Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Szukam osoby która ma Patrola Y60, 160


Fer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, poszukuje osób co posiadają takowego Patrola (chyba Y60) z silnikiem 2.8TD (RD28T, lub też RD28), który wygląda tak:

C2463695_3.jpg

 

Też może być Patrol 160 z LD28 (2.8D)

 

 

 

Zapytacie czemu szukam ? Ponieważ potrzebuje paru informacji na temat manualnej skrzyni biegów jaka jest połączona z tym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padła ci skrzynia i chcesz zastosować od parcha ?

Szukam alternatywy dla mojego LD28 (2.8D wolnossący) który jest zamontowany w Laurelku, a widziałem już kilka sztuk w szwecji z takim właśnie silnikiem i musze się zorientować, czy skrzynia podejdzie z mojego. W polsce widziałem kilka Laurelków z RD28 - wygląda tak samo jak ten na fotce, tylko nie ma turbo, lecz takich silników zbytnio nie ma, a turbo by mogło być :P

 

[ Dodano: Nie 15 Lip, 2007 19:40 ]

Wiem, że w skrzyni w Patrolu jeszcze może być dodane coś, by rodzielało napęd na 4 koła, ale czy generalnie coś podejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padła ci skrzynia i chcesz zastosować od parcha ?

Szukam alternatywy dla mojego LD28 (2.8D wolnossący) który jest zamontowany w Laurelku, a widziałem już kilka sztuk w szwecji z takim właśnie silnikiem i musze się zorientować, czy skrzynia podejdzie z mojego. W polsce widziałem kilka Laurelków z RD28 - wygląda tak samo jak ten na fotce, tylko nie ma turbo, lecz takich silników zbytnio nie ma, a turbo by mogło być :P

 

[ Dodano: Nie 15 Lip, 2007 19:40 ]

Wiem, że w skrzyni w Patrolu jeszcze może być dodane coś, by rodzielało napęd na 4 koła, ale czy generalnie coś podejdzie

Zagadaj z Monią, jej brat taki silnik z Parcha wyciągnął, może go nawet mieć w garażu ...

na zlocie w Borsku był MarG miał chyba 3.3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi zalerzy najbardziej na LD28 montowanym w Patrolu 160 oraz RD28/RD28T z Y60, bo są to dwa bardzo podobne silniki i były one montowane zarówno w Patrolach jak i Laurelach, lecz nie wiem czy skrzynia oraz rozstaw łap jest taki sam ...

 

A 3.3 to już SD33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi zalerzy najbardziej na LD28 montowanym w Patrolu 160 oraz RD28/RD28T z Y60, bo są to dwa bardzo podobne silniki i były one montowane zarówno w Patrolach jak i Laurelach, lecz nie wiem czy skrzynia oraz rozstaw łap jest taki sam ...

 

A 3.3 to już SD33

Jestem prawie pewien że z Parcha wyciągali właśnie 2.8 w Dieslu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RB
to jest benzyna, a ona mnie nie interesuje.

 

W Laurelach C32 po liftingu były też montowane RD28, czego dowodem mogą być przykładowe 2 egzemplarze z Norwegii:

http://img461.imageshack.us/img461/9066/untitledtg6.jpg

http://img512.imageshack.us/img512/5989/x1...nyxjys3csz6.jpg

http://img461.imageshack.us/img461/4294/x1...nyxjys3czi8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Patrol 260

Mam taki silnik odłączony od skrzyni, do tego ze dwie skrzynie, więc powiedz konkretnie o co chodzi, to podpowiem, ew. podeśle jakieś fotki. Ten silnik bez problemu dopasujesz do laurela, bo wiem że tak robią w drugą strone, jednak moim zdaniem rewelacji nie osiągniesz, pozatym silniki w patrolu sa bardzo podatne na przegrzanie i znane doskonale z wybuchowych głowic. Za taki motor z osprzętem trzeba dać 4-5 tyś (czyli więcej jak auto warte) więc zastanów się bo może szkoda roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy pisałem pierwszy post w tym temacie, myślałem że można dostać jakiegoś Patrola za 3-4tys (zgnite blachy itp, czy nawet uszkodzony z tyłu) i można przełożyć silnik do mojego. Lecz po przespanej nocy z "problemem" i tak wyszło, że lepiej kupić drugiego Laurela na przekładke ... i taniej kupie :/

 

Wpadłem na ten pomysł ponieważ u mnie silnik gdy osiągnie pewne obroty (zdaje mi się, że od 3.5-3.7tys obr w góre) zaczyna popuszczać oleju i nie wiem do końca ile będzie kosztować zlikwidowanie tej "usterki".

 

W temacie chodziło mi, czy połączenie silnik - skrzynia biegów są takie same w terenówce jak i osobowym. A także czy do RD28 można podpiąć manualną skrzynie z LD28.

 

jednak moim zdaniem rewelacji nie osiągniesz

Gdyby nie ograniczenia finansowe to bym myślał nad jakimś innym silnikiem ...

pozatym silniki w patrolu sa bardzo podatne na przegrzanie

Ponoć przegrzewają się przez zablokowaniem przepływu powietrza przez błoto na chłodnicy i innych elementach, ale co ja o tym mam gadać jak Patrola nie mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to czytałem, ale zbyt wiele informacji tam nie ma, ale spokojnie można przełożyć, ogólnie wychodzi na to że najtaniej by pozyskać silnik to trzeba kupić nic innego tylko Laurela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy pisałem pierwszy post w tym temacie, myślałem że można dostać jakiegoś Patrola za 3-4tys (zgnite blachy itp, czy nawet uszkodzony z tyłu) i można przełożyć silnik do mojego. Lecz po przespanej nocy z "problemem" i tak wyszło, że lepiej kupić drugiego Laurela na przekładke ... i taniej kupie :/

aja jestem zdania że najlepiej zrobisz jak porządnie wyremontujesz ten silnik na którym jeździsz:

1. nie jest wcale taki słaby ;)

2. wiesz co masz

3. wydasz 3-4 tyś. na inny silnik i po roku się okaże że też go trzeba remontować

4. jak wpakujesz w tego 4 tyś. to będzie żyleta :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Patrol 260
Gdy pisałem pierwszy post w tym temacie, myślałem że można dostać jakiegoś Patrola za 3-4tys (zgnite blachy itp, czy nawet uszkodzony z tyłu) i można przełożyć silnik do mojego. Lecz po przespanej nocy z "problemem" i tak wyszło, że lepiej kupić drugiego Laurela na przekładke ... i taniej kupie :/

aja jestem zdania że najlepiej zrobisz jak porządnie wyremontujesz ten silnik na którym jeździsz:

1. nie jest wcale taki słaby ;)

2. wiesz co masz

3. wydasz 3-4 tyś. na inny silnik i po roku się okaże że też go trzeba remontować

4. jak wpakujesz w tego 4 tyś. to będzie żyleta :D

 

Najtańszy zdezelowany patrol jakiego widziałem kosztował 6 tyś pln, remont tego silnika wraz z częsciami kosztuje ok 7 tys pln , więc najlepszym rozwiązaniem bedzie zjeżdzić ten samochód, zezłomować i kupić nowszy model np. maxime :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...