Gość Rachel Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Panowie - jak wyżej napisałem potrzebna pomoc w sprawie jak wymienić tylne amortyzatory ? Z tyłu mam tarcze - nie wiem czy nie będzie z tym problemu, no i najważniejsze jak od góry one są mocowane? Czytałem w książce jest napisane, że trzeba się dostać do nich z tylnych siedzeń :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel2000 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Pisząc o książce masz na myśli "Nissan Primera - obsługa i naprawa" wydawnictwa Auto ?. Bo wydaje mi się, że tam jest opisane jak rozmontować i zmontować kolumny resorujące. Jak nie masz to mogę podesłać linka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rachel Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 no niby wszystko fajnie ale w książce jest napisane że trzeba wyciągać tylne siedzenia :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel2000 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 A to jakiś problem jest ? Nie wiem jak w p10, ale w p11 to góra z 5 minut roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomciuu Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Nie trzeba. Jak zmienialiśmy u mnie sprężyny to najpierw rozbebeszyłem pół bagażnika z wykładziny, żeby się dowiedzieć, że górne mocowania są we wnętrzu na tylnej "półce" . Wystarczy złożyć oparcia, zdjąć te boczki oparcia gdzie leżą pasy, zdjąć wykładzinę tylnej półki i już masz dojście. Wszystko jest na zatrzaskach (grzybkach) jeśli dobrze pamiętam. Może być też kilka śrubek gwiazdkowych. Dojście do góry kolumny nie jest za wygodne, ale jeśli nie chcesz wyjmować szyby to lepszego już chyba nie będziesz miał. Na dole są to chyba 2 śruby + śruba na drążku stabilizatora + zdjęcie zacisków. Po odkręceniu tego i 3 śrub na górze kolumna powinna elegancko wyjść. Przy zakładaniu i dokręcaniu polecam maznąć dolne śruby smarem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Zgadzam się z tomciem,tak własnie trzeba się dobrać do tylnych amorków jest z tym trochę roboty własnie przez to górne mocowanie.Dodam od siebie że jesli wymieniasz je sam to pewnie o to zadbasz ale jesli oddasz mechanikowi zwróć uwagę coby Ci nie zeszlajał tylnych siedzeń(wiadomo czemu jak sie z kanału "pan"przytuli rączką lub całym soba do weluru.... :< ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rachel Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 super - extra Właśnie o takie podejście do sprawy mi chodziło! No to zabieram się za reaktywację tylnego zawieszenia :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.