Gość emu Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 po włączeniu klimyspadają obroty silnika,na zimnym silniku przy wolnych obrotach,czy to obiaw końca silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Objaw jak najbardziej normalny, i to w przypadku zimnego jak i ciepłego silnika. Po prostu kiedy włączysz klimę to sprężarka jest napędzana poprzez pasek z silnika. To niemałe obciążenie, więc obroty spadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emu Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 dzięki MARAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marbros Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 A ja bym powiedział, że przy włączeniu klimy obroty powinny wzrosnąć... Tak jest i było w moich samochodach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 po włączeniu klimyspadają obroty silnika,na zimnym silniku przy wolnych obrotach,czy to obiaw końca silnika Fabrycznie montowana klima - posiada moduł elektroniczny podłączony do ECM, zapobiegajacy spadkowi obrotów. Ale czesto montowane dodatkowe tansze kity, nie mialy tego elementu i efekt jest taki jak opisujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lala_C32 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 A może silniczek krokowy, od wolnych obrotów trzeba sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 emu, a może byś uzupełnił profil, lub dał jakiś podpis o silniku jaki posiadasz w aucie, na przyszłość będzie łatwiej. U mnie obroty spadają na ułamek sekundy tylko w chwili samego załączania sprężarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartecki Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 hejka Piektor kozystajac z tego ze masz TDka i zostal juz poruszny ten tamat czy mozesz sprawdzic u siebie takie zjawisko ... jak zapalisz silnik kiedy wejdziesz na luzie na 2500 obrotow trzymajac caly czas obroty na tym samym poziomie i wlaczysz klime czy obroty spadna a po wylaczeniu klimy podniosa sie spowrotem do 2500 ... chodzi mi o to by przy calej opercji nie popuszczac ani nie dodawac gazu pozdr Bart czy mozesz sprawdzic u siebie cz emu, a może byś uzupełnił profil, lub dał jakiś podpis o silniku jaki posiadasz w aucie, na przyszłość będzie łatwiej. U mnie obroty spadają na ułamek sekundy tylko w chwili samego załączania sprężarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 jak zapalisz silnik kiedy wejdziesz na luzie na 2500 obrotow trzymajac caly czas obroty na tym samym poziomie i wlaczysz klime czy obroty spadna a po wylaczeniu klimy podniosa sie spowrotem do 2500 ... chodzi mi o to by przy calej opercji nie popuszczac ani nie dodawac gazu Cześć. Ja tak mam sprawdziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukaski Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 W mojej Primie w chwili zalaczania sprezarki klimy obroty rosna. Lukas Primera P12 2.2 DCI 2004 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 na zimnym silniku obroty mają stac około 1100- 1300 , a na ciepłym Bieg jałowy ma mieć 750 i po włączeniu klimy mają wzrosnąć do 900,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Może nie działa FICD czyli elektromagnetyczny zawór przyspieszenia biegu jałowego. Wpuszcza on dodatkowe powietrze co powoduje przyspieszenie prędkości obrotowej biegu jałowego. Działa on w momencie gdy działa wspomaganie lub klimatyzacja. Jeśli na postoju na luzie kręcisz kierownicą i obroty wzrastają lub włączysz światła i obroty wzrastają to znaczy że raczej czujnik jest sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.