Gość mistrz_1 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Witam...nie jestem zapalonym forumowiczem ale jak wczoraj zobaczyłem co się stało z moją k-dziesiątka to ręce mi opadły i postanowiłem spytać co dalej? Zaczęło się od pisków opon nawet na prostej drodze a na zakrętach to już nie wspomnę...Sądziłem że coś ze zbieżnością, może końcówki drążka które od dawna wymagały wymiany...ale kiedy się przyglądnąłem zobaczyłem że prócz braku zbieżności jedno z kół jest lekko pochylone:( W warsztacie okazało się że pękła podłużnica w miejscu montowania wahacza i stąd te objawy....Bogu dzięki że całkowicie nie pękło bo nie wiem czy wtedy pisałbym tutaj:( I teraz moje pytanie co z tym fantem mam zrobić? czy to jest częste w starych samochodach? Mechanik powiedział że tylko spawanie zostało ale czy to jest pewne? czy jeździ się potem na tykającej bombie która w każdej chwili może wybuchnąć? czy nie będzie z tym problemów? I przede wszystkim od czego mogło się to stać, co mogło być przyczyną? starość :/? Jeśli ktoś ma jakieś sugestie albo porady bardzo proszę!! ponieważ samochód stoi u mechanika i do poniedziałku mam się zdecydować co z nim dalej. Samochód to MICRA k10 91r. Pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 jeśli bedzie dobrze pospawane to nie ma obawy. Można zawsze wyciąć ta część z innej micry i przespawać do twojej Ja bym spawal ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Ja bym sie takiego samochodu natychmiast pozbyl. Jak juz pekla podluznica, to ciekawe co bedzie nastepne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej78 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 spawaj tylko u fachowca i nic się nie martw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 spawać można tylko pytanie za ile?? takie spawanie musi być jeszcze sprawdzone czy wymiary nie uciekły.do tego dolicz malowanie a podlużnica to element który trzyma geometrię nadwozia. musisz sam ocenić czy spawać jak auto jest w kiepskim stanie tzn skorodowane, progi nadkola to nie warto sie w to bawić. lepiej ściągnąć k10 z Niemiec a tą na części. ja bym tego nie spawał pojechałbym po drugą. a spawanie z dwóch aut jedno?? ile Cie to wyniesie 400-600zł jeszcze raz tyle i masz druga ściągniętą a dlaczego pękła?? korozja?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mistrz_1 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 No można powiedzieć że już jestem po wszystkim...podłużnica pospawana końcówka drążka wymieniona....geometria kół zrobiona miejsce spawania odpowiednio zabezpieczone i za wszystko zapłaciłem dokładnie 195zł razem z końcówką także nie wiele. W tym goście mi jeszcze rozebrali kolumnę MCPERSONA i przeczyścili w miejscu montowania do nadkola...ale tu mnie spotkała niemała niespodzianka gość powiedział że tam nie ma łożyska tak jak to powinno być (takie w gumie) a jedynie trze o siebie metal o metal;/ czy to jest możliwe? Sam nie wiem co o tym myśleć. A pękło według mechanika ze starości...ponieważ wokół miejsca gdzie jest montowany wahacz elementy podłużnicy są zgrzewane....i tak wiek zrobił swoje:] ale na szczęście cała reszta jest OK. Pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Radził bym ci cała micrę wyczyścić pod spodem i dokąłdnie zakonserwować progi drzwi kielichy od amorków nadkola dosłownie jeśli chcesz jąjeszcze troche pojeżdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.