Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] uboga mieszanka paliwowa


Gość minek106
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość minek106

Witam.

 

Mam problem z moją Primerą p11-144 (1,6 benzyna bez gazu) otóż parę dni temu zapalała mi się kontrolka Check Engine wiec pojechałem do mechanika który podpiął samochód pod komputer i powiedział że zapalanie się kontrolki powoduje zbyt uboga mieszanka paliwowa. Ale nic konkretnego mi nie powiedział co może być tego przyczyną zresetował kompa ustawił po swojemu jakieś parametry i powiedział żeby przegazować samochód gdzieś na trasie. Tak tez zrobiłem ale wczoraj znowu zapaliła mi się kontrolka Check Engine. I moje pytanie co może być przyczyną zbyt ubogiej mieszanki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przepływomierz masz uwalony i komputer źle czyta parametry??

Nie jestem mechanikiem ale jak byłeś u mechanika, to chyba on powinien coś wiedzieć.

Może katalizator lub sonda coś pieprzy w ustawieniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość minek106

Sory nie dopisałem mechanik powiedział że sondy działają poprawnie i że przpływka tez jest ok. W sumie to mechanik sam nie bardzo wiedział dlaczego tak sie dzieje dlatego pytam na forum może ktoś miał do czynienia z takim problemem albo wiec w czym może leżeć przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Sory nie dopisałem mechanik powiedział że sondy działają poprawnie i że przpływka tez jest ok. W sumie to mechanik sam nie bardzo wiedział dlaczego tak sie dzieje dlatego pytam na forum może ktoś miał do czynienia z takim problemem albo wiec w czym może leżeć przyczyna.