hochoł Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Jechałem dzisiaj do domu i mając włączon nawiew ciepłego powietrza w pewnym momencie ze wszystkich "kratek" zaczął iść biały dym i coś zatrzeszczało :/ .Stanąłem podnoszę maskę a tu z okolic korka wlewu do chłodnicy wydobywa sie dym a w naczynku wyrównawczym sie gotuje.Odczekałem chwilkę i jak trochę przestygł odkręciłem go .Jak sie okazało w układzie nie było płynu.Zaznaczam że temp na wskaźniku pokazywała pół skali wiatrak chłodnicy też się obracał.Udało i się jakoś uzupełnic braki i jak juz ruszyłem do domu to poczułem jak na prawą stopę coś mi kapnęło.W domku patrzę a cały kanał ,który nawiewa na nogi jest mokry wsadzam rękę głębiej a tam wszystko mokre :/ .Gdy włączyłem dmuchawę to prawie zaczęło z tamtąd ciurkiem lecieć płyn chłodzący .I tu mam pytanie jak dojść do tej dmuchawy lub do tych węży co do niej dochodzą ?Czy też poszło coś innego?A może poszło cos innego chociaz na pierwszy rzut oka nie wydaje mi sie żeby było coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Chcąc dostać się do nagrzewnicy trzeba rozbebeszyć cały kokpit - ale jego rozbiera się w miarę banalnie i szybko. Dodatkowo wyciągnij całą wykładzinę i ją wysusz porządnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Taaaaaa tzn co rozkręcam wszystkie śrubki z panelu sterowania,szufladę z prawej strony i co jeszcze?Może jakies kokrety poproszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 do tego deska rozdzielcza i do tego cały ten plastik na którym wszystko się to trzyma - w poradniku Haynesa masz wszystko opisane ściągnij go sobie i zobacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Czyli co mam wszystko rozbebeszyć z przodu łącznie z zegarami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radoslawos Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Witam, miałem dokładnie ten sam problem mokre wykładziny w samochodzie i buchająca para z kratek nawiewu, przyczyna okazała się nieszczelna nagrzewnica. Chciałbym uczulić Cię na jeszcze jeden fakt który przydażył się w moim przypadku, mianowicie płyn chłodniczy cieknąc po wszystkim generalnie ciekł także po wiązce przewodów i zalał mi komputer który odmówił posłuszeństwa unieruchamiając całą primerę (nie życzę tego nikomu). No i faktycznie u mnie trzeba było zdjąć całą deskę, kosztowało mnie to 400PLN wymiana nagrzwnicy, 450PLN czyszczenie i wymiana elementów kompa( w ASO krzyknęli ze komp jest do wymiany), no i sama nagrzewnica , ale to już na allegro grosze. Tak więc czym prędzej odłączaj nagrzewnicę i zpinaj przewody od niej razem (jesli jeszcze tego nie zrobiłeś). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 No i magrzewnice wymontowałem.Puściła na łączeniu.Jeśli ktos bedzie chciał kiedykolwiek samemu to robić to proponuje zacząć od demontażu deski z zegarami anie prawie na samym końcu jak ja to zrobiłem :/ Wtedy o wiele łatwiej demontuje sie inne elementy no i wszystko wszystko bardzo dobrze widać.Polecam też książkę Haynsa gdzie wszystko jest bardzo dokładnie i łopatologicznie opisane.Gdyby nie ona to cięzko by było Janusz_lublin, dzieki za pomocne info Na początku trochę sie przeraziłem ale nie było tak strasznie Teraz pozostaje to wszystko poskręcać z powrotem.Ciekawe ile elementów mi pozostanie na koniec Jutro wkleję zdjęcie jak wygląda Primerka bez deski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 hochol,dawaj foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Fotki rozbebeszonej Primery będą jutro chyba że interesuje ciebie cos bardziej konkretnego to daj znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Fotki rozbebeszonej Primery będą jutro chyba że interesuje ciebie cos bardziej konkretnego to daj znać Poprostu chcialbym zobaczyc caly ten balagan.Zawsze krazyly legendy,ze jak nagrzewnica pojdzie,to kaplica wtedy Rozbierania od groma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Noooooooooooo jakieś trzy godzinki jak demontuje się samemu czytając Hajnsa Tyle części trzeba wymontować http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a7bae04fba0df44.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3227b175c35c10da.html żeby wymontować taki małą chłodniczkę http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/199d159d3bf01a22.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/636b96b3adc8dd9b.html Najprawdopodobniej puściła w tym miejcu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/225d7c194aff8465.html A tak wygląda kokpit po zdemontowaniu tego wszystkiego http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9dd15591bad842e8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee32b73b68bec61d.html Nie życzę innym takiego zajęcia a tym bardziej takiej awarii :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Mam nadzieje ze mnie to nigdy nie spotka Roboty od cholery.Dlaczego w podpisie masz P10 1,4 slx? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Dlaczego w podpisie masz P10 1,4 slx? Zamiast silnika 1,6 mam 1,4 z wielopunktowym wtryskiem od sunnego tyle tylko że wtryski są zaślepione i mam tylko sam gaz.Primerkę taką kupiłem od Coobcia.O resztę pytaj jego on zna wszystkie jej tajnki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RybA69 Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 No to Panowie muszę się pochwalić że mnie czeka to samo Chyba wezmę sobie dzień urlopu :/ Problem jest w tym że nie mam ani placu ani garażu więc będzie trzeba nosić części do domu a później znaleźć instrukcję jak to poskładać A tak swoją droga ma ktoś tę książkę Hajnsa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Przydalaby sie ta ksiazka musze wymienic nagrzewnicy, najlepiej jutro. Z ksiazka bym uporal sie z tym sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Witam. Pytanie do autora tematu. Ile czasu zajęła Ci wymontowanie i zamontowanie kokpitu wraz z naprawa? Czy są jakieś trudności z wymontowaniem? pourywały się jakieś zaczepy zatrzaski? Łatwo się potem składa? U mnie uszkodzony jest mechanizm sterujący kierunkiem nawiewu powietrza i czeka mnie to samo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kropel Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Witam serdecznie. U mnie też niestety zalewanie dywanika okazało się faktem, a brak płynu w zbiorniczku wyrównawczym potwierdził jedynie diagnozę co do usterki gdzieś w obrębie nagrzewnicy. Mam tylko jedno pytanie. Moja primerka (2.0TD - 98 rok) posiada ręczną klimę. U Haynes'a napisali, żeby uważać na zespół chłodzacy klimy, który jest w tym samym w sumie miejscu. Czy ktoś kto to robił też miał klimę u siebie? Mocno to utrudnia całą robotę, mam się czego bać, na coś uważać? Generalnie rozebranie deski tak aby wymienić wyświetlacze nie jest dla mnei problemem, ale do rosołu to będę rozbierał pierwszy raz. Jakieś ciekawe klucze będą potrzebne (jakieś długie przedłużki grzechotek, czy coś takiego)? Z góry dzięki za informacje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.