Gość empek Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Witam. Od niedawna mam Almerkę 2000D rocznik 1997. Zauwazyłem taki objaw, że co pewien czas silnik jakby przerywał. Najczęściej ma to miejsce chwilę po zmianie biegu, ale nieraz również podczas jazdy ze stałą prędkością. Co może być tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Napisz jaki silnik, jaki przebieg, przy jakich obrotach to się dzieje. Masz tam może instalację LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość empek Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Dżem, 2000D.Obroty to ok. 2000/min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Pewnie łańcuch rozrządu się wyciągnął i do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość empek Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 arek N16 2,2 Di, ten model i rocznik to P A S E K czy ktoś z was może udzielić odpowiedzi uprzednio przeczytawszy o jakie auto i silnik chodzi? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 empek, oj czy jesteś pewien że tam jest PASEK . Bo mi sie wydawało że w tym roczniku oraz w tym silniku to jest Łańcuch :029: No ale cóż pomyliłem się ponieważ za bardzo tymi silnikami nie jestem zainteresowany. Chwilkę poczekaj to napewno ktoś Ci odpowiedniej i trafnej porady udzieli. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość empek Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 arek N16 2,2 Di, spoko. Nie pali się. Poczekam. Ale wygląda na to,że kupiłem jakiś popaprany model, bo o co bym nie zapytał to wszyscy ciiiiicho. Właśnie szykuję się do wymiany termostatu, bo franca coś wolno łapie temperaturę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 A filtr paliwa kiedy wymieniałeś? Może jest zasyfiały. A filtr powietrza? Może coś z pompą lub wtryskiwaczami. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość empek Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 filtr paliwa- jeszcze nie zdążyłemfiltr powietrza- wczorajMoże coś z pompą lub wtryskiwaczami - ani mi nie mów. mógłbym się niepotrzebnie zjeżyć . Mam jeszcze taką wizję, że to może mieć związek z niedziałającym tempomatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 empek ja miałem podobne objawy- przerywał i kopcił na biało ne chciał też wejśc powyżej 3000rpm. Bardzo dużo japońskich diesli ma w samej pompie wtryskowej mały dodatkowy ceramiczny filterek paliwa który trzeba albo wyczyścić albo wymienić- ja podjechałem od warsztatu zajmującego się japońskimi dieslami i powiedzieli że jak taki objaw w japońskim dieselku to najczęstszą przyczyną jest właśnie to. Wymiana kosztowała mnie 120zł razem z robotą. i Ty masz na 90% właśnie to. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość empek Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 stefino, możesz mi podpowiedzieć, czy dostęp do tego filtra jest b. trudny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 stefino, możesz mi podpowiedzieć, czy dostęp do tego filtra jest b. trudny? niestety nie jestem w stanie powiedziec ale jeśli masz troche zdolności to można go we własnym zakresie wymienić. Jednak na Twoim miejscu jechałbym do warsztatu od diesli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.