Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

LPG Stella


Gość Morozik

Rekomendowane odpowiedzi

Co sądzicie o sekwencji Stella. Jestem umówionu na wtorek na instalacje w mojej P11 2.0 16V. Jak ktoś ma niech coś opowie, czy więcej pali, jak sie zachowuje?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ze piszesz o instalacji LPG Elpigazu - Stella.

Sprobuje odpowiedziec na Twoje pytania:

- czy wiecej pali: norma jest, ze samochod pali wiecej LPG niz PB, natomiast jesli ktos bedzie Ci wmiawial, ze bedzie palil o 15% wiecej to mu nie wierz (pisze ogolnie) - mnie pali okolo 20-25% wiecej LPG niz PB - oczywiscie zalezy czy miasto czy poza (mnie w miescie, podczas ostatnich upalow i czasem wlaczona klima lyknal tylko 14,8l :kosci: );

- jak sie zachowuje: jesli jest dobrze zalozona, zestrojona to nie powinno z nia byc problemow.

 

A teraz cos odemnie :)

 

Moj gazownik jak mnie widzi to juz ucieka - bo jestem poprostu upierdliwy ;)

Na dzien dobry mialem wsadzony wtryskiwacz Stella z dyszami 2,5. Ale od samego poczatku byly jakies problemy. A to potrafil przy naglym wcisnieciu pedalu gazu do oporu przelaczyc sie sam na PB, z tym ze sam wracal na LPG, a to co chwila mialem check engine z bledem drugiej sondy - najczesciej (raz sie trafilo za uboga mieszanka). Wyladowalem na hamowni. Udalo sie tam cos ustawic i niby mialo byc dobrze ale nie bylo. W koncu okazalo sie, ze rozregulowal sie wtryskiwacz i na jeden cylidner lal na max a na reszte dawal za malo. Zabawa z wtryskiwaczem skonczyla sie jego wymiana na Elise (szybszy od Stelli) i wstawieniem dysz 2,7. I znow hamownia z tym, ze teraz bardziej ostrzej bylo. W miedzy czasie wstawilem wariator - przesuwa zaplon podczas jazdy na LPG (niektorzy przesuwaja caly aparat zaplonowy ale wtedy trza jezdzic na paliwie o 98 i wiecej oktanach - spalanie stukowe, polecam lekture na forum). Teraz jedynym minusem (ale pojawia sie bardzo rzadko) jaki mam to check engine i blad drugiej sondy lambda - prawdopodobnie albo ona umiera albo katalizator.

Proponuje jezdzenie na paliwie shellowskim - bardziej czyste (mam juz drugie auto na LPG i w poprzednim roznie tankowalem i wkoncu zalalem go kiedys shellowskim gazem i .. samochod zaczal odrazu lepiej jezdzic - to byla stara hondzia na gaznikach jeszcze). Do wtryskiwaczy PB proponuje V-Power Shella ale nie to 100 oktanowe.

 

To co udalo sie uzyskac na hamowni przeczytasz w podpisie.

 

Mam nadzieje ze choc troche naswietlilem Ci ta instalke i nie zniechecilem Cie do niej :one:

 

Pozdrwiam

PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj sie go czy slow trim i fast trim na poziomie 0,5 - 1 % to dobrze ustawiony gaz czy nie?

I co by proponowal zrobic z bledem drugiej sondy lambda - wywala przy roznych obciazeniach silnika :(

 

PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę u niego dopiero we wtorek, bo jestem za granicą. Jak się go spytam to odpowiem

 

[ Dodano: Sro 20 Cze, 2007 00:11 ]

Zagazowali mi auto. Chodzi jak złoto jestem w szoku, nic nie ubyło mojej Primce wigoru. Tak to mi sie podoba, no tylko zeby mi z 20 litrow tego gazu nie brał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...