Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

powazny problem z ukladem jezdnym


Gość polikarp78

Rekomendowane odpowiedzi

Gość polikarp78

Witam wszystkich ponownie, jak zwykle musicie mi pomoc;)

A mianowicie, problem polega na tym ze jadac autem strasznie mnie sciaga w prawo,

bylem juz ustawic zbierznosc, nadla sciaga, zrobilem przekładke kol tyl na przod i jeszcze bardziej sciaga, nie mam juz sliy do tego auta....

Dodam ze jezdze na alufelgach z oponami 16 r16 195

W kazdym zakladzie wymyslaja, zaczelo sie od wymiany tloczkow, pozniej mi powiedzieli ze to belka, ujz nie wiedza co wymyslic, a za wszysyko kaza placic.

Jezeli kotos wie w czym lerzy problem prosze o pomoc.

Z góry dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mlody28

A jakie masz opony? Ja w tym roku kupiłem używane i też zarąbiście mnie ściągało w prawo (zbieżność była ustawiana) , okazało się że była felerna opona. Po wymianie jednej opony pomogło i teraz jest extra, a przekładka opon tył na przód nic nie pomogła.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też miałem problem z oponą. zimówka( uzywana zreszta) powodowała ściaganie. nastepna sprawa to amory, ciśnienie w oponach, hamulce, no i najważniejszy czy nie pokrzywiona rama po wypadku.( kupiłem kiedys samochód właśnie taki i okazało sie że na jednej stronie w oponach miał 1 atmosfere wiecej. po wyrównaniu już nie chciał jeździc równiuto) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mnie po zmianie przegubu siagalo w prawo... a zmienilem lewy:) ale to nie bylo to... przezucilem kola na tyl i bylo oki... a potem 2 przegub zmienilem bo samochod dziwnie sie zachowywal.... teraz jest oki... podstawa to opony...a auto wczesniej na czym jezdzilo ?? a auto bezwypadkowe czy po strzale? bo jeszcze zostaje kąt wyprzedzenia ale tu jest nie regulowany....

 

pozdrawiam

 

slawq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie tez sciaga w prawoi trzesie mi sie kiera tak przy 110kmh a podczas hamowania to nap....a ale to pewnie wina hamulcy, co do sciagania to posprawdzaj alusy bo faktycznie moga byc krzywe, ustawienie zbieznosci nic nie da jesli masz np luzy na stabilizatorze czy powycierane gumki albo sworzen do wymiany jak jest tez w moim przypadku, dopiero jak wszystko porobisz to mozesz jechac na zbieznosc.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedną z z przyczyn ściągania może być nierówna odległość między kołami <pomiędzy przednim prawym a tylnym prawym i przednim lewym a tylnym lewym>.Zmierz sobie miarką odległość między środkami felg max. różnica to chyba 2milimetry.Pozatym sprawdż geometrie tylnego zawieszenia a także opory obracania się kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polikarp78, Wydaję mi się,że może być tak jak koledzy mówią: 1. Posprawdzaj opony, czy oby wszystko w porządku (ciśnienie również) 2. Posprawdzaj tarcze przednie czy nie są powykrzywiane. Posprawdzaj felgi czy nie mają wad i czy są proste

3. posłuchaj dzwięków zawieszenia na dziurskach. Jeśli jest ono głośne powymieniaj gumy. Potem jedź na zbieżność (przód i tył) Jeśli nic nie pomoże to wtedy zaczynają się schody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak jak kolega olgi podejrzewam dzwon ale może być też utrata prawidłowej geometrii spowodowana np. uderzeniem kołami w krawężnik przy szybkim cofaniu.Niestety mechanicy czasem zapominają że auto ma też tylne zawieszenie dlatego sprawdż jego geometrie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...