nestio_vip Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Jak wszyscy stwierdziliście, że padły wam sondy?Czy wyświetla się check????? Ja stwierdzilem to tak...Wyskoczyl mi check i pojechalem na diagnostyke:) zaplacilem 30zl i powiedzial ze mam blad ogdzewania drugiej sondy lambda P0141. Takze stad wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek_N16 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Jak wszyscy stwierdziliście, że padły wam sondy?Czy wyświetla się check????? Mi po odłączeniu pierwszej sondy w trakcie pracy silnika nie wywaliło CHECK ENGINE (N16 1.5B) Czyli w trakcie usterki sondy nie wyświetli błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Mi po odłączeniu pierwszej sondy w trakcie pracy silnika nie wywaliło CHECK ENGINE (N16 1.5B) Czyli w trakcie usterki sondy nie wyświetli błędu. I tu sie z Toba zgodzic nie moge...Mi wywalilo check'a gdy wracalem z pracy a nic innego nie mialem, tylko blad ogrzewania sondy......Ale moze to nie wspolmierny przypadek, bo mam 1.8 16v i blad dotyczyl drugiej sondy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Mi po odłączeniu pierwszej sondy w trakcie pracy silnika nie wywaliło CHECK ENGINE (N16 1.5B) Czyli w trakcie usterki sondy nie wyświetli błędu. Jak samochód stoi to po odłączeniu sondy może nie wywalić checka - ale spróbuj się przejechać kawałek z odłączoną, a na bank zaświeci Ci się kontrolka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Tak jak mówi Mas.. po odłaczeniu sondy kontrolka u mnie włączyła sie po kilkunastu kilometrach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek_N16 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Aha, czyli jakimś czasie wyświetli, a nie od razu... myślałem że od razu powinien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Aha, czyli jakimś czasie wyświetli, a nie od razu... myślałem że od razu powinien Na początku komp myśli, że jest zła mieszanka i próbuje to podregulować - po jakimś czasie jak nie jest w stanie tego opanować poddaje się i wyrzuca checka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Ok, ale w takim razie czy to szarpanie między 3300-4000 na III i IV przy przyśpieszaniue na pełnym gazie może być z winy sondy. Nie pali się check? Pytam jakie mieliście objawy w pracy silnika??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Ok, ale w takim razie czy to szarpanie między 3300-4000 na III i IV przy przyśpieszaniue na pełnym gazie może być z winy sondy. Nie pali się check? Pytam jakie mieliście objawy w pracy silnika??????? Na biegu jałowym silnik nie pracował tak równo jak powinien, spalanie 14-15l/100km - u mnie dawał za dużo paliwa. Jeśli mieszanka jest zbyt uboga może dawać takie objawy jak u Ciebie. Podjedź gdzieś i podłącz pod kompa - można obejrzeć przebieg działania sondy - powinna być sinusoida w zakresie 0-1V dla pierwszej sondy i prawie stała wartość 0,6-0,8V dla drugiej (jeśli masz drugą sondę). Spalanie się nie zmieniło od kiedy szarpie? Jadąc do odcinki nie ma problemów na 3 czy 4 biegu powyżej 4000RPM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Ojciec mierzył spalanie i w cyklu mieszanym wyszło 7,6 - jemu wydaje się wysokie, ale nie mierzy regularnie. Powyżej 4000 raczej bez kłopotu, aczkolwiek denerwuje mnie obrotomierz, wskazówka nie idzie jednostajnie do góry, tylko bywa że skacze z 4500 na 4100 i wraca na 4600 znowu spada, a ja cały czas przyśpieszam.... nie wiem czy to brak dokładności i precyzji obrotomierza czy to usterka. Dodam, że wtedy pedał gazu w podłodze i cały czas przyśpieszam. Czasami wskazówka skacze jak w predkościomierzu w 30 letnim maluchu, ale tylko na wysokich obrotach i przy ostrym piłowaniu. Macie też tak... w n15 obrotomierz szedł mi idealnie jednostajnie do góry.. az na 7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Spalanie jest ok. Obrotomierz nie robił mi nigdy takich numerów :zdziw: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Ja to zauważyłem już z rok temu. Ale dławienie jest od niedawna :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.