nice-wawa Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Dysze wyjmiesz ręką - u mnie tak jest . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Dysze wyjmiesz ręką - u mnie tak jest . Ale całą? Bo u mnie się chyba ułamała sama końcówka. Póki co wymieniłem cały mechanizm razem z silnikiem i oglądając to nie widziałem za bardzo sposobu żeby tą dyszę wyciągnąć a tej nowej nie chciałem szarpać żeby nie urwać niczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 koledzy w związku z tym że mam ciasno w garażu to zaczepiłem i ułamałem moją dorabianą końcówke od golfa i dorobiłem jeszcze raz taką samą a na dodatek udoskonaliłem i zamiast nakrętki która trzyma ramie wycieraczki doszlifowałem z długiej nakrętki Mx8 kapturek osłaniający dysze spryskiwacza. efekt na foto: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciej M Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Witam. Ja zamiast oryginalnego spryskiwacza zastosowałem spryskiwacz tylej szyby od matiza, pasuje idealnie, koszt w firmowym sklepie daewoo to 6zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 witam . z własnego doświadczenia odradzam dorabiania dyszy i wciskania w tą cienką rurke ze względu na to że rurka jest bardzo cienka i się rozszerza co prowadzi do zatarcierania , u mnie ta rurka się ukręciła w połowie długości, nie wiem jak jest w oryginale bo nie widziałem ale przypuszczam że dysza nie jest wciskana w tą rurke tylko nakładana na oś wycieraczki i powinna chodzić razem z wycieraczką a nie stać ponieważ między rurką a ośką fabrycznie jesr oring . W przypadku ukręcenia tej rurki da się zreanimować spryskiwacz ale potrzeba troche cierpliwości i pomysłu. Ja się troche pobawilem i spryskiwacz lata teraz jak ta lala i pryska teraz na całą szybe przed wycieraczką . na pozostałą część rurki która zoztała od dołu nałożyłem oringi aby uszczelniały a zamiast przez rurke plyn płynie przez całą ośke, w koniec ośki wcisnąłem dysze z VW. Zamieściłem małe schematy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11DK Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 (edytowane) Witam Panowie Dzisiaj zauważyłem drobna awarię w systemie spryskiwacza tylnej szyby. Mianowicie płyn leci do srodka auta przez jakis zawór zamias trafiać prosto w dyszę. Co to jest za zawór? Przykład poniżej. http://www.bazarek.pl/produkt/1406758/nissan-primera-p11-wezyk-spryskiwacza-tylnej-szyby.html Edytowane 13 Września 2011 przez P11DK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Tylko to nie jest do kombi tylko pewnie do 5 drzwiowki. Ja tez wstawiałem końcówke od vw. Wyciągnąłem tą ułamaną część co jest w wycieraczce i włożyłem tą nową część i pryska jak nowe. A tak po za tematem to wiem że był na forum problem z wycieraczką że działa na trzy w kombi i wraca na swoje miejsce tzn jak sie włacza tylnia wycieraczke do powinna z miejsca na druga strone szyby i wrócić na przeciwną. na start. Kiedys miałem własnie dobrze pózniej jakimś sposobem było na trzy a teraz jakiś czas temu musiałem po roku lutować kable w wężyku bo sie naderwały i nie działała mi wycieraczka ,światła mgłowe i pozycja tablicy. Polutowałem i o dziwo wycieraczka działa normalnie jak powinno rusza sie i wraca na swoje miejsce . Nie wiem co miało wpływ na to czy kabel poluzowany czy prąd nie przechodził i działało na trzy,najważniejsze że wróciło do normy. I może trzeba kable przejrzeć czy nie są nadłamana że działa na trzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 (edytowane) Panowie , a może coś takiego da sie zamontować do naszych samochodów : http://www.nokaut.pl...ycieraczki.html Dziś przechodząc koło fabii kombi zauważyłem podobieństwo w konstrukcji tylnej wycieraczki.. Odnośnie spryskiwaczy , zamontował ktos do primery spryskiwacze " mgłowe " ???? : http://www.youtube.com/watch?v=mTr_1heR6a8 fajny efekt.. Edytowane 26 Października 2011 przez demano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 a jak to jest z tymi mglowymi podczas jazdy?? czytalem gdzies, że pęd wiatru mocno utrudnia, i często są problemy z adaptacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Ojciec ma takie fabrycznie w Lagunie i jest super, zawsze mi się to podobało. Płyn się dobrze rozprowadza po całej szybie, to największa zaleta. Podczas jazdy nie ma właściwie różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Kiedyś zamontowałem w mx6 mglowe z citroena C3 - efekt był taki że mgła była fajna na postoju przy jezdzie szybkiej jednak psikalo nieco wyzej od wycieraczek w spoczynku. Wydaje mi sie jednak że pompka do spryskiwacza w mx6 była zasłaba do tych dysz i efekt nie był do końca taki ja w Citroenie c3 - jednak sam efekt czysczenia i psikania dużo lepszy niz na ori dyszach w mx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 no wlasnie o tym mówię... że przełożenie samych dysz to nie wszystko. dostosowanych musi byc jeszcze kilka innych elementów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys2424 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Witam wszystkich. Miałem ten sam problem.Ja rozwiązałem to tak: kupiłem końcówkę od spryskiwacza przedniego od lanosa koszt 6zł i kawałek wężyka którym jest doprowadzony płyn dospryskiwaczy. Zeszlifowałem cały tak by się zrównał i dał się wcisnąć następnie zeszlifowałem końcówkę spryskiwacza i wcisnęłem w wężyk wszystko złożyłem na klej do szyb i działa już 4lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 A może napisze ktoś jak zdejmuje się ramię tylnej wycieraczki (ściąga czy odkręca)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Pod osłonką plastikową masz nakrętkę ,trzeba odkręcić a ramie jest wciśnięte na stożek , delikatnie popukaj i powinno zejść . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Dzięki ściągnięte ale bez ściągacza by nie poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andru Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) GAWA - napisałbyś w punktach czynności jakie wykonałeś dorabiając spryskiwacz ?? Właśnie zainspirowany twoim rozwiązaniem zakupiłem takowy zestaw do golfa III i chce i siebie dokonać naprawy Z góry dziękuję za info pozdr Edytowane 17 Marca 2015 przez andru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.