Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Przeguby i łożyska


Gość martinezz

Rekomendowane odpowiedzi

Gość martinezz

Pomocy (jak w tytule). Bylem na diagnostyce i pan mi powiedzial ze prawy przegub do roboty i tylne prawe lozysko.

 

Mam P10 94r 2,0-16V 125KM (noooo kilka juz pewnie zdechlo) SR20

 

A teraz kilka pytan:

 

1. Czy jeszcze moge na tym pojezdzic ??

 

2. Ile to kosztuje ?/ Bo znalazlem rozne rodzaje i ceny (od 130zl do 210zl) a nie wiem ktore to ja mam. Po czym mam poznac ze to akurat ta ?? Widzialem ze sa do samochodow z ABSem i bez (ja akurat posiadam to ustrojstwo). Widzialem ze roznia sie tez jakimis zabkami.

 

3. To samo pytanie na temat łożyska ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak z przegubem ale łożysko tylnego koła jest nierozbieralne(razem z piastą)cena nowego wacha sie w granicach 550zł!!!!shock!oczywiście z zębatką ABS bez niej są trochę tańsze,mi wyje już pół roku ale w końcu muszę wymienić bo szum staje sie nie do zniesienia!!!pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z łozyskiem narazie daj se spokój wymien jak wyjatko bedzie denerwowało buczenie i najlepiej znajdz dobra uzywana tylnia pisate.A propo przegubu jezeli strzela to proponuje dobry japonski zamiennik ja pared dnie temu zalozylem NKN 190zł był kompletny tzn.przegub osłona opaski sruba na piaste zabezpieczenie i smar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość martinezz

Dzieki to troche mnie uspokoiliscie. Jesli chodzi o tylne łozycko to powiem ze gdy mi na to nie zwrocil uwagi mechanik to nawet nie slyszalem. Myslalem ze to od opon i od asfaltu i tyle. Ale jak teraz wracalem troche wciety na tylnym siedzeniu to odrazu zakulo mnie to w ucho.

 

Jesli chodzi o przegub to jeszcze nie jest to takie bardzo meczace, czasami tylko zarzezi jak skrecam w lewo ale to nie za kazdym razem.

 

Dzieki wielki koledzy.

 

Jeszcze zauwazylem ciekawa anomalie w samochodzie. Jak kupilem samochod to przestraszylem sie ze brakuje plynu do chlodnicy. W zbiorniczku wyrownawczym bylo ledwie na dnie, ale jak odkrecilem korek od chlodnicy to widac bylo ze plyn jest, ale mimo to narazie jako srodek zapobiegawczy wlalem wody destylowanej. Po kilku dniach zauwazylem ze znowu w zbiorniczku wyrownawczym jest aby na dnie. Ale silnik chodzi ok, nie grzeje sie itd. Zastanawiam sie od czego moze to byc.

 

A jak u was wyglada sprawa z hamulcami ?? nissan robi dobre hamulce (sprawnosci i wydajnosc) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do znikania ze zbiorniczka wyrównawczego to jak masz przy dużo płynu to może poprostu na dołkach się wylewać bo ta nakrętka nie jest w 100% szczelna i jak nalałem u siebie do pełna to też widziałem że po dołkach jak się jeździ to troche spod nakrętki się wysączało, zresztą kreska maksimum zdaje się że jest nisko w zbiorniczku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym płynem może być że za bardzo sie nagrzał cisnienie wywalilo wode ze zbiorniczka a potem jak ostygl zassalo spowrotem,moze gdes jest nieszczekny uklad , propo hamulców ta sa zywotne ale mnie osobiscie serwo w nich denerwuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...