Gość piterP11sz-n Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Witam ! Mam problem od jakiegos czasu zaobserwowalem ze po rozgrzaniu silnika auto dosc znaczne traci moc, aby przyspieszyc musze duzo mocniej wciskac gaz. Sprawa jest o tyle denerwujaca ze fabrycznie ga 16 nie posiada delikatnie mowiac porazajacych osiagow , a z ta dolegliwoscia auto staje sie juz w niektorych przypadkach niebezpiecznie wolne. Bardzo prosze o porade co moze dolegac mojej nysie . Z gory wielkie dzieki za wszystkie posty i pozdrawiam forumowiczow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Wywal tą czarną rurę co do filtra dochodzi i zastąp ją jakąś elastyczną którą doprowadź do tego otworu przy akumulatorze (pod zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzącego). Zasysać będzie wtedy chłodniejsze powietrze z zewnątrz bo w komorze silnikowej strasznie gorąco się robi a im większa temperatura powietrza tym mniejsza jego gęstość i gorsze napełnianie cylindrów. Jak nie pomoże to daj znać będziemy dalej kombinować :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 trudny temat. Sam nie wiem co napisać. sprawdź dolot, filtr paliwa, świece, przewody. coś musisz wykluczyć a coś wymienić. nie zgodze się ze stwierdzeniem burnbrain że to wina dolotu bo przecież seria i tak z tamtąd ciągnie powietrze. Przyczyna raczej tkwi gdzie indziej. Może filtr paliwa, pompa paliwa, świece, przewody... i nie wiem co jeszcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Na pierwszy rzut warto wymienić świece, o ile nie było to robione wcześniej. sprawdzałeś kompresje silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Racja nie ma co zaraz za tuning się brać :diabel2: . Mam nowy trop EGR czyli system recyrkulacji spalin. Zawór EGR włącza się dopiero wtedy gdy silnik osiągnie swoją temperaturę pracy. Jeśli szlak trafił ci zawór EGR to może podawać zbyt dużo spalin do układu dolotowego i mulić silnik. Zawór ten zamyka się w większości aut przy wciśniętym pedale gazu do dechy. Myślę że powinieneś zaślepić EGR i zobaczyć czy coś się zmieniło jak dalej będzie mulić to nie to a jak będzie chodzić jak należy to znaczy że masz zawór EGR do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 jak będzie chodzić jak należy to zostawić zaślepiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Jak masz AIV to też wywal.Nie wiem jak jest w DE ale mi psuło szyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.