Gość jarciu1111 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 witam mam kolejna primere na oku tylko jest z nia niewiadoma sprawa. nie ma pracy na pierwszym cylindrze na pozostałych ok ciśnienie na pierwszym okolo 10 pozostałe 14. teraz tak cz jest mozliwosc ze wina tego jest luzny rozrzad bądz zle ustawiony??? koleś który chce to sprzedac zaklina sie ze zdejmowali głowice myslac ze cos z zaworami po zlozeniu jest to samo.. moje pytanie czy rozrzad moze być za to odpowiedzialny???? pozdro dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 A czy sprawdzali pierścienie na tłoku?? Nalać oleju do cylindra i ponownie zmierzyć ciśnienie. Moim zdaniem rozrząd nie ma tu nic do rzeczy. Źle ustawiony wpływa równo na wszystkie cylindry, a nie jeden wybrany. Zresztą jak zdejmowali głowicę to powinni go już dobrze ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bertw Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Jak miałem Corse, tez miałem coś podobnego. Autko jezdziło coprawda, ale jak sie okazalo mie miałem ciśnienia na jednym cylindrze, pierścienie do wymiany. Po zdjęciu głowicy lejesz naftę na tok i jeśli wpłynie do środka to znaczy ze są luzy i pierścienie do wymiany. Z tym ze jak był wlewany olej i zmierzone ciśnienie na cylindrze to było spoko, troszeczkę niższe niż w pozostałych. Diagnozę postawił mechanik z 30 letnim starzem (bo takiego mam w rodzinie), zalecił natychmiasstowa sprzedaz. Koleś ściemnia Ci jak nic, zaraz po tym sprzedałem swoją korsiarkę bo juz nie mialem ochoty inwestowac w nia tysiaczka, a mysle ze w przypadku Nissana bedzie to duzo drozsza inwestycja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 własnie ja juz mialem podobny przypadek w swojej tyle ze tam byla scieta krzywka na walku . tez wlasnie to mi sie dziwne wydało znaczy takiej opcji nie ma ok ja bym to i tak wziol bo cena nie jest głupia a autro naprawde ładne jest wygląd jest technika tylko ten motor. nawet kupujac 2 silnik bedzie to opłacalne . dzięki wlasnie chodzilo mi o to czy ma to cos wspolnego. pozdro. [ Dodano: Sro 04 Lip, 2007 15:59 ] a ciekawi mnie tylko jedno dlaczego jesli te pierscienie są zapieczone nie wydobywa sie z rury wydechowej zaden dym. mialem kiedys podobne obiawy w hondzie w zasadzie identyczne tyle ze lekko sobie kopcila a tu nic a ni na wolnych obrotach ani przy przegazowaniu zero jakiegokolwiek dymu. katalizatora juz nie maaa!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Ja bym olał to auto. Nie warto się grzebać. Na pewno nie jest to rozrząd. Może być wiele przyczyn. Nie warto kupować kota w worku. Naprawa może się okazać droga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 ciśnienie na pierwszym okolo 10 pozostałe 14. Przy tej kompresji 1 cylinder powinien reagować, silnik w miarę równo chodzić. Laik nawet tego nie zauważy. Jest jakiś inny babol, którego nie idzie rozgryść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Obstawiam skrzywione zawory - co się zdarza przy zabawach z rozrządem Coś leciutko musiały się pozaginać skoro 10 barów trzyma... Ew. wytarty wałek i dzwigienki zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.