Gość Bertland Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Pisałem już na temat mułowatości mojej serenki i o tym, że wymieniłem świece i nie te auto. Kurcze pomimo wymiany świec i oczyszczenia kopułki jest znaczna poprawa ale wydaje mi się , że cos go tłumi. Przy jeździe na I,II i III biegu jakbym gwałtownie wciskał pedał gazu to on jakby się mulił i po chwili , po poluzowaniu gazu przyśpiesza. Nie jest to takie mulenie jak było napoczątku przed wymianą świec ale wydaje mi się, że powinien płynnej jechać i przyśpieszać. Dla przypomnienia dodaję, że rocznik auta 1996 silnik 2,0 z gazem sekwencją , po sprowadzeniu z Niemiec zaraz założyłem gaz i w sumie przejechałem nim 650km. Denerwuje mnie ten brak płynności. Tak samo zachowuje się na gazie jak i na benzynie. Ja wiem, że to jest van a nie osobówka no ale chyba wasze serenki po wciśnięciu gazu przyśieszają płynnie prawda? Prosze o komentarze. Przewodów nie wymieniałem. Może coś z zapłonem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Zakładam, że świece wymieniłeś na dobre. Przewody też warto. Moim zdaniem pojedź do warsztatu i podłącz się pod komputer. Wtyczka jest koło bezpieczników. Będziesz wiedział czy wszystko jest ok. Ja sobie sprawdziłem. Kosztowało mnie to 60 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hieronim Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Zmień też filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bertland Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 A gdzie serenka ma bezpieczniki? Filtr powietrza będę musiał zmienić, nawet nie patrzyłem jak on wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hieronim Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Jak siedzisz za kierownicą to masz je przy lewym kolanie .Trzeba zdjąć pokrywkę,która jest blisko cięgła od otwierania maski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Filtr powietrza będę musiał zmienić, nawet nie patrzyłem jak on wygląda.lol no to moze bys sprawdzil :> to samo paliwa... :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Podobny problem miałem u siebie wymianiłem świece ( NGK BRK 5E- cieplejsze - z grupy V-line - odczytałem ze strony internetowej NGK ) i na gazie auto wyraznie się muliło. Świece które miałem wcześniej w aucie to NGK BRK 6E -zimniejsze . Zmieniłem ponownie na nowe NGK BRK 6E problem zniknął auto śmiga jak trzeba. Spradź Czy dobre świece masz założone. Jeden indekt cipłoty świecy robi naprawde kolosalną różnicę - zwłaszcza przy jeździe na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bertland Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Jutro zmienię filtr powietrza. A powiedzcie mi jakie wasze serenki mają wolne obroty na rozgrzanym silniku? Moja na wolnych obrotach ma 400 tz. pomiędzy 1000 a 0 są dwie kreski to pośrodku tych dwóch kresek stoi wskazówka. A jak jest u Was? Zauważyłem, że jak silnik wprowadzę na obroty powyżej 2 tyś i gazuję to płynnie przechodzi a jak startuje z wolnych obrotów to troszkę wolniej wchodzi na obroty. Tak samo jest przy ruszaniu jakbym chciał gwałtownie ruszyć z jedynki to tak jakby się leciutko zaciął i potem rusza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 1.6 na biegu jalowym na rozgrzanym silniku ma w okolicach ~840-860 obrotow sprawdzane na kompie jak byla sarna podpieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bertland Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 No widzisz a mój 400-450 obrotów ale po głosie silnika nie słychać aby obroty były za niskie. Pracuje równo i ładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 masz diesla ? czy 1.6 ? a moze 2.0 ? chociaz 2.0 i 1.6 maja podobnie obroty... /imo nie pamietam tylko czy obroty mierzone byly z wlaczona dmuchawa i swiatlami czy bez/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bertland Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Mój silnik jest 2,0 benzyna i na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku mam 450 obrotów a na zimnym 110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Mój silnik jest 2,0 benzyna i na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku mam 450 obrotów a na zimnym 110lol jak na zimnym mozna miec 110 obrotow; ) skoro chodzi ssanie xD owned:F cos nie trybi u ciebie przy 110 silnik dawno by juz zgasl... lól Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bertland Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Przepraszam, pomyliłem się zapominając dodać jedno zero, na ssaniu mam 1100 obrotów a na ciepłym to naprawdę nie wiem ile mam bo nie znam się na tych kreskach ale prawdopodobnie mam 750 do 800 bo pomiędzy zerem a 1000 są dwie kreski i wskazówka stoi na tej drugiej kresce . Dziś wymieniłem filtrf powietrza, był cały brudny i zaklejony. Dodatkowo przyśpieszyłem zapłon o trzy mm i jakby lekkka poprawa ale mimo to wyczuwam przy ruszaniu jakby delikatnie się czknął, nie ma takiej płynności za to na 3 biegu np. z prędkości 50km ładnie i płynnie się buja bez czknięć. Może tak musi być, no nie wiem. Ja jestem przewrażliwiony i u mnie musi wszystko grać. Diagnosta (kolega) też się przejechał i mówi to samo co ja, że przy ruszaniu gwałtownym coś go muli. A powiedzcie mi gdzie Serena ma znaki żeby zapłon sprawdzić i co trzeba odkręcić żeby lampą przyświecić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzozka Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Każdy silnik na zimno poiwinien miec ok 1100 obrotów a po rozgrzaniu ok. 800. Jeżeli jest mniej to jest cos bardzo nie tak moze sie nie znam ale chyba masz na mysli kazdy silnik cztero cylindrowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 A powiedzcie mi gdzie Serena ma znaki żeby zapłon sprawdzić i co trzeba odkręcić żeby lampą przyświecić? znaki ma przy kole które jest na wale od przodu auta ,o ile się nie myle na godzinie 13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bertland Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 A jakie czynnosci trzeba wykonać żeby dojść do tego znaku, co trzeba rozebrać, czy od góry czy od dołu? proszę o podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Trzeba zdjąć osłone pod silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szypki.lopez Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 na początek chcialem wszystkich pozdrowić .jako nowy nie znam obyczajow ,jednak mysle ze pomalu nabedę ogłady. pozatym chciałbym nadmienic że jestem dyslektykiem analfabetą itd i będę robił kupe błedów. PRZEPRASZAM. NO ALE DO RZECZY; niedawno nabyłem serenke po okazyjnej cenie ze wzgledu na to że miała wydmuchana uszczelką pod głowica. wymieniłem i autko śmigało fajnie przez jakies tyśąc km no i tu okazja wyszla mi uszami padły panewki. mam teraz spora rozkminke bo mieszkam za granicą no i nie moge tego tu naprawic pozatym koszty by przerosły mnie sto razy ,więc postanowiłem zmienic silnik, a tu kolejny raz okazja bokie mi wyszła bo takiego ślnika jak ja mam ;1,6 benzyna nigdzie nie mogę wynależdż. Znalazłem silnik od primery i rozkminiam czy jakimś cudem da radę go jakoś wsadzidż do tego mojego okazyjnego samochodziku.? dobrzy ludzie doradżcie cos mądrego PROSZE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hieronim Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Szypki.lopez sprawdż oferty na allagro niedawno widziałem tam silniki1,6litra,a co do silnka primery to znawcy piszą że nie pasuja mcowania i osprzęt,ale bebechy pasują.Przejrzyj podforum sereny była o tym mowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 na początek chcialem wszystkich pozdrowić .jako nowy nie znam obyczajow ,jednak mysle ze pomalu nabedę ogłady witam i mam nadzieje niedawno nabyłem serenke po okazyjnej cenie i słusznie serena to świetne auto ale nie okazja i nie z silnikiem 1,6,klikaj do jacy2206 on przerabiał to samo co u Ciebie i o ile się niemyle ma dół od silnika 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Znalazłem silnik od primery i rozkminiam czy jakimś cudem da radę go jakoś wsadzidż do tego mojego okazyjnego samochodziku.?raczej nie bo primka ma silnik ulozony na szerokosc a sarna na dlugosc i te silniki sie ciut roznia... zreszta nie wiem primka ma naped na przod ? czy na tyl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szypki.lopez Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 przepraszam za te byki ale wiele na to nie poradzę jednak postanowiłem spróbować, nie wiem co z tego wyjdzie ale jednak do odważnych świat należy. mam taka prośbę; jeśli macie jakieś rady na ten temat proszę o pomoc, to napewno ułatwi mi to zadanie. DZIęKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szypki.lopez Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 MASZ RACJę ALE TEORETYCZNIE MOZNA GO PRZEKRęCIć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 yl bo jak skrzynia z walem by szła??nie wiem niej estem mechanikiem jak on wsadzi tam silnik z primki to m u mnie krzynke browca lol i wpis do xiegi ginesa;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.