Gość d0.2 nassin Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 witam, dziś mam pytanie o lampkę ładowania, która zapaliła mi się dziś w największy upał. Do tego zapaliła się też pomarańczowa od filtra. Najpierw do 2krpm gasła ta od filtra, a mrużyła ta od ładowania. Po 15 minutach zapaliły się obie na stałe. Ok, jeżeli by to było tylko ładowanie, to znaczyłoby pasek lub alternator. Ale obie??? - więc pytam na forum kto się z tym spotkał. Jest to cd2.0 P.S. Aku wziąłem do ładowania, był prawie pusty. Alternatora sam nie wyjmę, bo jest ze zintegrowaną vacuumpompą a ta jest zasłonięta tą dużą blachą z przodu silnika... Dzięki, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Jak uruchomisz to zmierz ładowanie, ale raczej alternator padł. A kontrolka od filtra też może mieć z tym związek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d0.2 nassin Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Jak uruchomisz to zmierz ładowanie, ale raczej alternator padł. A kontrolka od filtra też może mieć z tym związek. tak sobie dumam...jeżdziłem tak z godzinę, odpaliłem auto jakieś 8 razy + światła, podłączyłem aku pod ładowarkę i wskazówka poszła na koniec skali to alternator jest kaputt. A czujnik paliwa...odkręciłem zawór i ściekło coś wodnistego, co śmierdziało jak denaturat lub inny rzopuszczalnik. Było tego z 50ml, potem poleciała ropa o zapachu rozpuszczalnikoa ftalowego. Wczoraj auto tankowałem na tańszej stacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Witam. Nie wiem czy to jakiś pomór na nasze alternatory w 2.0D padł?? Sprawa wygląda tak, że jest to na 100 % brak ładowania. A kontrolka od wody w filtrze zapala się wtedy gdy na czujniku napięcie spadnie poniżej 12V (w czasie pracy alternator podaje ok. 13.5V na aku i podobne jest wówczas na instalacji w aucie) w momencie gdy nie masz ładowania zapalają się obydwie. Podejrzewam regulator napięcia lub mostek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d0.2 nassin Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 mikey_one, 2.0d a jakze, oraz inni, posłuchajcie... dobry elektryk zrobił mi to dziś. wiec jest to mostek z tym ze ten pan nie mial skad wziac oryginalnego lw 1 dzien lub powiedzmy nie mial tego typu pod reka. dal mi chwilowo "zamiennik", po prostu lampki gasna kolo 1500 rpm ale ladowanie jest ok. tak ze lampka filtra oleju jest scisle zwiazana z ladowaniem. na koniec podkreslam, ze drugi raz nissana już nie kupie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Nie chcę mówić "a nie mówiłem??" A co do samego nissana to się nie zrażaj...alternator ma prawo usiąść w każdym aucie, wskaźnik temp. to może być bardzo banalna przyczyna (może nie być wogóle związana z temperaturą silnika tylko z elektroniką samochodu), wystarczy, że znajdziesz jakiegoś zapaleńca, który łapie samochodowe kabelki i taśmy i troszkę się pogłowi... Nie wymiękaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d0.2 nassin Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 ładowanie naprawione. problem wyeliminowany. wątek zakończony. dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.