Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Syczenie podczas jazdy

Gość Nuras

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem od niedawna radosnym użytkownikiem nissana micry super s 1.2 z 1991 roku. Muszę na początku przyznać się, że kompletnie raczkuje w sprawach mechaniki samochodowej. To jest moje pierwsze auto. Z pasji jestem kolarzem mtb wiec naprawdę jestem jeszcze zielony jeśli chodzi o auta ;) Proszę zatem o wyrozumiałość :D Na czym polega zatem mój problem. Mianowicie od pewnego czasu podczas jazdy moim nowym wesołym nabytkiem(dynamicznej jazdy) słyszę coś w rodzaju syczenia(podczas dodawania gazu)...Czasem podczas ruszania słychać delikatne stukanie,jakby coś sie obijało pod autem. Wiem, że opis sytuacji nie jest doskonały ale naprawdę nie wiem jak to sformułować. Może mi się wydawać, ale sądzę również, że nismo zaczął delikatnie więcej palić, a przy tym ma mniejszą moc :/ Ostatnio bo jakieś 3 tygodnie temu miał wymieniany tłumik. Jak na moją zieloną wiedzę w tym zakresie wygląda mnie to na jakąś nieszczelność. Uprzejmie proszę o jakieś wskazówki na ten temat. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!

albo nieszczelnosc albo niedroznosc ukladu wydechowego... jedz do tlumikarza na kanal... przegazujcie go troche i posluchajcie skad to syczy i wyeliminujcie problem... :)

Gość johny_fellow

Nuras jak chcesz jakoś sam sprawdzić czy to wydech to najlepiej jakbyś końcówkę zatkał ręką na chwilę przy odpalonym silniku.

Jak masz nieszczelny wydech to od razu powinieneś to zuważyć przy takiej prostej operacji :)

Dziękuję johnny :D Tego nie próbowałem a metoda prosta jak budowa młotka ;) Sprawdzę jutro po pracy.

[ Dodano: Pią 22 Cze, 2007 17:53 ]

Okazało się, że rozsypał się tłumik wewnątrz...:) Mechanik znalazł dla mnie końcówkę, którą dospawa. Mam nadzieję, że po tej oparacji nie będzie jeszcze gorzej. Chciałbym kupić nowy ale nie wiem czy się opłaca.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.