Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

wady K11


Gość brachu_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Doczytalem wlasnie o wadach K11. Piszecie, ze sa nimi przeguby, lozyska, skrzynia, naped rozrzadu. Czy sa to wady pojawiajace sie cyklicznie ? Chodzi mi o przeguby, lozyska i skrzynie. O rozrzadzie wiem juz wszystko (z przyklejonego postu).

 

Co dokladnie dzieje sie ze skrzynia ? Bo to co znalazlem to roznorodnosc problemow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość majsterus

kazda wada/usterka/uszkodzenie jest wynikiem nieszanowanie i ostrej eksploatacji auta.

to wszystko

w micrze słabe sa:

klamki

progi+pas przedni

czujnik cofania

 

reszta defektów powstaje z naturalnego zużycia

skrzynia i rozrząd pada od wduszania 'gazu do dechy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co do tej pory wyczytałem to problemy dotyczą bezstopniowych skrzyń automatycznych a nie wszystkich. Czy się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm ... u mnie dzisiaj skrzynia zastrajkowala ... wsteczny wchodzi bez problemu, bez problemu takze wychodzi ale samego drazka nie idze do konca wrzucic w polozenie "luz".

generalnie wyglada to tak ze drazek robi polowe drogi ze wstecznego na luz i sie zacina, a zeby zmienic na inny bieg trzeba przypierdzielic w drazek i wtedy dziala juz normalnie ... najlepsze jest to ze wsteczny sie wykleszcza bez zadnego halasu tylko ten drazek nieszczesny sie blokuje ... :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość majsterus

spokój spokój chopaki!!!!! :D:D:D

ale do plusów japońskich wynalazków mozna zdecydowanie zaliczyć wytrzymałość głównych elementów silnika. Także uszczelka pod głowicą jest bardzo wytrzymała - wiem co pisze.

mam 2 Vw i podejrzewam ze w obydwóch siadają, w Oplu mi tez padła.

a w micrze calutki silnik pokryty tlenkiem aluminium aż biały ale za to szczelny i nigdzie nic nie kapie ani spod pokrywy kalwiaturki, ani spod głowicy, spod pokrywy rozrządu, ani z miski olejowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale wracajac do tematu to ... mechanik mnie dzisiaj zdolowal ... szykuje mi sie wymiana skrzyni :/

 

No ladnie, a ja myslalem ze mnie to bedzie wczesniej czekac.

Ogolnie wszystko dziala, ale chyba synchronizatory powoli padaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość martinosss

Witam Micra pomykam juz 4 lata i glownym problemem to jest rozrzad nie naprawialem go ale juz go slychac poprostu napinacze wysiadaja a tak to super tylko Japonskie Zawabeczki mnie interesuja ojciec tez jezdzi japoncem kumple rowniez :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

OK. Temat troszkę posprzątany :D

 

W mojej Micrze z wad często występujących wystąpiły:

- usterka rozrządu - wymieniony cały;

- uszkodzenie cylinderka w bebnie hamulca tylniego;

- zerwana sprężynka pozycjonująca dźwignię zmiany biegów w położeniu jałowym.

 

Korozji i jakichkolwiek wycieków - zero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość majsterus

a nikt nie napisał o mega ciężkim kierowaniu w wersji bez wspomagania!!!!

no kurna naprawdę trzeba mieć łapska żeby tym ukręcić!!!

to nawet w kadecie kombi lżej kiera chodziła....

bez kitu ale moja mama bez przerwy narzeka, jak kupić to tylko wersję ze wspomaganiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo często dzwonią w micrach (przynajmniej w K11) osłony wydechu - nie jest to w sumie nic poważnego, ale z całą pewnością jest to problem powracający i strasznie wnerwiający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PAMONIUSZ

Witam, od czasu jak moja zonka kupiła sobie micrę, przykro mi to pisać, ale nie mam najlepszego zdania na temat tych samochodzików. Podejrzewam ,ze chodzi tutaj głównie o fakt, iz nie jest to juz produkcja japońska tylko angielska. Ostatnio zrobiłem trochę zaprawek na karoserii w miejscach ogólnie wrażliwych m.in odpływy wody w tylniej klapie , odrdzewianie , gruntowanie i lakierowanie felg a i również byłem w serwisie nissana w Płońsku aby ocenili ten zakup i wypowiedzieli się bardzo dobrze na temat tego egzemplarza. Natomiast ja przy okazji obejrzałem podwozie i za głowę się złapałem jest juz całe rude ! Człowiek z Nissana mówi mi, że taka korozja to normalne i nie ma się czym przejmować- sorry ale moja mercedes ma już 13 lat i jedyne dwa ogniska korozji - z mojej winy - zarysowałem i olałem. Ktoś kto w mikrze robił baranka na podwoziu mussiał dostawać grube premie za oszczędność . Teraz czeka mnie tytaniczna robota - odczyścić karcherem, odrdzewiacz , drugie mycie , podkład , baranek - bo jakiemuś baranowi na produkcji nie chiało się 1 litr więcej baranka posłać w podwozie co kosztowałoby może 30 zł.!

Chyba to jednak prawda, że japoński japończyk a angielski japończyk to dwa różne światy - kolega ma nissana sunny[japoński japończyk] - chyba już ze 20 lat jak ostatnio mu zrobiliśmy polerkę to sie upiliśmy ze szczęścia - jak nówka no może na 4+.

 

do micry żonki to włączniki drzwiowe już wymieniłem , czeka mnie włącznik świateł cofania w skrzyni , rozrząd za ok 5tkm , szprzęgło ja się wysra do końca, amory tylnie - coraz częściej sie zastanawiam nad sprzedażą i zakupem MB w201 [190] np93 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość majsterus

złe porównanie!!! mój w124 ma 19 lat a micra 11 nie można porównywać merca do małego wypierdka. merc 8 lat starszy ale wyglada jak z salonu...a micra?? to tylko micra :D

a że jest lekko brązowa?? mojej mamy tez jest ale zanim to przerdzewiej minie kolejne 11Lat.

w124 należy do najtrwalszych samochodów więc każdy inny w porównaniu z nim padnie......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co jeszcze zaobserwowalem ogladajac uzywane micry, to ze maja duze problemy z rdzewiejacymi progami, tak jak pisal kolega majsterus. W micrze mojej Pani nie ma sladu rdzy, ale to ze wzgl na eksploatacje autka we wloszech, gdzie zimy prawie w ogole nie bywaja. Tylko sie cieszyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PAMONIUSZ
To co jeszcze zaobserwowalem ogladajac uzywane micry, to ze maja duze problemy z rdzewiejacymi progami, tak jak pisal kolega majsterus. W micrze mojej Pani nie ma sladu rdzy, ale to ze wzgl na eksploatacje autka we wloszech, gdzie zimy prawie w ogole nie bywaja. Tylko sie cieszyc.

 

To zabezpiecz jak najszybciej !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wad to jeszcze dodam przepływkę, do tej pory a użytkuję swoją micrę od niespełna roku i przejechałem już 35tys km jest to jedyna rzecz którą w niej robiłem i co widać na forum jest to pięta achillesowa nissanów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka to bolączka większości aut, które ją mają :( Mnie denerwuje zawieszenie Micry. Na nierównościach skacze jak piłka a amorki mam wymienione. To normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na nierównościach skacze jak piłka a amorki mam wymienione. To normalne?

 

Ja mam amorki już podobno natychmiast do wymiany....ale zdiagnozować ich jakos nie moge...nic nie stuka, nic nie puka...ale na koleinach skacze jak żaba ;/ Ale skoro masz wymienione i skacze.....to moze diagnostyka na stacji sie myli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...