Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

duże spalanie lpg, ciagle brak rozwiazania problemu


Gość Alister

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Alister

witam!

zaczne od tego, ze nie jestem specem w dziedzinie, jednak przewertowalem forum nie znajdujac niestety jednoznacznej odpowiedzi.

moj problem polega na tym iz co jakis czas (po przejechaniu ok 2000km od wizyty u "speca gazownika") spalanie ze standardowych 10L rosnie do ok 12L i z czasem wiecej.

mam juz dosc wydawania kasy na "specjalistow" ktorzy na moj problem znajduja rade, ktora ma rozwiazac caly problem ale znow pomaga na 2000km. podejrzewam, ze ich pomoc ogranicza sie jedynie do wymiany filtra gazu i regulacji.dodatkowo zdarza sie czesto, ze wolne obroty na biegu D (skrzynia automat) spadaja, nawet do 400 i autko gasnie, ale na biegu P obroty trzymaja sie w okolicach 800. nie wiem czy te 2 problemy sa ze soba powiazane. posiadam jakas stara instalacje firmy elpi regolowana na srubke (to mi powiedzial jeden ze specow).

Co moze byc rzeczywiscie przyczyna zwiekszajacego sie spalania? zaznaczam, ze nie tankuje na przypadkowych stacjach.

autko: sunny n13 89' 1.6, 12V silnik chyba ga16i, skrzynia automat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rodrigo

Ja mam instalacje Lovato i raz miałem taki problem... Winowajcą był walniety reduktor a dokładniej membrana w środku. U mnie to gaz powoli uchodził z reduktora, ale ponadto spalanie sie zwiększyło, a osiągi maksymalnie spadły... Teraz wystarczą same regulacje :D

 

Jak regulacje nic nie dają to zajrzyj do reduktora, może to tam coś jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alister dodałem opis w temacie postu,

 

natomiast z tego co wiem przy skrzyniach automatycznych instalacja gazowa wymaga bardzo precyzyjnej pracy,

poszukaj zakładu polecanego przez klubowiczów w dziale warsztaty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim bylym 100nx 1.6 (GA16DE, automat) - zrobilem nim prawie 50tys km - od poczatku zalozenia instalacji lpg mialem na [D]rive obroty okolo 600, ale podobno tak ma byc. Spalanie bylo duzo mniejsze niz mowisz bo musialem sie zdrowo w zimie wyglupiac na sniegu zeby wyszlo 12L. Na [P]arking obroty rosly do ~800

 

Jesli piszesz ze bardzo stara jest instalacja to moze sie cos rozszczelnilo? moze reduktor juz umiera? Zrob jak pisza koledzy, poszukaj dobrego gazownika, polecanego w Twoim regionie.

 

ps: pozdrawiam kolege z Chełma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Alister

dziekuje za pomoc. czyli problemem mojego autka jest prawdopodobnie sam reduktor?

teraz pojawia sie pytanie: czy jest to kwestia jakiegos przeczyszczenia go, regeneracji czy wymiany? czy gdyby konieczna byla wymiana reduktora to czy musi byc on taki sam? czy moga byc jeszcze inne przyczyny takich problemow?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za pomoc. czyli problemem mojego autka jest prawdopodobnie sam reduktor?

 

prawdopodobnie choc moze to byc cos innego.

 

teraz pojawia sie pytanie: czy jest to kwestia jakiegos przeczyszczenia go, regeneracji czy wymiany?

 

na twoim miejscu kupil bym zestaw naprawczy membran i wymienil we wlasnym zakresie - koszt membran ok 50 - 70 PLN

 

czy gdyby konieczna byla wymiana reduktora to czy musi byc on taki sam?

 

Jesli zdecydujesz sie wymieniac parownik mozesz zastosowac inny. Wazne zeby jego wydajnosc byla odpowiednia, chodzi o to zeby byl w stanie dostarczyc odpowiednia ilosc gazu

 

czy moga byc jeszcze inne przyczyny takich problemow?

pozdrawiam

 

Moga byc inne przyczyny, Podnies tyl auta lewarkiem i reka zakrec kolem :D zobacz czy nie ma oporow. I nie sprawdzaj czy sie tarcze grzeja, bo moga sie nie grzac bardzo a kolo moze trzymac. U mnie tak jest dla przykladu, Pali 20 LPG po miescie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...