Gość OizzOn Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Witam W mojej micrze 1.0 z 92' dziś przy operowaniu gazem zaczęło syczeć oraz wyczuwalny jest z tyłu (z zewnątrz) smród jakby palonej gumy. Co się stało ? Czy to coś w układzie wydechowym a może poszła uszczelka pod głowicą a może coś innego ? nie znam się na mechanice samochodowej pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OizzOn Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 very funny przy operowaniu pedałem przyśpieszenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OizzOn Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 coś syczy przy dodawaniu gazu a z tyłu auta śmierdzi jakby paloną gumą, nie umiem tego inaczej określić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OizzOn Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Spróbuje jutro polukać to co napisałeś. Sprzęgło mam już dość zużyte ale chyba to nie to bo by śmierdziało z przodu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kocurek Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 syczenie to może być gdzieś z układu wydechowego, może jakiś element dotyka gumowego uchwytu i stąd smród, musisz zobaczyc na kanale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Jeśli syczy Ci spod maski.. to sprawdz przewody podciśnieniowe które ida do gaźnika. Mi swego czasu, jak użytkowałem K10 to jeden przewód się właśnie odłączył i auto syczało... czy to na wolnych obrotach, czy przy dodawaniu gazu... Syczenie nie miało wpływu na jazde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany