Gość mazgaj Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Witam. posiadam Primere jak w temacie z 1994 roku. samochóe dobrze się prowadzi i ogólnie jestem zadowolony. mam z nim tylko jeden problem. otóż na zimnym silniku gaśnie mi na gazie. ma bardzo niskie wolne obroty tj 500/min. czasem nawet zaóważalne wystrzały na mikserze co zwala jego pokrywę. byłem z nim u mechanika i po podłączeniu go do komputera stwierdził, ze trzeba wstawić zwężkę w mikserze (bo pomimo , że jest dobrany dobrze z katalogu-nie wiedzieć czemu nie działa poprawnie) wszelkie próby wstawienia zwężki wewnątrz miksera nie przyniosły pożądanych efektów (mikser ma juz zwężkę przy wlocie zewnętrznym bezk której jazda na gazie jest praktycznie niemozliwa). tak więc mechanik po wielu próbach uznał, że to auto nie nadaje sie do "gazowania" i tzreba sie przyzwyczaić do gaśnięcia na wolnych przy zimnym silniku. obrotów niestety nie da się zwiększyć ponieważ to tzreba by było regulować na silniku a nie na instalacji lpg. na reduktorze jest jedno pokrętło, którym to "wiejscy medycy" kręcili bez opamiętania a w zasadzie tylko pogorszyli sytuację. (mozna nim duzo kręcić a zmiany praktycznie nieodczówalne) instalacja lpg jest na podzespołach TOMASETTO. proszę o jakieś wskazówki bo jest to bardzo uciążliwy problem zwłaszca w mieście. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 gaźnik czy monowtrysk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mazgaj Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 nie siedze za bardzo w mechanice więc nie rozumiem słowa monowtrysk (z powodu tego jest mi wstyd). nie mniej jednak na pewno nie jest to gaźnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Poczytaj temat o BLOS-ie. Myślę , że jego wstawienie będzie lepszym rozwiązaniem niż kombinowanie ze zwężką miksera, który posiadasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 mazgaj co to za gazownik co stwierdza ze auta nie da sie wyregulować bo sie nie nadaje do gazu????!!!!Dla mnie to zaden mechanik.Weż podjedz do jakiegoś porzadnego zakładu i niech Ci to ustawia i obejrza co i jak bo jak Ci tak wszyscy krecili to masz pewnie całkowicie rozregulowany.Co do parownika to powinno byc dwa jedno pokretło(wolne obroty) a drugie do tzw dawki gazu.(nie jestem pewien ale chyba tak sie nazywa). I daj spokój z tymi zwezkami bo i tak juz jest zwezony przez mikser,to po co znów go zweżać??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 kurde chyba już wszyscy mylą pokrętła na parownikach : oba pokrętła na parowniku służą do regulacji dawki gazu na wolnych obrotach (ale nie służą do regulacji wolnych obrotów !!! do tego służy przepustnica i bay pas w postaci silnika krokowego lub innego regulatora wolnych obrotów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mazgaj Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 "mazgaj co to za gazownik co stwierdza ze auta nie da sie wyregulować bo sie nie nadaje do gazu????!!!!Dla mnie to zaden mechanik.Weż podjedz do jakiegoś porzadnego zakładu i niech Ci to ustawia i obejrza co i jak bo jak" no to powiedzcie mi w takim razie gdzie jest ten dobry gazownik- polećcie mii kogoś w okolicach wieliczki, krakowa, niepołomic, bochni- gdziekolwiek w małopolskim bo coraz bardziej mnie wkurza ten mankament. pisze nie tylko na tym forum i nikt nie wie co to może byc a opisana zwężka jedynie rodzi kolejne pytania. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierzak Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 miałem podobne objawy.Moj gazownik stosował te same ulepszenia typu zwężki to nie pomagoło.Wybrałem się do innego i facet stwierdził ze to auto nie będzie chodzic trzeba wymienić mikser.wymienił i jak by ręką odjoł , mikser firmy LENDI RENZO jest przaznaczony do nissana koszt około250zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabor05 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 U mnie podmienili i nic to nie dało. Podmieniany był reduktor, krokówka gazu zamieniana była na tą ze śróbą. Czyszczona była przepustnica, siniczek krokowy i jego elektrozawór, przepływomierz, styki aparatu zapłonowego, wymieniane były świece i filtry gazu i powietrza. co robić :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.