Gość stachups Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Witam. Mój problem polega na tym. 1.temperatura rośnie na maxa 2.pęcznieje mi górny woż od chłodnicy ten który idzie do termostatu.(a dolny jest miękki) 3.wentylator mi się niw załancza Ostatnio zuważyłem ze temperatura spada mi za wolno.Jak miałem chwile wolnego czasu to podniosłem maske i zobaczyłem że temperatura mi rośnie.Więc myslałem że temostat jest walnięty to go wyciągnołem wogóle. Po włączeniu silnika zauważyłem że ten górny wąż robi się twardy (powiedziłbym że nawet bardzo).Pytałem się już wielu mechaników (z racji gdzie mojej pracy), bo pracuje w churtowni z częściami do samochodów.I każdy mi powiedział że uszczelka pod głowicą. Powiedzieli mi że najlepszym sposobem żeby to sprawdzic to nalac wody po sam korek włączyć silnik i patrzeć czy jakieś bombelki nie wychodzą z chłodnicy.Dodam że uszczelka pod głowicą była wymieniana jakieś 1,5 miesiąca temu. Mi sie wydaje że poprostu chłodnica jest tak z....... że woda nie ma przepływu. Pozdrawiam i czekam na jakies opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 No coś jest nie tak bo powinno być tak, że wąż twardnieje ale potem termostat się otwiera i woda idzie na chłodnicę i włącza się wentylator. Naprawdę moze to być uszczelka pod głowicą. Bo ja miałem dokładnie taki objaw tylko jeszcze cisnienie było na tyle duże, że prychała para wodna poprzez rurkę przelewu korka chłodnicy. Najprawdopodobniej robi ci się komora powietrzna w górze głowicy, termostat jest nieogrzewany przez wodę i nie otwiera się. I cały układ się przegrzewa. Współczuję bo zabawa jest męcząca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stachups Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Też myślałem że to termostat więc go wyciągnołem wogule.Teraz go nie mam i dalej jest tak samo. Nie wiem co może być :?: Chyba że jakiś wąż ma dziurke i dostaje sie powietrze.Ale jak by był to bym widział na ziemi płyn. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 a pompka wody jak? u mnie bylo tak ze konczyla swoj zywot, jeszcze z niej nie lecialo zeby bylo widac a uklad juz sie zpowietrzal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stachups Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Tz jak mam odkręcony korek z chłodnicy to widze że pompa daje ładnie, bo płyn jest cały czas w obiegy.Nie wiem jak z uszczelką. Będe musiał sprawdzić Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 u mnie tez byl przeplyw widoczny dobry, a mimo to sie zapowietrzalo gdzies, pozniej zaczelo kapac z okoli pompy wodnej. obejzyj dokladnie wszystko, moze gdzies jest mala dziurka i przez nia zasysa powietrze, a jak nie no to uszczelka zostaje do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous_User Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Znajomy miał podobne objawy w polonezie z silnikiem Rovera i nawet pękał mu ten wąż. Okazało się, że uszczelka pod głowicą była uszkodzona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 faktycznie trudno wyczuć czy to uszczelka pod głowicą czy pompa wodna- obie roboty czasochłonne i kosztowne lekko- osobiscie stawiam jednak na pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.