Gość trebor Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 :mikolaj: witam podpowiedzcie bo w nissanie nie chca udzielic informacji jak ustawi zapłon i ile stopni powinno byś w p11 2,0 sr20 130 KM. co ile stopni sa te kreski na kole pasowym pozdrawiam i dzięki [ Dodano: Nie 01 Lip, 2007 12:15 ] pytanie : czy robi sie to tylko lampa stroboskopowa bo powiedział mi jeden buc z nissna że to trzeba zgra z komputerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 kreski są co 5 stopni od 5 po GMP do 20 przed GMP a ma być 15 stopni przed GMP jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi ale raczej tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trebor Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 ok dzięki ale czy ta zółta z tych białych to GMP? od lewej jest biała , potem żółta i chyba jeszcze z 4 białe to rozumiem że ma byc około trzeciej kreski na prawo od żółtej to będzie właśnie ok.15 stopni przed GMP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 tak ta żółta to gmp i ma być tak jak piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trebor Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 ok dzieki śliczne rafp11, a jak tam p11 2,0 se. jak wrażenia z eksplatacji bo ja przesiadając sie z golfa III 1.9 tdi 90KM byłem zawiedziony nissanem. w nissanie 130 (p11 sri) "niby sport" a nie miał polotu. no zapłon był przestawiony i rozciągnięty łańcuch. ustawie zapłon to zobaczymy. a co wsuwa paliwa to masakra. łupie po kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Chyba z twoim nissanem jest coś nie tak skoro mówisz , że nie ma polotu do golfa w dieslu. Primera z silnikiem 2,0 ma ok 9,7 sek do setki i tą setkę łapie na drugim biegu. Naprawdę dobrze się zbiera. A co do zużycia paliwa to mi średnio wychodzi ok 8,5 , to chyba nie tak źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trebor Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 OK, ale tak było przed głośnym rozrządem i przestawionym zapłonem. Ojciec tak jeździł przez parę lat i mówił, że mu się dobrze jeździ. Jutro ustawię ten zapłon tak jak mówisz i zobaczę zmiany. Pozdrawiam :509: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Jakis czas temu pisalem z prosba o informacje ile jest ustawiony kat zaplonu w Primce wp11.144. Jezdze na gazie wiec sensowne jest przestawienie zaplonu na wartosc 19 st. Dokonuje tego wariatorem i teraz jak czytam ile jest standartowo to wychodzi mi, ze zamiast tych 19 mam .... 24 st (15 + 9 = 24) chyba, ze sie myle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trebor Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 mam jeszcze jedno pytanie,jak mi sie primerka muliła to w nissanie powiedzieli że pompa paliwa ( po diagnostyce).załatwiłem sobie z toyoty rav funkiel nówkę (identyko) wygladała.wsadziłem podpiołem manometr i wskazywała 2.5 do 3 bar w zalerzności od obrotów. okazało sie ze to nie pompa i nie chce mi sie juz jej wyciagac bo ta z nissna tez dobra była. co wy na to, czyto są te same pompy. według katalogów i-cars obsługuje wiele marek dzięki za odpowiedz :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.