lisek Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 - likwidacja spadających zbyt nisko obrotów (silnik krokowy, przepustnica ??)- likwidacja sporadycznego "szurania" w liczniku (linka??) to widze ze te samochody wszystkie mają te same choroby ;-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bosk Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 A co sądzicie o wpuszczeniu w obieg chłodzenia środka odkamieniającego. Jest sens próbować ? Pomogłoby "udrożnić" chłodnicę ? Nie zeżarło by połączeń gumowych ? Czy mogłoby czymś zaszkodzić ? Moja chłodnica z zewnątrz prezentuje się jeszcze całkiem dobrze (rocznik 95) ale przy silnym nasłonecznieniu i jeździe na trochę wyższych obrotach( ponad 3500/min) silnik zaczyna się przegrzewać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 jakoś nie wierze w takie rozwiązania. Kiedyś wlałem coś takiego co miało uszczelnić chłodnicę. To tak mi uszczelniło że musiałem ją wyjąć i drutami każdy kanał czyścić, a potem sklejać na nowo. Co do odkamieniacza to raczej takich obaw nie ma. Ja bym spróbował. w sumie co Ci szkodzi ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 jakoś nie wierze w takie rozwiązania. Kiedyś wlałem coś takiego co miało uszczelnić chłodnicę. To tak mi uszczelniło że musiałem ją wyjąć i drutami każdy kanał czyścić, a potem sklejać na nowo. Co do odkamieniacza to raczej takich obaw nie ma. Ja bym spróbował. w sumie co Ci szkodzi ;-) Mechanik już podczas diagnozy układu chłodzenia pytał, czy nie wlewałem "magicznych środków" - widać, że mieli do czynienia z samochodami leczonymi takimi metodami. Ale tak jak lisek uważam, że odkamieniacz może dać radę. Tylko, żeby nie zrobił odrazu rozszczelnienia ;-) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 ja sie bardziej martwie czy on dobrze rozpusci kamien czy spowoduje jego poodklejanie od scianek i zapchanie kanałów ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 czesto wlasnie bywa w leciwych chlodnicach, ze odkamieniacz udrażnia zbyt skutecznie powodując wycieki z chłodnicy, Przy zagazowanym samochodzie trudniej jest go zgrzać, bo parownik odbiera dużo ciepła z płynu. a co z drugą strona tego paliwa? mieszanka gazowo-powietrzna powoduje wyzsza temperature w komorze spalania, co wg mnei o wiele przewyzsza kwestie "zabierania chłodu" poprzez parownik powodujac wyzsze temperatury przy jezdzie na gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość free Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Mam tez taki problem ale co zauwazylem dzieje sie to tylko na gazie przelaczajac samochod na PB wszystko gra, przez LPG podnosi sie temp silnika ;/ mozna to tez odczuc wlaczajac klime w upal, jadac na LPG klima co chwile wrzuca do kabiny cieple powietrze bo nie jest w stanie go schlodzic (za duza temp silnika) natomiast jadac na paliwie wszystko gra ;/. Chyba tez zainwestuje w nowa chlodnice bo jazda na paliwie troche za duzo kosztuje niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 nie wiem, moze zalozenie zimniejszych swiec troche by pomoglo u mnie tez cieplo wali ostro, a w dodatku mam popsuty czujnik i pokazuje ciagle polowe skali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.