baciarek Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 dziś wymieniłem rozrząd i w sumie nie było problemów i samochód po wymianie zachowuje się tak samo po za jednym : przed wymianą obrotomierz wchodził maksymalnie do 4 tyś obr a teraz idzie do 4,6 tyś. Od razu powiem, że nie jeżdże tak normalnie, pierwszy raz spróbowałem po kupnie auta a drugi raz po wymianie rozrządu bo mechaniker powiedział, żeby sprawdzić czy parametry się nie zmieniły typu przyspieszenie itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rodrigo Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 U mnie to spokojnie do 4.5 tyś, bo raz sprawdzałem. Zwykle zmieniam bieg przed czwórką, ale wygląda na to ze w twoim przypadku polepszylo sie po wymianie rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radoslawos Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 A panowie powiedzcie mi , bo u mnie zauważyłem mając na obrotomoerzu 4000 i jakieś 150km/h (5 bieg, gaz w podłogę) że mi troszkę zakopciła tzn zobaczyłem w tylnej szybie chmurkę czarnego dymu, to normalne??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartecki Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 hello chwilawe nawet mocne zakopcenieto normalka tak niekiedy bywa jak za duzo paliwa sie naleje i nie dopali mieszanki ... gorzej jak by kopciła non toper ) umnie po monatrzu coolera kreci sie do 5000 predkosc na obwodnicy olesnicy leciałem 200km/h wczesniej bez coolera bylo max 180 km/h pozatym moc wzrosla do 95KM i moment 188 Nm a nie robiłem jeszcze boostu i doładowanie jest na fabrycznm poziomie pozdrawiam Bart dziś wymieniłem rozrząd i w sumie nie było problemów i samochód po wymianie zachowuje się tak samo po za jednym : przed wymianą obrotomierz wchodził maksymalnie do 4 tyś obr a teraz idzie do 4,6 tyś. Od razu powiem, że nie jeżdże tak normalnie, pierwszy raz spróbowałem po kupnie auta a drugi raz po wymianie rozrządu bo mechaniker powiedział, żeby sprawdzić czy parametry się nie zmieniły typu przyspieszenie itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eltalon Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Ja ze swojej wykręciłem w trasie max 165km/h gdzieś, obrotów miała wtedy na 5 około 4600-4700. Wiecej nie chciała.... Ale jak na diesla 90km i autko ważące ponad 1.4 tony to i tak ok jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartecki Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 powiedzmy sobie szczeże nie jest OK taka jest prawda ... Ja ze swojej wykręciłem w trasie max 165km/h gdzieś, obrotów miała wtedy na 5 około 4600-4700. Wiecej nie chciała....Ale jak na diesla 90km i autko ważące ponad 1.4 tony to i tak ok jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eltalon Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 hmmm... A jaka wedługCiebie powinno być na fabrycznym silniku, bez poprawek? Katalogowo ma 174km/h w kazdym razie ten model... ( p11.144 2.0TD). Może i bym coś jeszcze więcej wycisnął, ale droga sensowna się kończyła niedługo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Wspólczuje Waszym autom. Chcecie rajdówkę kupcie benzynówke Bedzie się kręcić do 8000 obr/min. Ta a potem będzie lament i słanie ch... ku... na uszczelkę pod głowicą lub pęknięty pasek rozrządu... Pozwoliłem sobie na OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Wspólczuje Waszym autom. Chcecie rajdówkę kupcie benzynówke Bedzie się kręcić do 8000 obr/min. Ta a potem będzie lament i słanie ch... ku... na uszczelkę pod głowicą lub pęknięty pasek rozrządu... Pozwoliłem sobie na OT Przeczytajcie co napisałem : sprawdzałem raz po kupnie i teraz po rozrządzie, poza tym najlepsze efekty osiąga się (przyspieszeniowe) do ok 3 tyś obr. i do tego się stosuje. Pytałem tylko czy to normalne że tak się zmienił zakres i wyszło na to, że wcześniej miałem nienormalnie a teraz się poprawiło. to oznaczaże paski miały już luz i przy przyspieszeniach zmieniały się fazy pompy i rozrządu co dla czytających może być wskazówką i objawem zużytego rozrządu. POZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 sprawdzałem raz po kupnie i teraz po rozrządzie, Może stary rozrząd miałeś źle założony... ? Jak ja wymieniałem "przepisowo" czyli po około 70 tyś przebiegu rozrządu nie odczułem żadnych z mian w sposobie pracy - przyśpieszenia, czy jakiejkolwiek charakterystyki -silnika. A chodzi mi o tych co sobie kręcą, a potem będą narzekać, jaki to w nissanie 2.0TD jest do du... bo uszczelkę wygwizdało, bo pasek pękł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartecki Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 a Ja pisze ze do 5000 sie dokrecic po monatrzu coolera i nie znaczy ze to robie... jesli juz o to chodzi nigdy nie robiłem z CD20T ścigacza lyczi 1 - 5000 2 - 5000 3 - 5000 ... tu chodzi bardzi o to ze na autostradzie auto jest w stanie wejść na te obroty i szybciej jechac przez jakiś dłuższy czas przy czym silnik nie dostaje po d*pie bo jest cooler.... co do głowicy to przewaznie jest to wina uzytkowanika (niektorzy magicy jeżdzą na wode wiec to później nie dziwota ze im głowice leca, albo jeźdzą na starym płynie chłodniczym... to są tez przyczyny) pozdrawiam JA mowie o tych co do 5000 tyś kręcą Co do przyspieszenia to wiadomo, że skoro rozrzad źle pracuje to auto bedzie gorzej pracować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Moja spokojnie wchodzi powyżej 4000rpm nie wiem ile dokładnie ale pewnie około 4600rpm, max prędkość 180km/h. Tak było jak ją kupiłem i tak jest teraz, więc wnioskuje że wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartecki Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 napewno jest OK widze ze nie potrzebnie napisałem pewne rzeczy... Moja spokojnie wchodzi powyżej 4000rpm nie wiem ile dokładnie ale pewnie około 4600rpm, max prędkość 180km/h. Tak było jak ją kupiłem i tak jest teraz, więc wnioskuje że wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alien66 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 mam z 98 primerke, sprowadzona z holandii, przejechane ponad 200tys km, jeszcze nie zrobilem rozrzadu choc to mnie czeka.przyszpieszanie jak na te auto jest w sumie dobre a jak narazie rozpedzilem sie do 180km z kompletem felg alu i opon.musze sie bujnac nia jak sam bede jechal,chociaz teraz na szerszych kapciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.