SR20 tak: 37,3-moc 115-rynek niemiecki, 37,6-moc 130-normalny bez obcięcia 38,0 moc 150-stosowany w silnikach SR20DE Pomiar mojego wałka wbił mnie lekko w szok-wyszło 38,0(umiem posługiwać się suwmiarką-ale dla pewności kolega też mierzył i dodatkowo inną suwmiarką) Możliwe żebym w bonusie miał wałek od GT w moim SR20De, czy może to jakiś inny wałek na mniejszą moc o innych kątach ale wysokości krzywki38? Z jednej strony się cieszę bo koszt zakupu wałka od GT chyba odchodzi a z drugiej strony to nie będzie wzrostu mocy poprzez zmianę wałka. Wałek ma takie oznaczenia: Przyglądając się budowie głowicy zaniepokoiła mnie jedna rzecz, która nie daje mi spokoju Taki mały bolczyk(1), który wg mnie powinien być spięty z bolczykiem(3) za pomocą dźwigienki(2) Z tym, że odległość między(1)i(3) jest zbyt duża na połączenie. Zastanawiam się co to jest i po co ? Znajduje się to dość nisko i chyba zamocowane jest na dolnym napinaczu łańcucha rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 porównywałeś wałki względem siebie ?? Jak masz wałek ssący z SR20DE to najprostrzym porównaniem jest porównanie go z wydechowym - wydechowy ma zawsze mniejszą wysokość... To co nie daje Ci spokoju to odbezpieczony napinacz rozrządu, przy składaniu rozrządu wsadza się go zabezpieczonego, po tym jak się go przykręci do głowicy to się go odbezpiecza coby mógł napinać, tak więc wszystko masz okey Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek1975 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 uff.. dzięki za info :564: bo się bałem, że mam coś źle założone. A co do wałka wydechowego to oczywiście nie wpadłem na pomysł żeby go zmierzyć :/ ale z drugiej strony to Coobcio kiedyś pisałeś, że wałek wydechowy bez względu na wersję jest taki sam :?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 ale z drugiej strony to Coobcio kiedyś pisałeś, że wałek wydechowy bez względu na wersję jest taki sam :?? Dokładnie tak jest i ma coś w granicy 37,6mm i 240stopni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek1975 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Pewnie hamownia prawdę mi powie A tak z ciekawości-czy fabrycznie oprócz uszczelki producent daje jeszcze silikon? Bo jak zdjąłem pokrywę to było widać, że silikon był dawany. Albo ktoś zmienił wałek ssący albo...sam nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 t6ak fabrycznie jest szary silkon - w tych wklęśnięciach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek1975 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 czyli była fabryka.... To kolejny mod będzie kolektor wydechowy i wydech :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 To kolejny mod będzie kolektor wydechowy i wydech jakieś 10 ekstra Km i 10 ekstra Nm po tym można się spodziewać... powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.