Gość lukas.nis Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Witam. Potrzebuje zdjąć głowicę z SRDE ,chcę zdjąć rozrząd ale na łańcuchu rozrządu mam tylko jedno ogniwko zaznaczone(jaśniejsze), a gdzie pozostałe 2 znaki do ustawienia na wałkach?? Czyżby jakoś liczyło się ogniwa łańcucha??? Prosił bym o bliższe informacje lub jakiś schemat.Dzięki. POZDRO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Na wałkach na bank są fabryczne znaki. Policzyć ogniwka łańcucha musisz. Jeśli nie wymieniasz na nowy to oznacz sobie wsjioo flamastrem i rozkręcaj. Pozostanie poskładać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Po iluś latach ogniwa tracą pierwotne zabarwienie. Ale mimo to powinieneś je jeszcze odróżnić, pokręc wałem, dobrze się przyjrzyj. Głowicy do wymiany rozrządu nie trzeba ściągać, miski koniecznie, bo inaczej po prostu fizycznie nie zdejmiesz pompy oleju, czyli pokrywy rozrządu. Rysunek 1 Rysunek 2 Fotka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Głowicy do wymiany rozrządu nie trzeba ściągać Wiem,ale muszę zdjąć głowicę,żeby zobaczyć/znaleźć przyczynę małego ciśnienia na garach(1,2,4 gar 6 atm ,3 gar tylko 3 atm)dodam jeszcze ,że silnik mało bieże oleju i niekopci na niebiesko czy to na zimnym czy przy butowaniu.Może głowica/zawory padły??I mam jeszcze jedno pytanie czy do zdjęcia głowicy muszę rozbebeszyć cały rozrząd?czy tylko górne koła odkręcić? Pozdrawiam. PS. dodam tyle ,że moje GTI jest bardzo słabe:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 czy tylko górne koła odkręcić? Tylko górne i napinacz. [ Dodano: Pon 30 Lip, 2007 19:29 ] (1,2,4 gar 6 atm ,3 gar tylko 3 atm) Nie pomyliłeś się z tym ciśnieniem? Ten motor chodził? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Ten motor chodził? chodził i chodzi nadal.Wiem o tym ,że ciśnienie musi być ponad 10 atm. ale na tym moim manometrze tak wychodzi(może uszkodzony jest czy co?) Zrobiłem jeszcze taki test.Ustawiłem 3 gar w GMP suw spr.nalałem w cylinder na maxa benzyny i po krótkim czasie ubyło jej.Najpierw myślałem,że to może pierścienie ale skoro niebieże dużo oleju i nie kopci na niebiesko to może coś z głowicą jest ?? [ Dodano: Pon 30 Lip, 2007 19:42 ] Co sądzicie o tym fancie?? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 pewno zawory masz podgięte... Chłopaki jak kręcą SR20stki na LPG do 9000 to się tak dzieje. Zanim rozbierzesz motor zrób próbę olejową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Zanim rozbierzesz motor zrób próbę olejową robiłem taką probę ciśnienie niewiele wzrosło.Muszęzdjąć główkę dopiero będę wiedział co i jak? pewno zawory masz podgięte... Chłopaki jak kręcą SR20stki na LPG do 9000 to się tak dzieje LPG nieposiadam.......ale z tymi podgiętymi zaworami to może dobry trop. Jak rozbiorę motor dam znać. POZDRO i dzięki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Jak sciagasz łep to przy tej okazji splanuj go o 1,5mm - będzie czuć poprawę w osiagach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 czy tylko górne koła odkręcić? Tylko górne i napinacz. ? Mam takie pytanie czy trzeba jakoś zabezpieczyć ten napinacz przed wyjęciem aby się nierozpadł?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Mam takie pytanie czy trzeba jakoś zabezpieczyć ten napinacz przed wyjęciem aby się nierozpadł?? Nie trzeba, nie rozpadnie się. Jak go wyciągniesz, to zobaczysz jak jest skonstruowany i wtedy zabezpieczysz do montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Nie trzeba, nie rozpadnie się. Jak go wyciągniesz, to zobaczysz jak jest skonstruowany i wtedy zabezpieczysz do montażu. Dzięki za podpowiedź.Przeglądałem właśnie schemat rozrządu i zauważyłem zapadkę na napinaczu.Ale teraz już mam rozwiane wątpliwości [ Dodano: Pon 06 Sie, 2007 19:33 ] Po zdjęciu głowicy okazało się ,że przepuszczają zawory.Cylindry są jeszcze w miarę dobre.Oddałem głowicę do regeneracji.skasowali mnie 550 zł. za tą cenę mają zrobić: *wymiana prowadnic zawora na wydechu 8szt.(na ssacym prowadnice bez zastrzeżeń) *wymiana uszczelniaczy zaworów 16 szt. *przeszlifowanie gniazd zaworów i przylgni wszystkich zaworów + docieranie *planowanie głowy( 1mm) <głowica jeszcze nigdy niebyła planowana> Jutro składanie wszystkiego do kupy zobaczymy jak teraz GTI hulaaaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.