Gość Robert K. Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 :one: Witam wszystkich.Jestem Tu nowy. Od roku jestem posiadaczem almy 2,2 Di. Rok 2001. Do tej pory żyleta,ale ostatnio coś nie gra. Podczas dłuższj jazdy(kilkadziesiąt km) zapala sią zółta kontrolka z zarysem silnika. Najpierw jakiś czas zapala się i gasnie a potem,pali się już ciągle. Na zimnym silniku nie zapala się. Badanie komputerem wykazało błąd P1241 - Regulacja początku wtrysku sygnał niezrozumiały.Wykasowanie błędu pmogło na trochę, ale pali się znów.Proszę pomóżcie. Co to może być? : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bond Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Ja tez mam problem z kontrolka. Mianowicie: Wczoraj odpinalem na chwile filtr stozkowy. Przy jego demontazu musialem odlaczyc przeplywomierz. Po wszystkim jak juz wszystko zrobilem zapomnialem go podpiac z powrotem i odpalilem silnik po jakims czasie. Zapalila sie kontrolka-Check Engine. Od razu go zgasilem i maska poszla w gore. Podpielem przeplywomierz lecz kontrolka pozostala. Co mam zrobic zeby to wykasowac nie odwiedzajac ASO. Slyszalem ze wystarczy na dluzsza chwile odpiac akumulator. Lecz gdy to zrobie wlaczy sie alarm. Jak to obejsc jesli to moze pomoc. POMOCY PILNE!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Lecz gdy to zrobie wlaczy sie alarm. Jak to obejsc jesli to moze pomoc. Czyli masz syrenę z własnym zasilaniem. A jak tak jest, to możesz ją wyłączyć kluczykiem, który powinieneś do niej posiadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bond Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 mam tylko dwa kluczyki do auta. Jeden z dodatkowo malym kluczykiem. HELP!!! [ Dodano: Pią 08 Cze, 2007 17:50 ] UWAGA!!! W moim przypadku (czytaj wyżej) wystarczylo odlaczyc akumulator na ok 2h. Check zniknal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Karim Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Witam. Mam taki sam problem jak kolega, ze po odpaleniu silnika rano nie pojawia sie kontrolka " check engine " dopiero po chwili zapala sie i gasnie i znowu sie zapali i juz nie gasnie. Po podlaczeniu pod komputer wyskoczyl blad p1241. Blad udalo sie usunac. Z tego co wyczytalem jest to blad regulacji poczatku wtrysku. Prosze o pomoc z dalsza diagnoza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 pompa wtryskowa,regulacji mechanicznej wtrysku nie posiada,może coś się dzieje wewnątrz pompy,proponuję dolewkę Mixolu do paliwa(tylko silniki DI) 1:50 lub wlać jakiś środek czyszcząco-smarujący.Może pomoże i na pewno jest to tania operacja.Można podłączyć na krutko pompę wtryskową na bańkę z NO wymieszanym z mixolem lub środkiem jakimś,będzie szybszy efekt(4l on+0.5 mixil,lub preparat,albo jedno i drugie-raczej nie zaszkodzi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 zmien przy okazji filtr paliwa powinno troche ulzyc pompie ale ten blad nie wrozy nic dobrego a jak z odpalaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.