Gość ABT Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Zmieniając tarcze hamulcowe odkryłem ze mam rozwalona manszetę, no i muszę założyć szybko nową osłonę i czy jest to skomplikowane ? Co powinienem mieć, wiedzieć i jak to zrobić ? Bo zakładam ze nie będzie to takie banalne jak wymiana tarcz i klocków jedyne jakieś sensowne odpowiedzi są w tym temacie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ymiana+przegubu ale jest on źle zatytułowany i nie daję odpowiedzi na moje pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gumbi Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 wymienialem tzw marzete ciezko samemu niewiem czy dasz rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brachu_ Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Probuj! Najwyzej zlozysz do kupy i pojedziesz do mechanika. Nie ma w tym nic skomplikowanego. Najwazniejsze sa narzedzia i zapal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 najgorszy do ściągnięcia jest pierścień osadczy, który jest w środku przegubu i blokuje go na półosi. U mnie sie nie dało go ściągnąć i trzeba było całą półoś wyciągać. Najgorsze jest to że wymieniłem osłone jakiś miesiąc temu w lewym kole a teraz mi pękła w prawym. A wymiana wymaga spuszczenia oleju i ponownego go uzupełnienia przez linke prędkościomierza. Co w moim samochodzie jest ciężko do zrobienia bo pewien mechanik połamał mi obudowe zębnika i nie da się go przykręcić do bloku silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 hehe, to ja miałem taki sam przypadek nie dałem wybić/wyciągnąc półosi z zewnetrznego przegubu, trzeba było rozebrać stronę wewnętrzną półosi i od drugiej strony naciągnąć gumę. a najlepsze jest to że ten zewnętrzny nowy przegub ma poł roku a ma już luzy i guma na nim spękała. Jest firmy PASCAL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 JAk bedzieś kupował nową guma to zwróc uwagę czy taką samą ilość tych fałd rowków nie wime jak to nazwać fachowo ale to dzięki czemu guma się zgina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość namlooc Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Tylko pamietaj nie oszczedzaj na tych gumowych osłonach. Kup najdrozsze, albo inaczej nie kupuj zamiennikow tylko orginaly jakies!! ..z kazdym autem tak jest ze jak kupic tanie to guma sparcieje i polamie sie po 10tys/km. Niby zwykła guma ale materialy z jakich je robia sa naprawde rozne.. Mialem kiedys Cieniasa po 130tys pekła mi oslona od strony silnika(wpadal tam piach i woda i wylatywał olej ze skrzyni)..nameczylem sie zeby wyjac pol os ze skrzyni i nalorzyc nowe gumy a one po 4-5tys popekaly ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martinosss Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 w calej tej przekładce chodzi tylko o ciezkie zdjecie przegubu z polosi a tak to banalnie proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 końcówke przegubu gdzie jest uszkodzona guma wkręcić w imadło i ciągnąć z całęj siły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 wymieniłem już cały przegub, tzn zwerbowałem specjalistę do tego zadania czyli swojego tatę , zajęło nam to lekko ponad dwie godziny, obyło się bez wyciągania półośki, da radę, nie jest tak ciężko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 ABT to czym ściągłeś ten pierścień osadczy z półosi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 a tak jak na instrukcji było od nowego przegubu, ojciec trzymał za ośkę, młotkiem w przegub i zszedł , to jest tak zrobione ze pierścień się cofnie i puszcza przegub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felson Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Tak to powinno działać... Ze zdjęciem przegubu zewnętrznego z prawej półosi poradziłem sobie sam. Za to z lewej strony nie daliśmy rady razem z Tatą, mimo bicia, wantowania i innych metod. Będe musiał wypruć całą półoś i wtedy musi się udać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pifon Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Jestem właśnie po zmianie gumy Wystarczyło przekrzywić przegub i zrobić pyk młotkiem. Zeszło bezproblemowo Cała operacja wymiany trwała około godziny. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.