Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Gotuje się przy obciążeniu


Gość Woj
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

- likwidacja spadających zbyt nisko obrotów (silnik krokowy, przepustnica ??)

- likwidacja sporadycznego "szurania" w liczniku (linka??)

 

to widze ze te samochody wszystkie mają te same choroby ;-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o wpuszczeniu w obieg chłodzenia środka odkamieniającego. Jest sens próbować ? Pomogłoby "udrożnić" chłodnicę ? Nie zeżarło by połączeń gumowych ? Czy mogłoby czymś zaszkodzić ?

Moja chłodnica z zewnątrz prezentuje się jeszcze całkiem dobrze (rocznik 95) ale przy silnym nasłonecznieniu i jeździe na trochę wyższych obrotach( ponad 3500/min) silnik zaczyna się przegrzewać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś nie wierze w takie rozwiązania. Kiedyś wlałem coś takiego co miało uszczelnić chłodnicę. To tak mi uszczelniło że musiałem ją wyjąć i drutami każdy kanał czyścić, a potem sklejać na nowo.

 

Co do odkamieniacza to raczej takich obaw nie ma. Ja bym spróbował. w sumie co Ci szkodzi ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś nie wierze w takie rozwiązania. Kiedyś wlałem coś takiego co miało uszczelnić chłodnicę. To tak mi uszczelniło że musiałem ją wyjąć i drutami każdy kanał czyścić, a potem sklejać na nowo.

 

Co do odkamieniacza to raczej takich obaw nie ma. Ja bym spróbował. w sumie co Ci szkodzi ;-)

 

Mechanik już podczas diagnozy układu chłodzenia pytał, czy nie wlewałem "magicznych środków" - widać, że mieli do czynienia z samochodami leczonymi takimi metodami. Ale tak jak lisek uważam, że odkamieniacz może dać radę. Tylko, żeby nie zrobił odrazu rozszczelnienia ;-)

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie bardziej martwie czy on dobrze rozpusci kamien czy spowoduje jego poodklejanie od scianek i zapchanie kanałów ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesto wlasnie bywa w leciwych chlodnicach, ze odkamieniacz udrażnia zbyt skutecznie powodując wycieki z chłodnicy,

 

Przy zagazowanym samochodzie trudniej jest go zgrzać, bo parownik odbiera dużo ciepła z płynu.

 

a co z drugą strona tego paliwa? :)

mieszanka gazowo-powietrzna powoduje wyzsza temperature w komorze spalania, co wg mnei o wiele przewyzsza kwestie "zabierania chłodu" poprzez parownik powodujac wyzsze temperatury przy jezdzie na gazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tez taki problem ale co zauwazylem dzieje sie to tylko na gazie przelaczajac samochod na PB wszystko gra, przez LPG podnosi sie temp silnika ;/ mozna to tez odczuc wlaczajac klime w upal, jadac na LPG klima co chwile wrzuca do kabiny cieple powietrze bo nie jest w stanie go schlodzic (za duza temp silnika) natomiast jadac na paliwie wszystko gra ;/. Chyba tez zainwestuje w nowa chlodnice bo jazda na paliwie troche za duzo kosztuje niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, moze zalozenie zimniejszych swiec troche by pomoglo

u mnie tez cieplo wali ostro, a w dodatku mam popsuty czujnik i pokazuje ciagle polowe skali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...