Gość kaczawa Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Witam i prosze o pomoc. Mój Nissan 2.0Td zaczał strasznie dymic na czarno, przy redukcji biegów na mniejszy i przy obciązeniu zostawia za soba chmure czarnego dymu, widok przerażający. Pompa była u regulacji i powiedzieli ze tam jest wszystko ok i juz nie wiem co mam robic. Proszę o jakąkolwiek poradę co moze byc przyczyna tego faktu. Muszę jeszcze dodać ze auto straciło strasznie na mocy, jakby połowa koni uciekła!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybek Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 albo uszczelka albo wtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaczawa Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 masz na mysli koncowki wtryskiwaczy.Chociaz panowie od regulacji pompy powiedzieli ze silnik sie konczy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 czarny dym to oznaka ze dawka wtrysku w stosunku do powietrza jest za duża. więc masz albo zapchany filtr powietrza albo uszkodzone turbo albo źle wyregulowaną pompę wtryskową i ta opcja moim zdaniem jest najbardziej prawdopodobna. może też to być spowodowane złym ustawieniem kąta wtrysku co obniży moc silnika i może spowodować dymienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Proszę o jakąkolwiek poradę co moze byc przyczyna tego faktu. Turbo dizel może strasznie dymić jak coś z szczelnością układu doprowadzającego powietrze jest nie tak. Wystarczy że gdzieś opaska spadnie, przewód pęknie, interkuler nieszczelny lub przypchany i kopci jak wściekły. Życzę ci żeby to był tylko taki banalny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Chociaz panowie od regulacji pompy powiedzieli ze silnik sie konczy!!! To sprawdź sprężanie skoro oni tak twierdzą, ale moim zdaniem coś nie tak z tą regulacją i jak koledzy powyżej pisali, sprawdź porządnie układ powietrza od filtra począwszy a także końcówki wtryskiwaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaczawa Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 dodam jeszcze ze na zapalonym silniku jak wyciągnę bagnet to leci białe powietrze, biały dym i tak samo leci z przewodó do filtra po odłączeniu ich oczywiście, i to mnie niepokoi [ Dodano: Pon 16 Lip, 2007 18:40 ] pompa była 2 razy u regulacji i ponoć wszystko jest ok lekko podjechane są wtryskiwacze, ale powiedzieli ze to nie jest od tego, więc pompę wykluczam pozostaje albo turbo albo cos nie tak z silnikiem( nie wiem moze pierscienie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Jak już leci dymek to przedmuchy ma czyli kompresja słaba. Sprawdź ciśnienie jak małe to kapke oleju do dziury po świecy i sprawdzasz ponownie. Jak wzrasta znaczy że pierścienie do wymiany. Na 90 % obstawiam pierścienie. Wszystko co piszesz na to wskazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaczawa Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Wielkie Dzięki za udzielenie rady Tego sie obawiałem!!! Wymiana pierścieni to pewnie kosztowna inwestycja, a nawet pewnie bardzo kosztowna. Może ktoś poda przypuszczalny koszt naprawy tego defektu. No to sie narobiło!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszle Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Witam i prosze o pomoc.Mój Nissan 2.0Td zaczał strasznie dymic na czarno, przy redukcji biegów na mniejszy i przy obciązeniu zostawia za soba chmure czarnego dymu, widok przerażający. Pompa była u regulacji i powiedzieli ze tam jest wszystko ok i juz nie wiem co mam robic. Proszę o jakąkolwiek poradę co moze byc przyczyna tego faktu. Muszę jeszcze dodać ze auto straciło strasznie na mocy, jakby połowa koni uciekła!!! Miałem podobne objawy (słaby , czarny dym i wir wzbiorniku) . Zaprowadziłem do mechanika i okazło się że coś w pompie wtryskowe jakiś zaworek - koszt naprawy 400zł (wcześniej byłem u paru mechaników i niewiedzieli co jest) Miesiąc pużniej rozmawiałem ze znazjomym że też miał takie objawy i naprawa polegała na zresetowaniu komputera ponieważ komputer przestawił się w tryb awaryjny. (podobno komputer można zresetować odłaczając akumulator na pare godzin) A tutaj wyczytałem coś na temat podobnych objawów. [6. Lampka diagnostyczna systemu sterowania silnika Lampka ta zaświeca się po włączeniu zapłonu i powinna zgasnąć w chwilę po uruchomieniu silnika. Jeśli lampka ta zaświeci się podczas pracy silnika, sygnalizuje ona niesprawność systemu sterowania silnika. Silnik może wówczas nadal pracować w trybie awaryjnym, lecz nie jest to praca optymalna (zmniejszona moc, zwiększone zużycie paliwa) i w przypadku niektórych niesprawności możliwa jest dalsza jazda. Zaleca się niezwłoczne usunięcie niesprawności sterowania silnika w specjalistycznej stacji obsługi, aby nie spowodować powiększenia zakresu uszkodzeń. Uwaga. W wersjach wyposażonych w immobilizer NATS miganie lampki diagnostycznej systemu sterowania silnika może oznaczać także wykrycie usterki w układzie immobilizera.] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.