Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[Serena] Resor z włókna węglowego


Gość Bertland
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zakupiłem resor w Mikołajkach przyjedzie kurierem dlatego podaje drugie żródło

Powiedz gdzie kupiłeś w Mikołajkach. W sklepie, przez Allegro czy gdzie indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz gdzie kupiłeś w Mikołajkach. W sklepie, przez Allegro czy gdzie indziej.

_________________

allegro gość sprzedawał skrzynie biegów do 2.0 podał telefon to zadzwoniłem zpytaniem o resor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcę wam powiedzieć co ja zrobiłem z moim resorem a też jest zdechły.Wziąłem dwa płaskowniki zespawałem razem w jedno równolegle i zagiąłem w literę c.na końcu litery c przewierciłem dwie dziury na śruby.Założyłem obejmę na resor+uchwyt resoru ścisnałem ściskiem wsadziłem śruby i skręciłem.Teraz nie chodzi cały resor tylko końcówki a stoi jak drut i koła stoją prosto.Nie jest to oczywście super metoda a ja nie jestem super spawaczem raz już to poprawiałem ale to najtańsze trzeba oczywiście odizolować obejmę od resora i od uchwytu jakąś gumą ale to małe piwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś pisałem o tym wszystkim z Bonzem...

No i na mój resorek też przyszedł czas. Jezeli ktoś ma namiary na kogoś kto ma używkę w dobrym stanie to poproszę. Na Allegro aktualnie brak. W Sosnowcu już nie ma... Szkoda. Z ceną nowego trochę Nissan przesadził. Pomysł Larosy jest OK, ale nie mam nikogo kto by mi to zrobił więc pozostaje używka. Potrzebuję jeszcze sprawny aparat zapłonowy do 2.0 16V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc ja kupiłem resor metalowy składający się z trzech piór. Brzydko te pióra były ze sobą powiązane, obejmy przypominające oryginalne były brzydkie i przyspawane do jednego (najmniejszego ) pióra. Resor ten rozmontowałem i każde pióro przepuściłem przez piec wtryskując czarną farbę. Chciałem go założyć ale mój pomocnik mechanik po wymontowaniu starego resora stwierdził, że na tym moim resorze są wyrobione gumy . Chodzi mi o gumy przyklejone na resorze w miejscach łączenia wspornikiem do nadwozia. Podłożyliśmy inne gumy grubości -nie chce teraz skłamać ale chyba 1cm. i skręciliśmy z powrotem. Auto podniosło się o 5 cm a resor już nie jest wygięty w drugą stronę jak miałem do tej pory a leży prosto. Nie wiem co zrobię z tym metalowym resorem, zostawię go w razie W. Dałem za niego 300zł, niech sobie leży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzisiaj dzwoniłem do Wrocławia i padła cena 700,- złotych...

A tu prosze - taka niespodzianka. Nie wiem czy doczytaliście na tych rysunkach z czego jest ten resor - otóż pochodzi z poczciwego GAZa 24 CZYLI Z WOŁGI!!!. Daleko szukamy, a rozwiązanie jak na dłoni. Dzięki Ci o wielki Andzreju 330 i dzieki Ci anonimowy wynalazco!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynalazca nie jest anonimowy to Yurok

Kliknijcie na nazwę użytkownika a znajdziecie coś jeszcze.

Już druga osoba do odrobienia w polu. :) Chyba kupię ziemię. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dobry pomysł z tą ruską metodą, bardzo dobry pomysł. Ten resor co ja kupiłem jest metalowy i składa się z trzech piór. Po jego założeniu auto było tak sztywne że na lekkich wybojach czułem się jak na koniu. Ująłem jedno pióro i jest lepiej ale chwaszczało mi w czasie bujania. Podłożyłem gumy z węża gumewoego zbrojonego od wewnątrz i przestło piszczeć. Zastanawiam się nad założeniem starego resoru z dodatkową jedną lagą metalową od tego co mam obecnie założony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Widze Bonzo że zrobiłeś to co ja zamierzam zrobić w tym tygodniu więc mam pare pytan dot tej ruskiej metody:

- co podłożyłeś na końcach resoru pomiędzy stary resor a te dodatkowe poprzeczne dociski

- czy tam musi być luz

- i co pod oryginalne dociski na środku - jakieś podkładki?

- jak oceniasz tą robote trudno czy bez problemu

- wkładałeś jakieś gumy gdzieś jak ten rusek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i po robocie. Stary resor wzmocniony. W sumie operacja dosyc prosta pod warunkiem że da sie odkręcić wszystkie śruby. Aut stoi wyżej, kola prosto i jest troszkę sztywniejszy. Zastosowalem pióro 80x10 o dlugości 110. Węglówka podobnie jak u Bonza juz sie rozlazila. metoda ratowania ciekawa zobaczymy jak będzie sie spisywala w praktyce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...