Gość xtrem Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Witam! Mam takie pytanie do użytkowników. W mojej Almerze 3d po opuszczeniu szyb mają one luz w prowadnicach. W efekcie podczas jazdy na wybojach telepią się i troche wkurzają. Pytanie, czy ten typ tak ma czy da się to jakoś naprawić. Zamierzam zdjąć boczki i się przyjrzeć problemowi, ale może ktoś coś podpowie lub rozwieje moje wątpliwości co do przyczyny tego telepania. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danstan Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 czy da się to jakoś naprawić. Witam Niektórzy mechanicy stosują patent polegający na delikatnym odkształceniu, poprzez skręcenie, prowadnic i powtórnym ich zamontowaniu. Dzięki temu kasują luzy pomiędzy szybą, a prowadnicami i likwidują telepanie. Stosują to również w ASO. Należy pamiętać, aby odkształcenia prowadnic dokonać z wyczuciem. Gdyby było zbyt duże może skutkować sporymi oporami przesuwu i w efekcie powodować zakleszczanie się szyb, co nie jest szczególnie zalecane przy elektrycznym napędzie tychże. To tyle w tej kwestii. Pozdrawiam :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 U mnie jest tak samo... Niestety ten typ tak ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Ten sam problem jest w Primerach P11, najprościej ściągnąć tapicerkę, wyciągnąć szybę i odkręcić prowadnice, żeby wyciągnąć tą od strony lusterka trzeba je zdemontować . Pod uszczelkę w prowadnicach nakleiłem paski z gumy ( z dętki) w środku rynienki i na jej wewnętrzny bok od zewn. strony auta i pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rskorup1 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 W n-16 też ten problem też występuje. :one: Jednak jest to spowodowane koniecznością zapewnienia swobodnego opuszczania szyby przez silnik. Zbyt sztywne i ciasne dopasowanie może spowodować zakleszczenie szyby i spalenie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość thomson30 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 szyba puka o plastikowe trójkąciki na których są przymocowane lusterka, od wewnętrznej strony mają karb o który obija się szyba. Ktos kiedyś pisał, że spiłował ten rant i pomogło (jak ręką odjął). Osobiście uważam, że lepiej podkleić go czymś miękkim (w kolorze czarnym) i problem niknie. Będę tak robił na urlopie Już za tydzień. Napiszę co wyszło. POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotro Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Mam ten sam problem (kupiłem go razem z autem) a mój mechanik powiedział że to przez otwieranie na siłę w zimie przymarzniętych szyb, ściemniał czy nie, problem jest i spróbuje wykorzystać powyższe propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.