Gość lukas.nis Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Sprawa wygląda następująco.Po założeniu głowicy(o której wcześniej już pisałem,że została zregenerowana) ustawiłem rozrząd (100% dobrze).Odpaliłem motor(kilka chwil klekotał jak diesel).Wybrałem się na drogę sprawdzić furacza, a tu zonk :< słaby.Zacząłem sprawdzać wszystko pokoleii zaczynając od podciśnień,kostek itp.Przeczyściłem przepływkę,krokowiec,przepustnicę i dalej to samo.Przyszedł czas na kody migowe, a tam raz pokazuje cz.stuku innym przeplywkę ,a później 55, robiąc próbę sondy lambda check migał jednostajnie. :?: :?: zacząłem eksperymentować ......odpiąłem cz. temp.(dla ECU) i poprawa tzn. motor żywiej wkręca się na obroty,ale na drodze jeszcze brakuje mu TEJ mocy GTI.Dodam jeszcze ,że po odpinaniu kostek od cz. komp nie wskazywał(nie świecił cię CHECK)...Niewiem jak dalej sobie poradzić z autkiem. Prosiłbym o jakieś sugestie,podpowiedzi. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 zapłon przyspiesz na maksa zobacz jak się będzie zachowywać, bowiem jak planujesz łep cofają się oba wałki i cofa się zapłon... Co do resetowania kompa to opisałem to prosze oto link: http://nissanklub.pl/uploads/DIY/Autodiagn...0_GA16_GA14.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 zapłon przyspiesz na maksa zobacz jak się będzie zachowywać, bowiem jak planujesz łep cofają się oba wałki i cofa się zapłon... Co do resetowania kompa to opisałem to prosze oto link: http://nissanklub.pl/uploads/DIY/Autodiagn...0_GA16_GA14.pdf zapłon mam na maxa, nawet pokusiłem się o całkowite wykręcenie tych śrub od regulacji aparatu i danie na jescze bardziej maxa (ECU wywalał błąd cz. stuku). Jak pisałem wyżej jest poprawa po odłączeniu cz. temp. [ Dodano: Sro 08 Sie, 2007 20:39 ] Dodam tyle,że łańcuch ma już swoje lekkie zużycie.Czy to może mieć wpływ na moc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 najprawdopodobniej masz za ubogą mieszankę, po odpięciu czujnika temp komputer wzbogaca mieszankę i załancza wiatraki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 najprawdopodobniej masz za ubogą mieszankę, po odpięciu czujnika temp komputer wzbogaca mieszankę i załancza wiatraki... To w jaki spsób wzbogacić mu mieszankę,przecież ECU teoretycznie sam reguluje sobie skład ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 zmierz ciśnienie paliwa - będzie wiadomo czy ukłąd paliwowy jest okey, jak wyjdzie że jest okey to zmierz AFR, jak wyjdzie że jest ubogo to najprościej jest zamontować reg ciśnienia paliwa i podnieść nieco ciśnienie lub jakimś prosiakiem to wystroić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Dzięki za podpowiedź,jutro zmierzę ciśnienie . [ Dodano: Sro 08 Sie, 2007 22:06 ] jak wyjdzie że jest ubogo to najprościej jest zamontować reg ciśnienia paliwa i podnieść nieco ciśnienie U mnie jest regulator na listwie sterowany podciśnieniem... [ Dodano: Pią 10 Sie, 2007 19:10 ] Kurde niemiałem możliwości sprawdzić ciśnienia i AFR,ale to na dniach zrobię... A teraz z innej beczki,mierzyłem napięcie na sondzie lambda(oczywiście silnik rozgrzany)a tam napięcie zmieniające się od obrotów silnika w granicach 0,03 do 0,06V.Coś z sondą czy ze składem mieszanki? POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Albo jedno albo drugie.Zbadaj napięcie po nagrzaniu przy 2000 obrotów- powinno się zmieniać od 0 do 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Prawdopodobnie padła w moim gtiku sonda(tytanowa?)(3 żyłowa:biały,czarny,czerwony) o średnicy gwintu 12mm.I teraz zaczynają się schody.......wszystkie sondy oferowane na allegro gwint mają fi 18 mm.co zrobić??,czy do tego modelu SRDE są jakieś nietypowe sondy?i czy można jakoś wybrnąć z tej sytuacji??????? I jeszcze jedna sprawa ,jak podłączę pod kostkę od czujnika temp. opornik 3 K ohm.(silnik wtedy widzi silnik jako zimny) jest wszystko ok. tzn moc itp.A jak podłączę czujnik to nawet dodając gazu na postoju muli się i słabo reaguje na gaz Z góry dzięki Aha i jeszcze sprawdzałem przepływomierz napięcia wahały się od ok 1,4V do 5V(to chyba wszystko ok:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 No to odepnij ją w cholere i ciesz się szybszą jazdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.