baciarek Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Zakupiłem Euroscan do laptopa z myślą, że oszczędzi mi to pieniędzy przy niedomaganiach mojej Primery (narazie takich nie ma) i przyszłych aut. Osoby z Rzeszowa i okolic będą mogły zdiagnozować swoje autko za drobną opłatą 20 zł (za wszystkie badania w ciągu miesiąca). Opłata związana jest raczej z moim wydatkiem i po prostu chciałbym, żeby chociaż połowa się zwróciła. Czytając forum i to i wiele innych wiem, że uciążliwe jest ustalenie dokładnej usterki, wymieniamy kolejno części i chcemy się dowiedzieć czy pomogło - stąd ten termin 1 miesiąc w ciągu którego możemy sprawdzić efekty działań. Mam nadzieje, że pomoże to kilku ludziskom jak tylko przyjdzie urządzonko to zaczne testować. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek_Almera Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Żebyś się nie rozczarował. Euro(pa)scan. A Nissan chyba nie jest autem europejskim? Euroscan obsługuje kilka marek europejskich i to do 1999r. A w laptopie masz 2 com-y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 obsługuje bardzo dużo modeli w tym amerykańskie, japońskie, niemieckie itp wszystko co ma OBD2, oczywiście nie ma inspekcji i kasowania przeglądu oil itp, nie ma airbagów - ale najważniesze ma :to kody błędów, check engine, i tego typu w silniku i jego oprzyrządowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 a ma podgląd zamrożonyc ramek , wartości rzeczywistych, kasowanie adapracji, wysterowania elemętów wykonawczych ?? jeśli nie ma to za wiele nim nie zwojujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek_Almera Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 obsługuje bardzo dużo modeli w tym amerykańskie, japońskie, niemieckie itp wszystko co ma OBD2, oczywiście nie ma inspekcji i kasowania przeglądu oil itp, nie ma airbagów - ale najważniesze ma :to kody błędów, check engine, i tego typu w silniku i jego oprzyrządowaniu Zapomnij, ja to mam, są jeszcze do tego różne protokoły transmisji. Patrzyłeś na wykaz sterowników, które to obsługuje? Do "diagnozy" przez obd2, bardziej nadaje się zwykły fejs za 50 czy 100 zł "Interfejs diagnostyczny obsługujący większość pojazdów do roku 2000 .Obsługuje następujące modele: Audi , Alfa Romeo , BMW, Citroen, Fiat, Ford, Lancia, Mercedes, Mitsubichi, Opel, Peugot , Renault, Rover, Seat, Skoda, Volvo, VW. Dostępny jest jako interfejs podstawowy z kompletem kabli uniwersalnych lub w zestawie z wtyczką OBD2 z mupliplekserem oraz pozostałymi kablami do innych marek. Wymagania: Interfejs wymaga 2 portów com pracujacych w środowisku DOS (może pracować na przejsciówkach PCMCIA) Możliwości: - odczyt i kasowanie błedów (ABS , Airbag , immo , silnik) - odczyt parametrów pracy silnika - adaptacje sterowników - testy elementów wykonawczych" a dokładny (w miarę) wykaz modeli masz tutaj: wykaz Rozpisałem się, ale w Nissanach z gniazdem obd2 więcej zwojujesz tym:sklep i forum A w ogóle najpierw go uruchom na laptopie, pamiętaj w CZYSTYM DOSie i 2 com-y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 ja mam U580 i powiem że poza kasowaniem błędów to do niczego więcej sie to nie nadaje :/ ogólnie porażka, na co dzień pracuje na KTS 550 ale też nie jestem w 100% zadowolony :/ a jeśli już coś konkretnego pod Nissana to FUTURA jest bez konkurencyjna kumpel od czasu do czasu mi ją wypożycza i niema nic lepszego na NISMO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Jest to interfejs do diagnostyki samochodów wposażonych w złącze OBD2 od 1996 roku do 2007 łącznie z autami wyposażonymi w cyfrową linie CAN. Interfejs wyposażony z jednej strony w złącze USB które podłączane jest do komputera PC (laptopa) a z drugiej zakończony złączem OBD 2 które wpinamy do gniazda diagnostycznego w samochodzie. Urządzenie przeznaczone jest dla każdego właściciela samochodu oraz do małych i średnich warsztatów samochodowych. Urządzenie jest profesjonalnie zaprojektowane ale bardzo proste w obsłudze. W zestawie znajduje sie wyczerpująca instrukcja obsługi w języku polskim więc każdy bez problemu może dowiedzieć sie wiele cennych informacji o samochodzie i jego kondycji. EUROSCAN 2007 CAN USB umożliwia odczyt i kasowanie błędów DTC oraz podgląd wartości bierzących (LIVE DATA). Programy są stale aktualizowane. Każdy klient będzie miał dostęp do najnowszych wersji programów w pełnej wersji także w języku polskim !!! Interfejs EUROSCAN 2007 CAN USB : 1. Odczyt i kasowanie błędów OBD2 rownież z CAN 2. Odczyt i kasowanie lampki CHECK ENGINE 3. Podgląd wartości rzeczywistych (LIVE DATA) NOWOŚĆ 4. Odczyt kodów generycznych i charakterystycznych producenta obsługuje wszystkie dostępne protokoły : 1. ISO 15765-4 CAN 2. ISO14230-4 KWP2000 3. ISO9141-2 4. J1850 PWM 5. J1850 VPW Umożliwia diagnozowanie następujących modeli samochodów ze złączem OBD2 : EUROPEJSKIE OSOBOWE, TERENOWE, DOSTAWCZE od 1996 roku i pod spodem wykaz wielu marek i modeli samochodów. Jeśli to urządzonko nie robi to co tutaj pisze to je zwróce. Jeśli robi to co gość oferuje to na tym etapie mi wystarczy. a tak poza tym dziś dostałem paczuszkę i jutro przetestuje co to potrafi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MrBrzoza Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Witam, Jestem bardzo ciekaw jak się to u ciebie sprawdzi. Mam dostęp do identycznego urządzenia. Niestety jest wyposażone tylko w kabelek ze standardowym złączem diagnostycznym ODB2. A w mojej Primerce '99 jest inne złącze. Producent pisze, że obsługuje model z tego zakresu roczników ale nie pisze, że nie posiada przejściówek do tego typu złącza. Jak dzwoniłem powiedział, że nie mają, nie zalecają i nie wiadomo czy będzie działać z jakąś przejściówką. Zamówiłem kabelek przejściówkę. Na dniach ma przyjść. Podłączymy, zobaczymy. Jak już będę miał to dam znać co z tego wyszło. Pozdrawiam MrBrzoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 U mnie również się nie sprawdziło za to sprawdziło się w volvo s40. Jednak w pierwszej kolejności zależy mi na Primerze, dlatego już wysłałem maila z zapytaniem co dalej, gość oczywiście pisze, że bez problemu przyjmie zwrot więc kasy nie utopiłem przynajmniej pod kątem swojego auta. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Ja śmigam do kumpla, kumpel zainwestował w Launcha. Moją P10 podłącza i właściwie wszystko inne co tylko ma 4 koła i jakiś interfejs ;-) Porównywałem go z Consultem w ASO, jedyne co je odróżnia to np. wartosć z przepływki pokazuje w woltach a nie po przeliczeniu na jakąś konkretną ilość powietrza w czasie. Oczywiście głównie nowsze sprzęty niż 12 letnia P10 Gdyby ktoś chciał w Kielcach podjechać i sprawdzić co się dzieje to za jakieś grosze można diagnozować do bólu ;-) Jak coś to zapraszam na PW, dam namiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MrBrzoza Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Witam, Przejściówka przyszła. No i klapa, nic się nie da zczytać przy pomocy tego wspaniałego euroscana! Jedynie co udało mi się podłączyć z sukcesem do tego urządzenia to nowy model Toyoty Avensis. Starszy model już nie chce się połączyć. Pewnie będę zwracał ten super diagnostyczny sprzęt. Bo nie działa zgodnie z zapewnieniami producenta. Może ktoś z was jest wstanie polecić jakieś urządzenie tóre pozwoli odczytać kody błędów z większości samochodów i je skasować. Tylko tyle na dzień dzisiejszy potrzebuję. No i żeby cena była rozsądna. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 zależy ile chcesz na to wydać. Launch kosztuje 12tyś zł, więc troche sporo, jeśli miał byś jednak z tego mieć jakiś interes to warty swojej ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi