Gość Szkoper Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Coraz mocniej wyje mi sprężarka od klimy w mojej P11, podejrzewam jakieś łożysko... Czy ktoś może bawił się w samodzielną wymianę i wie jak się do tego dobrać? Bo jak nie to pozostanie mi oddać pompę do regeneracji, może wie ktoś gdzie by mi to niedrogo zrobili w Łodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz19690 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Szkoda,że nie w Warszawie. Jest warsztat robią dobrze i cenowo w miarę rozsądnie.Samemu bez sprzętu robić to ciężka sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szkoper Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 W Łodzi się dzisiaj dowiadywawałem, wymiana łożysk (łożyska?) koszt około 270zł, nabicie klimy, bo czynnika prawie już nie mam koszt 200zł. Czyli droga impreza... Odłączyć sprężarki się nie da bo chodzi na tym samym pasku co alternator a jeździć strach bo jest coraz głośniej i pewnie niedługo się rozleci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz19690 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Wyłącz zasilenia na sprzęgło od kompresora i zobacz czy będzie wyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szkoper Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Wyje ale dużo ciszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 zdejmij pasek i zakrec reka kolem od sprezarki na postoju, i posluchaj jak chodzi. U mnie bardzo halasuje i tez bede musial sie za to zabrac, to taki metaliczny dziwek bardzo. Samemu bez sprzętu robić to ciężka sprawa. Mariusz a jaki sprzet potrzebny do wymiany lozyska w sprezarce ? Nie mowie o ponownym nabijaniu tylko o samym rozebraniu i wymianie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szkoper Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Zgadza się, jak się kręci ręką to słychać taki metaliczny odgłos szurania. Facet w serwisie klimy powiedział mi że do zdemontowania łożyska potrzebna jest prasa, bo bardzo ciężko jest to sprzęgło zdjąć żeby go przy okazji nie rozwalić ale nie wiem czy to prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz19690 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Facet ma raczej rację.Można ściągaczem pokombinować-tylko solidny być musi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szkoper Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 No i znowu problem. Byłem w warsztacie, wymontowali sprężarkę, wymienili łożysko, zamontowali, sprawdzili szczelność, nabili tyle ile trzeba (miałem ledwie 140g czynnika) i chodziło pięknie... 4 dni. A teraz jak są upały to sie znowu coś pochrzaniało. Jak auto postoi to się przeważnie załączy i chłodzi. Później jak schłodzi to się wyłączy. I dalej albo się załaczy, allbo nie, jak jej się podoba. A czasami to jakby łapała i puszczała bo mi aż obroty falują. Dodam że jak juz załapie to chłodzi super więc czynnik nia uleciał. Jakieś pomysły co można sprawdzić? A najlepiej jak by ktoś miał schemat elektryczny manualnej klimy w P11 to sobie posprawdzam jako że elektronikiem jestem. Wykończy mnie to auto, ciągle jakieś problemy nowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 na poczatek to polaczenia wszystkie wyczysc i posmaruj jakas chemia np elektrosolem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szkoper Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Problem leży gdzieś po stronie sterowania bo połączenia od przekaźnika do sprężarki sprawdzałem, nie ma sygnalu sterującego przekaźnikiem. Tylko nie bardzo wiem co dalej sprawdzać, jakie i gdzie są czujniki i gdzie jest sterownik. No i jak te czujniki mają działać, który ewentualnie sygnał może powodowac taki efekt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 W Łodzi się dzisiaj dowiadywawałem Sorry za OT, ale możesz zdradzić gdzie się dowiadywałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szkoper Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 W AKSERVICE mi tyle powiedzieli ale w końcu zrobiłem w http://www.bloch.net.pl/ za 400zł. Bardzo fachowo i przyjemnie moge polecić ten warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 OK, dzięki za info! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz19690 Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Czujka temperatury i ciśnienia jest wpięta szeregowo. Jak jest przejście to masz start na przekaźnik. Brak przejścia stop. Jak tak szaleje to pewno drutek gdzieś ułamany lub czujka nie ma kontaktu. Spróbuj dać 12 Volt na przekażnik bezpośrednio i będziesz wiedział co zdechło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lesiuu Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Coraz mocniej wyje mi sprężarka od klimy w mojej P11, podejrzewam jakieś łożysko... Czy ktoś może bawił się w samodzielną wymianę i wie jak się do tego dobrać? Bo jak nie to pozostanie mi oddać pompę do regeneracji, może wie ktoś gdzie by mi to niedrogo zrobili w Łodzi? Również chętnie poznam rekomendację warsztatu co wymieniłby łożysko sprężarki w Łodzi lub Warszawie. Może koledzy, koleżanki mogą polecić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danstan Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Również chętnie poznam rekomendację warsztatu co wymieniłby łożysko sprężarki w Łodzi lub Warszawie. Witam Poczytaj tutaj może coś wybierzesz : http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=27764 Oprócz powyższego skontaktuj się z : http://www.arkttika.pl/ Są bardzo dobrzy, ale wysoko się cenią. Mają na okrągło bardzo dużo klientów nie tylko z Warszawy o okolic, ale z całej Polski. Na wizytę trzeba umówić się wcześniej telefonicznie. Pozdrawiam :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robo_c Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 A u mnie z kolei jest taki problem, że gdy sprzeglo klimy jest rozlaczone hałasuje jak dodam gazu (takie metaliczne chrobotanie) za to jak załącze klime to wtedy chodzi ładnie i cicho. I teraz pytanie co to moze być, łożysko czy sprzęgło?? A może jeszcze coś innego [ Dodano: Nie 19 Sie, 2007 21:18 ] dzieki za odp : , moze ktos zna dobre zaklady ktore podjęłyby się wymiany łożyska lub sprzęgła?? I czy jest mozliwe wymienic to bez rozszczelniania układu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.