Gość uciu Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Ponieważ mod wspaniałomyślnie usunął mi poprzedniego posta (bo z powodu problemów z serwerem ukazał się 3 razy mimo iż raz nacisnąłem WYŚLIJ...) pisze nowego. Gdzie szczególnie (prócz progów) rdzewieją Wasze micruski:-) U mnie zauważyłem rdze na tylnej klapie od spodu (tam gdzie są dziury odprowadzające wodę) oraz o zgrozo pod klamką w drzwiach. Te drugie odkryłem dziś i ma to postać pęcherzy na ok 1/3 wielkości klamki. Jutro będę to usuwał (zdrapywanie do blachy, rstop i lakier). Dobrze ze tego nie widać bo jest pod klamką:-) Od środka drzwi też jest zardzewiała osłona zamku i potraktowałem to bitexem a na to poszła foli dekarska do wytłumiania drzwi:-) Czekam na Wasze rdzawe punkty:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 sam bitex na rdze niewiele da. musi być wyczyszczone, minia, emalia lub inna farba i dopiero na to bitex. W przeciwnym razie woda będzie sie dostawała pod smołe i nic nieda takie działanie. Już to przerabiałem. klamki to standard dodatkowo bonus: spód pasa przedniego tam gdzie chłodnica dziury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 mi rdzewieje maska koło lewego reflektora na dole przy atrapie, do tego mam chyba z 100 odprysków lakieru od kamieni i micro pęcherzyków, tylna klapa w po obustronach przy reflektorach od zamykania oraz przy osłonie podświetlenia rejestracji z powodu że kiedyś połamały sie zaczepy i cały plastik drgał i zdzierał lakier i jeden mały pechęrzyk przy drzwiach pasażera z tyłu od wgniecenie zadanego przez jakis samochód. Progi mam nawet w dobrym stanie, jakieś malutkie tylko oznaki rdzy. O układziw wydechowym nie mówie bo jest cały zardzewiały,a le jest jeszcze oryginalny i nie ma dziur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uciu Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 spód pasa przedniego tam gdzie chłodnica dziury to też przerabiałem ale oczyściłem to i zamalowałem RSTOPem (podobno najlepszy na rdze i nie zawiera NITRO jak minia). Potem specjalna termozgrzewalna folia i na to bitex:-) Robił mi to warsztat konserwujący samochody. Prócz tego k11 ma oczyszczone i zakonserwowane podwozie, progi )również od środka), komorę silnika do ok 1/2h), błotniki i klapę bagażnika. Zobaczymy co to pomoże:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.