Gość lenn Opublikowano 24 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2004 Witam wszystkich chciał bym się dowiedzieć czy są jakieś różnice w karoserii między 200sx a 240sx bo silnikowo wiem że sie różnią a jakie są różnic w karoserii. zastanawiam się nad kupnem 200sx i przerobieniem go ale jak patrze na różnych stronach w stanach to ospoilerowania są tylko do 240sx a nie do 200sx. Dziękuje za pomoc Pozdrawiam. P.S. chciał bym się jeszcze dowiedzieć o zalety i wady 200sx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 24 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2004 Witam wszystkich chciał bym się dowiedzieć czy są jakieś różnice w karoserii między 200sx a 240sx bo silnikowo wiem że sie różnią a jakie są różnic w karoserii. zastanawiam się nad kupnem 200sx i przerobieniem go ale jak patrze na różnych stronach w stanach to ospoilerowania są tylko do 240sx a nie do 200sx. Dziękuje za pomoc Pozdrawiam.P.S. chciał bym się jeszcze dowiedzieć o zalety i wady 200sx zalety:ech kazdy wieWady:90% takich aut to jzu zlomy wiadomo, ze cale zycie takie autko dostaje w d... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 Buda 200sx i 240sx to praktycznie to samo ! ! ! Wszytko ze soba jest komptaybilne ! ! ! Ps. Enrdiu nie odpowiadasz Panu na pytania :x JA bym wolał 200sx bo jest w nim turbinka i mozna go ładnie pokręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 27 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2004 Buda 200sx i 240sx to praktycznie to samo ! ! !Wszytko ze soba jest komptaybilne ! ! ! Ps. Enrdiu nie odpowiadasz Panu na pytania :x JA bym wolał 200sx bo jest w nim turbinka i mozna go ładnie pokręcić Coobcio odpowiedizalem, zobacz ost. zdanie w wypoweidzi os.pytajacej 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strzelec Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 Mam pytanko, bo mam na oku 200 SX z 1994r. z dwulitrowym silniczkiem...niestety jest troszke do zrobienia, a mianowicie do lakierowania mam maskę i lewy przedni błotnik...do tego do wymiany blow-off (ale to tamten koleś wymienia) i uszczelka pod kolektor wydechowy...czy taka uszczelka to duży wydatek? Na co powinienem zwrócić uwagę oglądając to auto? W sobote czeka mnie chyba wycieczka do Warszawy w celu obejrzenia tego SX'a więc chciałbym wiedziec na czym mam oko zawiesić...nigdy się nie interesowałem tym modelem i nie wiem co tam jest newralgicznego...koleś twierdzi, że turbinę ma na gwarancji - czy to znaczy, że mu już wcześniej padła (podobno powszechne) i ją wyminił/naprawił i ma na to gwarancję, czy fabryczna gwarancja na ten element jest tak długa? Jakieś sugestie na temat SX mile baaaardzo widziane! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 [edit-po kilku latach uzytkowania zmienilem zdanie ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strzelec Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 w sobotę uderzam do Warszawy oglądać auto i dlatego pytam, na co mam zwrócić uwagę oglądając ten model...o turbinie nic sie nie dowiedziałem...będę na miejscu to się dokładnie wypytam...ale dzięki za cokolwiek... ps. innego, jak używany, się nie kupi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 he he... tez sie zaczałem powoli interesowac S14stką od kilku dni Powiem szczerze, ze gdybym juz mogł to sprzedałbym swoja niebieska i szukał S14 tylko ze najlepiej po '97 roku po liftingu ale z braku wiekszej gotowki tez bym szukał wczesniejszy model. Niestety z tego co poczytałem to najwieksze problemy sa własnie z turbinka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strzelec Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 No ja właśnie interesuje się S14...z fotek które dostałem jasno wynika, że to S14...po S13 nie jechałbym doWarszawy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bzinks Opublikowano 11 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2005 witam mam identycznego nissana, wymieniałem juz dwa razy tą uszczelkę, podczas pracy panuje tam b. duża temperatura i nie każda uszczelka wytrzyma, kupiłem orginała w j. cars i ta się trzyma, jednak skoro cos jest nie tak z uszczelką to znaczy że cos było rozkręcane (wiem z praktyki) silnik jest bardzo mocny w tym aucie jak na 2 litry ale przez to bardzo czuły, ja swój raz przegrzałem i porażka teraz cały czas jest cos nie tak, poza tym autem bardzo buj ana boki, pada czujnik abs, auto bardzo orginalne ale cholerny kłopot z naprawa lub częściami - pozdrawiam Dawid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość knocker Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Mam przyjemność jeździć 240 sx w ersji amerykańskiej i już z doświadczenia wiem, że sporo częsci pasuje z 200sx. Mój nisek jest do końca drzwi identyczny z 200 sx. Problem zaczyna się w tylniej części auta. Ja mam wersję sedan - więc z kufrem. Nie daj Boże szukać jakichś części blacharskich z tych okolic samochodu. Tylko USA i prywatny import lub na zamówienie u Ballauna. Nie wiem na pewno, ale wydaje mi się, że nie było eurpoejskich wersji 240 sx? A może się myle.. knocker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kozio_17 Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Witam. W tym tygodniu mama zamiar kupic Nissana 200 SX z automatyczna skrzynia. Na co mam uwazac. O co spytac sie sprzedajacego ?? Silnik 1.8 Turbo, rocznik 92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 . [edit-po kilku latach uzytkowania zmienilem zdanie ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 zeczy do sprawdzenia jest mnostwo ale musisz sie liczyc z kosztami chocby paliwa ok50pln na setke i oby tylko takie koszta byly ja wpakowalem w swojego 15tysi i powoli dochodze do serii pozzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koknej Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 jesli chcesz sie doweidziec na co uwazac wejdz na stronke www.turbokillers.com tam masz forum albo www.turbokillers.prv.pl tam masz wszystko opisane na temat dwusetek pzodro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Witam. W tym tygodniu mama zamiar kupic Nissana 200 SX z automatyczna skrzynia. Na co mam uwazac. O co spytac sie sprzedajacego ?? Silnik 1.8 Turbo, rocznik 92 sportowy samochód, 13 lat, turbo, automat............, ja bym się jeszcze zastanowił :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 byly ale nie z tym kufrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Od jakiegoś czasu namawiam mojego brata na 200SX i powoli mi się to udaje. Chciałbym poznać Wasze opinie na temat tego auta, w szczególności z silnikiem 1,8T (czy były większe silniki z turbiną?), wady i zalety, jak wygląda eksploatacja, dostęp do części, itp. na allegro znalazłem coś takiego: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83021207 jak myślicie, warte jest uwagi czy nie zawracać sobie nim głowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 zalecam lekture skanow z maxituning'u o S13 dostepnych pod tym adresem: www.toya.net.pl/~differ/maxiscan.zip auto o ktore pytasz to samochod goscia o nicku Yogasov z www.turbokillers.com i zreszta toczyla sie o nim jakas dyskusja na ich forum w temacie "to klubowy 200sx?" silniki wieksze byly ale w nie w europejskiej wersji S13nastki, SR20DET w EU zaczal sie pojawiac dopiero w S14. W wielkim skrocie auto moim zdaniem swietne! silnik zniesie duzo, latwo w nim cos pogrzebac etc. czesci jest raczej pod dostatkiem, eksploatacja niestety nie tania i duzo aut na rynku jest juz "wyeksploatowanych" (ale to bolaczka wszystkich sportowych uzywancow) :wink: duzo informacji znajdziesz w powyzszym artykule i na turbokillers.com pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 z tego co sie nasluchalem o s13 to raczej bym nie polecal. teraz za 14K spokojnie mozna kupic s14 w dobrym stanie i juz oczywiscie z silnikiem SR20DET. fakt ze trzeba troceh za tym pochodzic ale jesli komus sie szczegolnie nie spieszy.... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 S14 poza lepszym silnikiem ma także szperę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 niektore wersje S13 tez mialy seryjnie szpere ale sprzedawane na rynki zachodnie, bo w PL nie bylo dostepnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 niektore wersje S13 tez mialy seryjnie szpere ale sprzedawane na rynki zachodnie, bo w PL nie bylo dostepnych.Nie ma reguly. Mowia, ze z Austrii maja szpere. Ja mam z Wloch, Elmer tez, moja ma szpere Elmera nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość El_Chueco Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Cześć! Ja biedny zdezorientowany od relatywnie tanich RWD szukam dla siebie takowego i ciekawi mnie to - jaka jest różnica między silvią S13 a 200SX S13? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 to jedno i to samo, Silvia S13 to nazwa na rynek JDM i miała kiere tylko po praweij stronie, 200SX S13 to odpoweidnik na europe z kierą po właściwej stronie z motorem CA18DET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.