Gość Pufcio Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Bardzo dobrze, że to robisz ale mnie nie przekonasz Jaki byłby ten świat, gdyby każdy dał każdemu się przekonywać Może być tak jak Ty mówisz z wyjątkami o których ja wspomniałem. W każdym razie wolę myśleć, że jak leję 95 to raczej w okolicach 95 mam, a przy 98 w okolicach 98. [i tu stricte moje zdanie: Bo za darmo to chyba ani w pysk dostać dzisiaj nie można, a co dopiero lepszej benzyny nalać ] Co do katka - Skład (ponoć) sam się zmienia w zależności od tego co leci na sondę. Stąd np. w naszym poprzednim* Passacie (wypalony kat) silnik chodził jakby mu wody dolali do baku. Dlatego takie, a nie inne moje przypuszczenia. Z k10 i katem miałeś może do czynienia? Bo chciałbym u kogoś porady zaciągnąć, jeśli chodzi o to ustrojstwo w moim micrusie. *ojciec się nawrócił i po sprzedaniu w diabły VW kupił P12 - yeah ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 A wiec wracam do sedna tematu. 95 cz 98 do k10 ???? Według mnie i mojego ojca ( który jest mechanikiem) tylko i wyłącznie 95. W naszych micrusach jest silnik starej generacji i 98 jest zbyt sucha dla silnikow k-10ki. rzecz jasna mozna lać 98 ale się szybciej wyrąbie silnik. Ja do swojej tankuje 95 ale tylko na shellu i nie narzekam na kulterę pracy albo że się muli. Takżę według mnie do micry k10 lać tylko 95 ale z dobrej stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pufcio Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Zdecydowanie 95, chyba żeś burżuj i przestroisz silnik na 98 i będziesz cały czas 98 lał W jednym tylko przypadku lałbym 98, nawet jak masz silniczek przystosowany do 95 - w zimie, bo wtedy silnik szybciej się grzeje. Bombel - nawet jeśli ktoś oddawał auto na regulację do mechanika? Bo do <95 to chyba te auta, w których silnik od nowości nie był ruszany... Superspec ze mnie nie jest, ale chyba nie po to da się ustawić wszelakie wyprzedzenia zapłonu i takie tam bajery, żeby nie dało się przestroić auta na lepsze paliwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 więc jak by się chciało jeżdzić tak jak zaleca producent to trzeba by lać albo uniwersalna ( a jej nie produkują już) lub dolewać dodatek to benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Zdecydowanie 95, chyba żeś burżuj i przestroisz silnik na 98 i będziesz cały czas 98 lał Bez takich mi tu :!: Burżuj nie jestem a zapłon mam przestawiony i jeżdżę na 98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pufcio Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Jasne ze mozna przestawic zaplon, ale jak jest seryjny to nie ma sensu Skoro nie ma, to po co ludzie przestawiają? (->johny_fellow) Czy to naprawdę się mija z celem? edicik: johny - nie każdego stać, niestety tym bardziej, jak nie ma stałej roboty, bo się uczy i tylko dorywczo gdzieś dorabia... a 98 co by nie powiedzieć jest sporo droższa (u mnie na BP różnica w cenie waha się od 18 do 25 gr/litr) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Skoro nie ma, to po co ludzie przestawiają? (->johny_fellow) Bo mój już nie jest tak do końca seryjny Chociaż jakiś mega wypasiony też nie ale pracuję nad tym :D johny - nie każdego stać, niestety tym bardziej, jak nie ma stałej roboty, bo się uczy i tylko dorywczo gdzieś dorabia... a 98 co by nie powiedzieć jest sporo droższa (u mnie na BP różnica w cenie waha się od 18 do 25 gr/litr) No rozumiem Cię ale nie nazywaj mnie burżujem Pracę mam, część kosztów paliwa mi zwracają więc czemu nie Ostatnio za 98 płaciłem 4,85zł i powiem szczerze, że jakoś bardzo się tym nie zmartwiłem bo tankowałem już za 4,90zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pufcio Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 1) Ach... to nieco zmienia postać rzeczy ;P 2) Tego burżuja też nie bierz tak do siebie "Prawdziwy" Burżuj to ten dres, co kupi Beemke 2.5 litra za całą kasę jaką ma, a potem gaz do niej leje To jest szczyt burżujstwa ;] Anyway - też swego czasu lałem 98 (chyba każdy głupi [F&F PL ] tak robi, póki trochę literatury nie przeczyta), ale stwierdziłem później, że ten zysk na pracy silnika nie jest warty takiej dopłaty Na 95 też pojedzie... Co do cen - wczoraj parę litrów dolać musiałem, bo na liczniku 600km (czytaj: w baku wir) i za litr 95 płaciłem 4,33. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.