Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kompleksowa wymiana elementów układu hamulcowego w P10


Gość maglev

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Ponieważ na przeglądzie wyszło mi, że nie mam z tyłu hamulców, więc przymierzam się do ich wymiany (Nismo P10 GA 16DS - bębny niestety) to znaczy: bębnów, cylinderków hamulcowych i ewentualnie szczęk.

W związku z powyższym przeszukałem troszkę necik i co znalazłem:

1. bębny za 127,50 zł, to chyba za sztukę bo w innym sklepie komplet widziałem za 237 złotych

oraz

2. cylinderki hamulcowe za wg mnie kosmiczną cenę 73,95 lewa strona i 73,95 prawa strona, w sumie 148 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

szczęki były wymieniane jakieś pół roku temu ale gość z warsztatu mowi mi że je też muszę wymienić bo nie będą pasowały do nowych bębnów, czy przypadkiem mnie nie naciąga na kasę?

 

Czy znacie jakiś sklep netowy z dobrymi cenami? wydaje mi się że cena cylinderków jest bardzo nieatrakcyjna, jakbym jakimś merolem s-klasse jeździł :029:

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam model nyski ale po kij chcesz wymienac cylinderki hamulcowe ciekną? bębny hamulcowe jeżeli mają wytoczone przez szczeki ranty lub kołnierza jeszcze można przetoczyć dalej przeczyść samoregulator hamulca ręcznego i jeszcze jedno sprawdz sobie przewody hamulcowe ich stan tych metalowych które biegną pod autem czy nie są zardzewiałe narazie tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam model nyski ale po kij chcesz wymienac cylinderki hamulcowe ciekną? bębny hamulcowe jeżeli mają wytoczone przez szczeki ranty lub kołnierza jeszcze można przetoczyć dalej przeczyść samoregulator hamulca ręcznego i jeszcze jedno sprawdz sobie przewody hamulcowe ich stan tych metalowych które biegną pod autem czy nie są zardzewiałe narazie tyle...

 

Ręczny mam bardzo słabiutki mimo, że linka nóweczka, roboczy też bardzo słaby, a czy nie lepiej wszystko od razu wymienić jak się bawić w samą wymianę cylinderków bo się okaże potem że za robociznę zapłacę 2 razy więcej jak będę robił tak pokolei. Gdybym wiedział, że się wysrały same cylinderki to nie ma problemu jadę do warsztatu robią mi za stówkę i wsio, a jak będzie wywalony dodatkowo bęben to drugi raz zapłacę za robociznę, dlatego chyba to zrobię za jednym zamachem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej N.

Witam! Mi na przegladzie tez wyszly strasznie slabe tylne hample, pomimo, ze reczny byl OK. Stad mam przypuszczenie, ze byc moze te cholerne korektory sily hamowania wbudowane w cylinderki sa tak ustawione fabrycznie, ze tak slabo tyl dziala. Aha, wymienialem jeden z cylinderkow, bo ciekl, zaplacilem cos 35zl, sam bylem w szoku ze tak tanio. Mozna tez kupic reperaturke, o ile tloczek nie ma jakis wzerow. Generalnie ja bym sie staral isc po jak najmniejszych kosztach, tez wydaje mi sie, ze bebny jesli sa w zlym stanie mozna przetoczyc, a cylinderki rozebrac, wyczyscic, ewentualnie zalozyc reperaturki. A pamietasz moze wartosci jakie wyszly na przegladzie? Poza tym jesli tylko lapia rowno, a reczny bedzie sprawny, to powinni auto puscic na przegladzie (liczy sie suma sil hamowania z przedniej i tylnej osi). Popracuj tez nad samoregulatorem, jesli sie zaciął to moze byc kiepskie hamowanie z tylu. Narazie tyle. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korektor siły hamowania znajduje się w jednym cylinderku tylne prawe koło wiem dlatego że wymieniałem ten cylinderek bo moczył się strasznie,z ciekawości wyciągnełem z starego cylinderka tłoczki chcąc zobaczyć ten korektor i co się okazało jeden z tłoczków posiada otwór a więc jeżeli chcemy się pozbyć korektora wystarczy zamiast tego jednego tłoczka z otworkiem włożyć zwykły tłoczek z starej pompy z nową uszczelką wszystko poskładać odpowietrzyć i zobaczyć efekt....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...