Gość Morozik Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Co sądzicie o sekwencji Stella. Jestem umówionu na wtorek na instalacje w mojej P11 2.0 16V. Jak ktoś ma niech coś opowie, czy więcej pali, jak sie zachowuje? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Rozumiem, ze piszesz o instalacji LPG Elpigazu - Stella. Sprobuje odpowiedziec na Twoje pytania: - czy wiecej pali: norma jest, ze samochod pali wiecej LPG niz PB, natomiast jesli ktos bedzie Ci wmiawial, ze bedzie palil o 15% wiecej to mu nie wierz (pisze ogolnie) - mnie pali okolo 20-25% wiecej LPG niz PB - oczywiscie zalezy czy miasto czy poza (mnie w miescie, podczas ostatnich upalow i czasem wlaczona klima lyknal tylko 14,8l :kosci: ); - jak sie zachowuje: jesli jest dobrze zalozona, zestrojona to nie powinno z nia byc problemow. A teraz cos odemnie Moj gazownik jak mnie widzi to juz ucieka - bo jestem poprostu upierdliwy Na dzien dobry mialem wsadzony wtryskiwacz Stella z dyszami 2,5. Ale od samego poczatku byly jakies problemy. A to potrafil przy naglym wcisnieciu pedalu gazu do oporu przelaczyc sie sam na PB, z tym ze sam wracal na LPG, a to co chwila mialem check engine z bledem drugiej sondy - najczesciej (raz sie trafilo za uboga mieszanka). Wyladowalem na hamowni. Udalo sie tam cos ustawic i niby mialo byc dobrze ale nie bylo. W koncu okazalo sie, ze rozregulowal sie wtryskiwacz i na jeden cylidner lal na max a na reszte dawal za malo. Zabawa z wtryskiwaczem skonczyla sie jego wymiana na Elise (szybszy od Stelli) i wstawieniem dysz 2,7. I znow hamownia z tym, ze teraz bardziej ostrzej bylo. W miedzy czasie wstawilem wariator - przesuwa zaplon podczas jazdy na LPG (niektorzy przesuwaja caly aparat zaplonowy ale wtedy trza jezdzic na paliwie o 98 i wiecej oktanach - spalanie stukowe, polecam lekture na forum). Teraz jedynym minusem (ale pojawia sie bardzo rzadko) jaki mam to check engine i blad drugiej sondy lambda - prawdopodobnie albo ona umiera albo katalizator. Proponuje jezdzenie na paliwie shellowskim - bardziej czyste (mam juz drugie auto na LPG i w poprzednim roznie tankowalem i wkoncu zalalem go kiedys shellowskim gazem i .. samochod zaczal odrazu lepiej jezdzic - to byla stara hondzia na gaznikach jeszcze). Do wtryskiwaczy PB proponuje V-Power Shella ale nie to 100 oktanowe. To co udalo sie uzyskac na hamowni przeczytasz w podpisie. Mam nadzieje ze choc troche naswietlilem Ci ta instalke i nie zniechecilem Cie do niej :one: Pozdrwiam PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morozik Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Dzięki za info. Ten u którego będę montował jest z nienajgorsza renomą. Poza tym sąsiad. Jak zamontuje napisze odczucia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Zapytaj sie go czy slow trim i fast trim na poziomie 0,5 - 1 % to dobrze ustawiony gaz czy nie? I co by proponowal zrobic z bledem drugiej sondy lambda - wywala przy roznych obciazeniach silnika PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morozik Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Będę u niego dopiero we wtorek, bo jestem za granicą. Jak się go spytam to odpowiem [ Dodano: Sro 20 Cze, 2007 00:11 ] Zagazowali mi auto. Chodzi jak złoto jestem w szoku, nic nie ubyło mojej Primce wigoru. Tak to mi sie podoba, no tylko zeby mi z 20 litrow tego gazu nie brał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.