Gość greg76 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 orientuje sie ktos moze czy istnieja roznice w zacisku GT/WP i SRi/pozostale z poczatku produkcji modelu p11? 256mm dla mnie to za malo i planuje konwersje hebli z czegos bardziej meskiego. mam juz zakupione zaciski od skaja R33 ale to troche drutowania wymaga a srednica i tak bedzie 280mm tyle ze zaciks 4 tloczkowy.... w katalogu IC na obrazkach zaciski wygladaja identycznie ale nie chce mi sie wierzyc ze to takie proste. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 No powiem Ci że ja mam SRi, kupiłem klocki Ferodo od Primery GT bo na bank miały być te same i zonk, niestety nie jest aż tak różowo. Zaciski są inne i tarcze chyba minimalnie mniejsze w SRi. (klocki od GT mają wysokość 124mm a te które musiałem kupić do mojej to zdaje się 129mm, zaciski mam Lucasa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 tarcze w GT maja srednice 280mm a w SRi 256 mm i o tym wiem doskonale. bede musial pomeczyc Rossiego przy nastepnej ustawce na pizze i sam obadam bo widze ze malo kto ma o tym pojecie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 A nie da sie zalozyc tarcz od GT + zaciski od 200sx-a? Sx tez mial srednice tarcz 280mm i czterotloczkowe zaciski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 A nie da sie zalozyc tarcz od GT + zaciski od 200sx-a? Sx tez mial srednice tarcz 280mm i czterotloczkowe zaciski. o jakiego chodzilo ci 200 SX-a? s13 ma w wersji po liftingu tarcze 280mm srednica 22mm grubosc 1 tloczkowy zacisk. s14 ma 280mm sr 30mm gr 4 tl zacisk. primera gt ma analogicznie jak s13 fl wiec co proponujesz? drut-hybryde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Chodzilo mi o s14. Wacu do maximy zalozyl chyba zaciski od s14. A w wedlug inter cars do maximy sa tarcze o grubosci 22 i 26mm. Wiec chyba az taki wielki drut nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Już CI Gregu opisałem najprostrzy sposób jak zaimportować do ciebei te zaciski z R33... Kupujesz tarcze od S14 czy tam 300ZX TT Z32 do tego wiercisz w nich 3 otowy coby przejść z rostawu 5x144,3 na 4x114,3mm to pierwsza rzecz, a następnie mierzysz na wozie ile trzeba zjechać ze średnicy tarczy u mnie wystarczyło do 272mm. Kiedyś dawałem ci swoje tarcze do modyfikacji więc już wiesz gdzie z tym uderzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.