Fer Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Jak w temacie, poszukuje osób co posiadają takowego Patrola (chyba Y60) z silnikiem 2.8TD (RD28T, lub też RD28), który wygląda tak: Też może być Patrol 160 z LD28 (2.8D) Zapytacie czemu szukam ? Ponieważ potrzebuje paru informacji na temat manualnej skrzyni biegów jaka jest połączona z tym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Padła ci skrzynia i chcesz zastosować od parcha ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Fer, poszukaj na www.rajdy4x4.pl Tam mają to obcykane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Padła ci skrzynia i chcesz zastosować od parcha ? Szukam alternatywy dla mojego LD28 (2.8D wolnossący) który jest zamontowany w Laurelku, a widziałem już kilka sztuk w szwecji z takim właśnie silnikiem i musze się zorientować, czy skrzynia podejdzie z mojego. W polsce widziałem kilka Laurelków z RD28 - wygląda tak samo jak ten na fotce, tylko nie ma turbo, lecz takich silników zbytnio nie ma, a turbo by mogło być [ Dodano: Nie 15 Lip, 2007 19:40 ] Wiem, że w skrzyni w Patrolu jeszcze może być dodane coś, by rodzielało napęd na 4 koła, ale czy generalnie coś podejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Padła ci skrzynia i chcesz zastosować od parcha ? Szukam alternatywy dla mojego LD28 (2.8D wolnossący) który jest zamontowany w Laurelku, a widziałem już kilka sztuk w szwecji z takim właśnie silnikiem i musze się zorientować, czy skrzynia podejdzie z mojego. W polsce widziałem kilka Laurelków z RD28 - wygląda tak samo jak ten na fotce, tylko nie ma turbo, lecz takich silników zbytnio nie ma, a turbo by mogło być [ Dodano: Nie 15 Lip, 2007 19:40 ] Wiem, że w skrzyni w Patrolu jeszcze może być dodane coś, by rodzielało napęd na 4 koła, ale czy generalnie coś podejdzie Zagadaj z Monią, jej brat taki silnik z Parcha wyciągnął, może go nawet mieć w garażu ... na zlocie w Borsku był MarG miał chyba 3.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Mi zalerzy najbardziej na LD28 montowanym w Patrolu 160 oraz RD28/RD28T z Y60, bo są to dwa bardzo podobne silniki i były one montowane zarówno w Patrolach jak i Laurelach, lecz nie wiem czy skrzynia oraz rozstaw łap jest taki sam ... A 3.3 to już SD33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Mi zalerzy najbardziej na LD28 montowanym w Patrolu 160 oraz RD28/RD28T z Y60, bo są to dwa bardzo podobne silniki i były one montowane zarówno w Patrolach jak i Laurelach, lecz nie wiem czy skrzynia oraz rozstaw łap jest taki sam ... A 3.3 to już SD33 Jestem prawie pewien że z Parcha wyciągali właśnie 2.8 w Dieslu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 RB to jest benzyna, a ona mnie nie interesuje. W Laurelach C32 po liftingu były też montowane RD28, czego dowodem mogą być przykładowe 2 egzemplarze z Norwegii: http://img461.imageshack.us/img461/9066/untitledtg6.jpg http://img512.imageshack.us/img512/5989/x1...nyxjys3csz6.jpg http://img461.imageshack.us/img461/4294/x1...nyxjys3czi8.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Kielich skrzyni z pewnością będzie tan sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Proponuję poszukać na www.rajdy4x4.pl Tam więcej jest Parchów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Mam taki silnik odłączony od skrzyni, do tego ze dwie skrzynie, więc powiedz konkretnie o co chodzi, to podpowiem, ew. podeśle jakieś fotki. Ten silnik bez problemu dopasujesz do laurela, bo wiem że tak robią w drugą strone, jednak moim zdaniem rewelacji nie osiągniesz, pozatym silniki w patrolu sa bardzo podatne na przegrzanie i znane doskonale z wybuchowych głowic. Za taki motor z osprzętem trzeba dać 4-5 tyś (czyli więcej jak auto warte) więc zastanów się bo może szkoda roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Gdy pisałem pierwszy post w tym temacie, myślałem że można dostać jakiegoś Patrola za 3-4tys (zgnite blachy itp, czy nawet uszkodzony z tyłu) i można przełożyć silnik do mojego. Lecz po przespanej nocy z "problemem" i tak wyszło, że lepiej kupić drugiego Laurela na przekładke ... i taniej kupie :/ Wpadłem na ten pomysł ponieważ u mnie silnik gdy osiągnie pewne obroty (zdaje mi się, że od 3.5-3.7tys obr w góre) zaczyna popuszczać oleju i nie wiem do końca ile będzie kosztować zlikwidowanie tej "usterki". W temacie chodziło mi, czy połączenie silnik - skrzynia biegów są takie same w terenówce jak i osobowym. A także czy do RD28 można podpiąć manualną skrzynie z LD28. jednak moim zdaniem rewelacji nie osiągniesz Gdyby nie ograniczenia finansowe to bym myślał nad jakimś innym silnikiem ... pozatym silniki w patrolu sa bardzo podatne na przegrzanie Ponoć przegrzewają się przez zablokowaniem przepływu powietrza przez błoto na chłodnicy i innych elementach, ale co ja o tym mam gadać jak Patrola nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Tu kilka wypowiedzi o wymienie w drugą strone -> http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php...&highlight= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Też to czytałem, ale zbyt wiele informacji tam nie ma, ale spokojnie można przełożyć, ogólnie wychodzi na to że najtaniej by pozyskać silnik to trzeba kupić nic innego tylko Laurela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Gdy pisałem pierwszy post w tym temacie, myślałem że można dostać jakiegoś Patrola za 3-4tys (zgnite blachy itp, czy nawet uszkodzony z tyłu) i można przełożyć silnik do mojego. Lecz po przespanej nocy z "problemem" i tak wyszło, że lepiej kupić drugiego Laurela na przekładke ... i taniej kupie :/ aja jestem zdania że najlepiej zrobisz jak porządnie wyremontujesz ten silnik na którym jeździsz: 1. nie jest wcale taki słaby 2. wiesz co masz 3. wydasz 3-4 tyś. na inny silnik i po roku się okaże że też go trzeba remontować 4. jak wpakujesz w tego 4 tyś. to będzie żyleta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Gdy pisałem pierwszy post w tym temacie, myślałem że można dostać jakiegoś Patrola za 3-4tys (zgnite blachy itp, czy nawet uszkodzony z tyłu) i można przełożyć silnik do mojego. Lecz po przespanej nocy z "problemem" i tak wyszło, że lepiej kupić drugiego Laurela na przekładke ... i taniej kupie :/ aja jestem zdania że najlepiej zrobisz jak porządnie wyremontujesz ten silnik na którym jeździsz: 1. nie jest wcale taki słaby 2. wiesz co masz 3. wydasz 3-4 tyś. na inny silnik i po roku się okaże że też go trzeba remontować 4. jak wpakujesz w tego 4 tyś. to będzie żyleta Najtańszy zdezelowany patrol jakiego widziałem kosztował 6 tyś pln, remont tego silnika wraz z częsciami kosztuje ok 7 tys pln , więc najlepszym rozwiązaniem bedzie zjeżdzić ten samochód, zezłomować i kupić nowszy model np. maxime Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.