Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Turbodziura w benzyniaku bez turbo


Gość Golu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem tu nowy i … szukałem, nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.

Ale do rzeczy.

Mam Primerke P11 z 96 roku silnik 1,6 GA16 i… turbodziure przy 3,5 -4 tyś. Obrotów.

Wygląda to tak, że przy normalnym przyspieszaniu przy taklich właśnie obrotach widocznie niknie moc i trzeba dobić gaz do podłogi by samochód przyspieszał dalej. Oczywiście nie mówię że nyska staje kompletnie ale odczuwam ubytek przyspieszenia i mocy.

 

I teraz moje pytanie co może być przyczyną?

Dodam, że świece, filtry, olej wszystko wymieniałem paliwko dobrej jakości leję, a samochód nie widział ASO od około 120 tyś. km i szczerze powiem, że nie chcę tego zmieniać.

 

Macie może pomysły co z tym zrobić, albo może znacie jakiegoś dobrego magika na terenie Warszawy co może coś zaradzić?

Dzięki za wszelką pomoc

Pozdrawiam

Golu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak do sprawdzenia:

- filtr paliwa

- pompa paliwowo

- sonda lambda

- przepływomeirz poweitrza

- ustawienie zapłonu

 

Też jestem z warszawy (okolice ronda wiatraczna) i z miłą chęcią rozwiąrze twój problem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście samochód powinien się robić wyraźnie żwawszy powyżej 4tys obrotów. Piszesz, że wymieniałeś świece, a przewody ? Z tego co ja wiem to takie problemy często są związane z niedomaganiem któregoś z elementów układu zapłonowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem ten sam problem,przy 4000 obr.mialem taka "turbodziure" :D wymienilem przewody WN to troche pomoglo, ale w koncu przeczyscilem przeplywomierz i problem zniknal :D teraz ladnie obroty ida az do konca :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem tu nowy i … szukałem, nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.

 

Niżej masz link - już było o "turbo dziurze" - ja też miałem taki problem

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=#370619

 

Może rozrząd, łańcuch słychać?

Ja miałem takie objawy i po wymianie rozrządu inne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różne są przyczyny zmulenia auta. U mnie akurat był to wyciągnięty łańcuch. Wszystko inne sprawdzałem i wymieniałem jeżeli trzeba było wymienić i nic nie pomogło. Dopiero po wymianie rozrządu jest super.

 

Przeczyść przepływomierz - może być uwalony (brudny) i daje złe parametry do kompa.

Jak to nie pomoże to proponuję podjechać do dobrego elektromechanika z kompem i niech ci podepnie i sprawdzi parametry, podczas jazdy tez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...