Gość Maruder Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 Nie działają spryskiwacze i nie słychac pracy pompki - Czy ktoś z Was moze już to "przerabiał" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 Ja akurat nie mialem tego problemu.Moze sprawdz bezpieczniki,wszystkie kabelki od pompy.Sprawdz na poczatku,czy dochodzi do niej napiecie.Jezeli nie to sprawdz bezpieczniki.Mogla sie tez spierniczyc ta galeczka od wycieraczek,a w najgorszym wypadku pompa.No naprawde nie wiem :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 Ja akurat nie mialem tego problemu.Moze sprawdz bezpieczniki,wszystkie kabelki od pompy.Sprawdz na poczatku,czy dochodzi do niej napiecie.Jezeli nie to sprawdz bezpieczniki.Mogla sie tez spierniczyc ta galeczka od wycieraczek,a w najgorszym wypadku pompa.No naprawde nie wiem :roll: Zgadzam się z przedmówcą :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maruder Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 A kto mi powie, który bezpiecznik odpowiada za pompke spryskiwaczy ? Myślę, że gdyby to był bezpiecznik to przestałyby też działać jakieś inne urządzenia. No chyba, że pompka ma bezpiecznik tylko i wyłącznie dla siebie. Spryskiwacze przestały działać nagle bez wczyśniejszych przerw w działaniu - taże to chyba nie przełącznik. Przestały działać po nocy. Nie miałem zimowego płynu. Czy zamarznięcie mogło spowodować uszkodzenie pomki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 Oczywiście że mogło uszkodzić pompkę. A może w którymś miejscu pękł przewód (wodny) od pomki do spryskiwacza. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 A nio trzeba bylo tak od razu pisac:)Jak jest mroz i nie masz plynu zimowego to pompa nie wyda nawet odglosu Tez tak mam,sprobuj pojezdzic jakis czas az sie rozgrzeje,powinno pomoc.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maruder Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 Zrobiłem 400 km i nic - dalej nie pompuje i nie wydaje żednego dźwięku - chyba musze jechać do jakiegoś mechaniora - albo do ogrzewanego garażu, albo czekać do wiosny :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 400km powinno pomuc, chyba że przez parę dni kręciłeś. Może ten garaż ogrzewany pomoże wtedy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maruder Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 Garażu nie mam - ale mam suszarkę do włosów i długi przedłużacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 Zrobiłem 400 km i nic - dalej nie pompuje i nie wydaje żednego dźwięku - chyba musze jechać do jakiegoś mechaniora - albo do ogrzewanego garażu, albo czekać do wiosny :?No to nie wiem :? Ale sprobuj zrobic to co wyzej napisalem.A co do sprawy bezpiecznikow to pompa ma na pewno osobny.Chyba wszystko ma tam swoj bezpiecznik :-k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maruder Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 Serdeczne dzięki wszystkim za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek K Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 Witam Jestem od niedawna posiadaczem Primery P11. Po jej kupnie stwierdziłem nie działający spryskiwacz - brak odgłosu pompy. Pierwszą rzeczą którą zrobiłem to zdemontowałem nadkole, kilka spinek i śrubek, następnie zdemontowałem pompkę, trzyma się na oringo czy uszczelce nie pamiętam już, wystarczy mocno pociągnąć. Po zdemontowaniu okazało się, że były skorodowane styki. wymieniłem złącza elektryczne, wyczyściłem styki na pompce zabezpieczyłem to wszystko przed wilgocią poskładałem i na razie działa bez zastrzeżeń. Zajeło mi to 20 minut. Może w twoim przypadku jest tak samo. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 Witam, proponuje odczekać. Jest zimno jak wczesniej ci zamarzł płyn letni to pompka nie zadziała- rozwiazaniem garaż lub (zalezy ile tam było płynu) troche denaturatu razem z zimowym płynem powinno pomóc o ile powiedzmy miałeś mało letniego. Pompka nie zadziała przy rozgrzanym silniku ponieważ mechanizm jest w nadkolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 Witam, proponuje odczekać. Jest zimno jak wczesniej ci zamarzł płyn letni to pompka nie zadziała- rozwiazaniem garaż lub (zalezy ile tam było płynu) troche denaturatu razem z zimowym płynem powinno pomóc o ile powiedzmy miałeś mało letniego. Pompka nie zadziała przy rozgrzanym silniku ponieważ mechanizm jest w nadkolu. No ja sie nie zgodze :wink: U mnie jest identycznie,jak stoi na mrozie nic nawet nie slychac.Przejade sie kilkadziesiat kilometrow i jest ok :roll: Musze w koncu zmienic ten plyn jak sie zrobi cieplej,bo mi przewody rozwali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rudy Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Hello. Mi też nie działała pompkaw tylniej szybie. Dzisiaj rozebrałem ją na czynniki pierwsze i okazało się że wirnik w pompce nie obracał się. Uruchomiłem go ale musiałem nieco tą pompkę po tym moim zabiegu posklejać ( nie wiem czy w ogóle ta pomka jest rozbieralna) w każdym bądź razie hula i spryskiwacz działa jak należy Zaznaczam że pompka po mojej ingerencji nie cieknie jest więc chyba wszystko ok. Pompka ta znajduje się pod prawym przednim nadkolem ( są tam zresztą dwie pompki od przedniego i tylniego spryskiwacza) w dolnej części zbiornika z płynem do spryskiwacza. Płyn musiałem wpierw spuścić i następnie wyciągnąć pompki. Trzeba dojść która jest przednia a która tylnia bo nie mają oznaczeń. W pompce zdjąłem dekielek i poruszałem wirniczkiem, zaczeło chodzić. No i dziła. Powodzenia Na serio dziła :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maruder Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 U mie sprawa była banalna, jak się okazało - pomógł litr denaturatu :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cysio Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 tak czytalem i czytalem az moj silniczek padl na szybciora wyrwalem jakis w opla i dziala gicior srednica pasuje , tylko trzeba go zalozyc odwrotnie (wisi w dol ze zbiorniczka) , bo kabelki wadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 mycie szyb tzn pompa i wycieraczki są pod jednym bezpiecznikiem .jezeli po wł mycia szyb chadza wycieraczki a plyn nie leci tzn ze jest cos z pompą mialem to samo co ktorys z kolegow zasiniedziale styki przy pompie 20 min roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 mycie szyb tzn pompa i wycieraczki są pod jednym bezpiecznikiem .jezeli po wł mycia szyb chadza wycieraczki a plyn nie leci tzn ze jest cos z pompą mialem to samo co ktorys z kolegow zasiniedziale styki przy pompie 20 min roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misztan Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Witam W moim przypadku jest podobnie: - dając impuls mycia szyb, wycieraczki pracują natomiast pompka stoi, - przy podpięciu na krótko – silniczek pompki pracuje, - styki przepatrzyłem, poruszałem nimi i wydają się być OK, nie widać oznak zaśniedzenia, Pompka jednak nadal nie działa, przy pogodzie jaką mamy obecnie to o jeździe nie ma co mówić ... Znajomy powiedział, że przyczyną może być któryś z przekaźników, ale który i gdzie go szukać? Patrząc po schemacie widać, że w przełączniku przy kierownicy jest oddzielny styk sterujący spryskiwaczem - chyba trzeba się tam dostać ... Na schemacie jeszcze widnieje coś takiego jak wzmacniacz wycieraczek - może mi ktoś powiedzieć co to jest i jak wygląda ? Może mieliście podobne przypadki i pomożecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinimoD Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Męczy mnie ten sam problem ze spryskiwaczem. Bezpieczniki ok a pompka milczy, wycieraczki hulają. Czy wycieraczki i spryskiwacz są pod jednym przekaźnikiem ? czy jest osobny do spryskiwacza. Czuje ze czeka mnie trochę odkręcania. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czekista Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Ustawialem spryskiwacze i nast dnia pompka nie wydala juz odglosow zycia. nie czailem sie zbytnio i zalatwilem za 30 zeta inna pompke tez od primery P10. Bezpieczniki to akurat kwestia, ktora sie nie martwie. Albo pada "cos na prad" albo jakies_takies styki mam zasniedziale i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Ustawialem spryskiwacze i nast dnia pompka nie wydala juz odglosow zycia. nie czailem sie zbytnio i zalatwilem za 30 zeta inna pompke tez od primery P10. Bezpieczniki to akurat kwestia, ktora sie nie martwie. Albo pada "cos na prad" albo jakies_takies styki mam zasniedziale i tyle mi ni edziala tylna wycieraczka w p10, kombinowalem jak glupi, bezpieczniki od wycieraczek oczywiscie sprawdzilem... okazalo sie ze bezpiecznik tylnej wycieraczki to ten od sterowania elektryka lusterek... stalem w korku i sie nudzilem i zobaczylem ze nie dzialaja... sprawdzilem bezpiecznik - spalony, wymienilem i od tej pory zaczela dzialac spowrotem i tylna wycieraczka... wiec moze na jakims dziwnym bezpieczniku toto siedzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabor05 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Gdzie się znajduje ten silniczek i jak tam się dostać :?: czy on się załącza przez jakieś styki prezekaźnika :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czekista Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 o ile pamiętam, to musisz zdjąć lewe (patrząc na przód auta) nadkole i tam szukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.