Gość uzi-28 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Witam wszystkich ,czytałem wasze posty jeśli chodzi o gaśnięcie autka na gazie ale nie mogłem znaleźć coś o jeździe na pół sprzęgle Zamontowali mi gaz około 3 tygodni temu praktycznie 2 razy w tygodniu wracam do gazowników na regulacje lecz nadal sa bezsilni 1) Na początku gasło przy dojeżdżania na luzie do czerwonego światełka - teraz jest ok 2) Następnie zaczął mi gasnąć podczas ruszania, dodając gazu wskazówka od obrotów spadała prawie do zera a potem wskakiwała na obroty wówczas mogłem dopiero puścić sprzęgło(na benzynie jest ok). Prawie to wyregulowali nadal spadają obroty przy ruszaniu potem się wznoszą CO to może być??????? 3) Teraz mam problemy z parkowaniem lub podjeżdżaniem na pół sprzęgle (jazda po dziurach) ma tak niskie obroty że gaśnie Pomocy!!!!!!!!!!!!???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 2 gen czy sekwencja ? jak 2 gen to jest szansa ze ci zalewa jak dodajesz gazu dlatego obroty spadaja... albo masz zle dobrany mixer... jak sekw to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uzi-28 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 mam gaz 2 generacji. Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Wiem że to zadna porada ale Ci gazownicy chyba nie bardzo znaja sie na rzeczy skoro tyle razy byłes i niewiele pomogli.Spróbuj podjechac gdzie indziej wg mnie to zły skład mieszanki,albo jakaś nieszczelnosc na dolocie.Objaw 1 wskazywał na ubogą mieszankę(to gasniecie).Pozostałe objawy tez mogą byc tym spowodowane.No niewiem ale ja tak kiedys miałem... pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Mialem dokladnie takie same objawy. Pomoglo zmiejszenie srednicy dolotu o 1/4 i odwrocenie go tak aby nie wdmuchiwalo powietrza bezposrednio w dolot (rurke poprowadzilem za akumulator z tej oryginalnej) no i wzbogacili mieszanke na wolnych obrotach gazownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uzi-28 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Dolot wstawiłem z za akumulatora (pasuje rura spiro od poloneza) minimalnie lepiej jeszcze nie próbowałem zmniejszyć jej średnicy. Gdyby mógł by mi jeszcze ktoś pomóc to proszę o porady!!!! I wielkie dzięki za dotychczasowe rady!!! Pozdrawiam olsztyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Pomoglo zmiejszenie srednicy dolotu o 1/4 no z tego co wiem to nie jest dobre rozwiązanie(niefachowe)i ogranicza osiagi... jeszcze nie próbowałem zmniejszyć jej średnicy. wiec radziłbym nie próbować bo po tym i na Pb sie ograniczy. Poczytaj na forum bo gdzies temat o tym chyba widziałem. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Pomoglo zmiejszenie srednicy dolotu o 1/4 no z tego co wiem to nie jest dobre rozwiązanie(niefachowe)i ogranicza osiagi... jeszcze nie próbowałem zmniejszyć jej średnicy. wiec radziłbym nie próbować bo po tym i na Pb sie ograniczy. Poczytaj na forum bo gdzies temat o tym chyba widziałem. pozdr. Kolego w ogole wiesz co to LPG? widziales kiedys instalacje II gen co poprawia osiagi? (nie blos) co nie zmiejsza dolotu (nie blos) ? To chodzi zeby na LPG dobrze bylo, w d.. maja gazownicy co sie dzieje na PB chodzi o to zeby tanio bylo, zawsze o to chodzilo. Jak chcesz osiagi miec dobre to instalujesz sekwencje. Proste. Co do posta kolega ma problem i trzeba pomoc a nie wymyslac. Moze duzego doswiadczenia nie mam ale na II gen zrobilem 50 tys km, i duzo z nia walczylem zeby bylo jak ja chce i zatkanie lekko dolotu duzo pomoglo i nie tylko u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Kolego w ogole wiesz co to LPG? widziales kiedys instalacje II gen co poprawia osiagi? (nie blos) co nie zmiejsza dolotu (nie blos) ? No masz racje instalacji takiej nie ma,ale mi chodziło tylko o to żeby tych osiągów jeszcze bardziej nie pogorszyć.Poprostu słyszałem(i czytałem)że zastawianie dolotu to niezbyt dobra metoda. Sam osobiscie mam LPG,choć fakt auto starsze niż koegi u którego problem ale zastawionego dolotu nie mam a chodzi wg mnie dobrze. To chodzi zeby na LPG dobrze bylo, w d.. maja gazownicy co sie dzieje na PB chodzi o to zeby tanio bylo, zawsze o to chodzilo. też sie zgadzam bo ze swoim autkiem tez miałem problemy,a że mam instalke holenderska to miałem "pod górke".... Co do posta kolega ma problem i trzeba pomoc a nie wymyslac. Moze duzego doswiadczenia nie mam ale na II gen zrobilem 50 tys km, i duzo z nia walczylem zeby bylo jak ja chce i zatkanie lekko dolotu duzo pomoglo i nie tylko u mnie. wcale mu nie zabroniłem tego robic a tylko wyraziłem swoja opinię.Kolega uzi-28 wezmie to pod uwage albo i nie. Sam wiele razy mam dość LPG i się wk....ale wiem ze niestety "dwa paliwka"większy kłopot.Ale cóz chce sie tanio jeżdzić pozdr. Aha,popraw mnie jesli się myle ale u mnie też jest chyba II gen bo jest krokowiec do LPG,jest taki niby"komputerek"no i to wszystko jeszcze wspólpracuje z sondą lambda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 grzechu ale wez jednak od uwage ze czasmi trza przejechac pare km na pb jak sie LPG skonczy a jak przytkamy dolot za bałdzo to spalanie bedzie na poziomie 100/100 takze to nie jest dobre rozwiazanie - aczkolwiek najefektowniejsze... zawsze mozna tez bawic sie w zmniejszanie srednicy mixera ale to jest kosztowne bo by trza kupic z 5 mixerow i wymieniac :x albo miec dostep do jakichs hehe albo poprstu dobrac odpowiedni podczas zakupu instalacji ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uzi-28 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Przytkam troszkę rurę i zobaczę czy będzie poprawa. Jeśli nie to potruje jeszcze głowę gazownikom :fuckyou2: może zmienię "warsztat" A pytałem się gościa jak autko będzie sie zachowywać na gazie, tak tak będzie ok -chyba tylko do momentu jak wziął kasę. Pozdro z Olsztyna!!! :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 tak tak będzie ok -chyba tylko do momentu jak wziął kasę.a co mial ci powiedziec ze bedzie szarpac O_ chcial sprzedac... troj mu dupe az nie bedzie chodzic dobrze proste... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 grzechu ale wez jednak od uwage ze czasmi trza przejechac pare km na pb jak sie LPG skonczy a jak przytkamy dolot za bałdzo to spalanie bedzie na poziomie 100/100 takze to nie jest dobre rozwiazanie - aczkolwiek najefektowniejsze... zawsze mozna tez bawic sie w zmniejszanie srednicy mixera ale to jest kosztowne bo by trza kupic z 5 mixerow i wymieniac :x albo miec dostep do jakichs hehe albo poprstu dobrac odpowiedni podczas zakupu instalacji ;p A zmiejszanie srednicy miksera to nie przytykanie dolotu? Nie chodzi aby calkiem zatkac dolot tylko dla przykladu nie pozwolic mu brac powietrza ktore bezposrednio wlatuje, zeby sam sobie zassal tyle ile mu potrzeba. Wlasnie dlatego chlopaki przerabiaja instalacje na BLOSa zeby takiego problemu nie bylo ze Pb bedzie znacznie slabsze przez te zmniejszania dolotu dla LPG (mikserem i nie tylko) uzi-28 z Twojego opisu wyglada jakby mial za uboga mieszanke na wolnych obrotach, bo jak dostaje wiecej powietrza przy ruszaniu, lub dojezdzaniu do swiatla, to go gasi. Sprobuj jeszcze zmniejszyc ta rurke co wstawiles lekko powinno pomoc (np zakleic ja tasma na wolocie o 1/4) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 A zmiejszanie srednicy miksera to nie przytykanie dolotu?w sumie racja... ja np w sarnie mam zmniejszony dolot koles wsadizl mi taka zwazke do srodka... albo taka siateczke ktora zmniejsza ilosc powietrza ale i tak mi gasnie powyzej 60 a dolot mam obrocony calkiem od tylu w takim rogu ze nie ma na niego prawo leciec powitrze ale juz sie przywyczailem do tego :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 A zmiejszanie srednicy miksera to nie przytykanie dolotu?w sumie racja... ja np w sarnie mam zmniejszony dolot koles wsadizl mi taka zwazke do srodka... albo taka siateczke ktora zmniejsza ilosc powietrza ale i tak mi gasnie powyzej 60 a dolot mam obrocony calkiem od tylu w takim rogu ze nie ma na niego prawo leciec powitrze ale juz sie przywyczailem do tego :x Jak chcesz miec tanio i sprawnie w kazdym calu to zakladasz sekwencje, trzeba sie liczyc z wiekszym kosztem instalacji ale wtedy nie masz tych wszystkich patentow na dolocie. No i osiagi sa zblizone na LPG do PB (a czasem minimalnie lepsze). Wracajac do problemu uzi-28ego, to meczylbym gazownikow bo za to kase biora zeby to dobrze chodzilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uzi-28 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Witam szanownych kolegów !!!! Przytkałem wlot i nic lepiej sie nie działo dalej nie mogłem parkować bo mi primerka gasła. Pojechałem do gazowników niechętnie ale ustawiają ciut lepiej niż było. Zobaczę do opróżnienia butli i jak zatankuje ponownie gazu czy coś sie zmieni . Dzięki za rady pozdro z Olsztyna!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Witam szanownych kolegów !!!!Przytkałem wlot i nic lepiej sie nie działo dalej nie mogłem parkować bo mi primerka gasła. Pojechałem do gazowników niechętnie ale ustawiają ciut lepiej niż było. Zobaczę do opróżnienia butli i jak zatankuje ponownie gazu czy coś sie zmieni . Dzięki za rady pozdro z Olsztyna!!! Wiesz moze jaki masz mikser? (srednica) lub fote pogladowa mozesz wrzucic jak to wyglada pod maska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uzi-28 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 ok mogę zrobić fotkę i napiszę dane miksera. Ps. byłem wczoraj u innych gazowników widać że mechanik zna się na rzeczy trwało to może 15 minut troszkę poszperał przy kompie pre rundek zrobił i jest o niebo lepiej (tylko sie boje że to sie jakoś spieprzy samo) jak dotąd jestem zadowolony okazało się że poprzednicy zablokowali komputer i chyba nie potrafili tego już naprawić . Przyjemność kosztowała mnie 30 zł ale się opłacało . :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :sylwester: . A fotki o które się pytał kolega grzechu postaram się wkleić jeszcze dziś . Dzięki i pozdrawiam olsztyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 ok mogę zrobić fotkę i napiszę dane miksera. Ps. byłem wczoraj u innych gazowników widać że mechanik zna się na rzeczy trwało to może 15 minut troszkę poszperał przy kompie pre rundek zrobił i jest o niebo lepiej (tylko sie boje że to sie jakoś spieprzy samo) jak dotąd jestem zadowolony okazało się że poprzednicy zablokowali komputer i chyba nie potrafili tego już naprawić . Przyjemność kosztowała mnie 30 zł ale się opłacało . :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :sylwester: . A fotki o które się pytał kolega grzechu postaram się wkleić jeszcze dziś . Dzięki i pozdrawiam olsztyn No to super ze furka smiga Wiesz co dokladnie zrobil gazownik? BTW: niestety ale taka jest prawda ze wiekszosc gazownikow nie wie co robi, zachowuja sie tak jakby zagazowali poloneza swojego, byle jak ale jezdzil wiec postanowili na tym zarabiac nie majac zielonego pojecia o instalacjach LPG! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Dopiero teraz trafiłem na ten temat, ale dobrze że już problem rozwiązany. GRZECHu mówi tak jak jest i niech nikt nie mówi o stratach mocy przy zatkanym częsciowo dolocie. Sam miałem taki proeblem (też Primera 2.0 ale 97r - czyli to samo) i po wielu regulacjach, w moim modelu pomoglo wlasnie przelozenie dolotu od strony błotnika, aby wlot był z boku a nie z przodu. Na luzie jadac powietrze zdmuchiwało zapłon i tylko to pomogło. A straty mocy chyba dla właściciela auta z LPG nie są już tak ważne jak tania i bezproblemowa jazda. Mi też czasami brakuje mocy ale i tak mogę się śmiać z tych co na Pb jadą 100km za 40zł a ja za 20zł A jak uzi-28 będziesz chciał więcej mocy to zakładaj blosa, autko dopiero zacznie żyć Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uzi-28 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Witam w załącznikach wstawiłem fotki to co pod maską, sorki za jakość zdjęć ale mam tylko taki aparat to sa dane tego co na papierach od gazowników: system wtrysku Blitz Reduktor EMMEGAS Nie wiem czy to oto chodziło ale teraz śmiga i to najważniejsze Pozdrowienia z Olsztyna [ Dodano: Czw 18 Paź, 2007 22:00 ] Pamiętacie jak pisałem o tym jak mi primera gasła !!!!!!!! Wiecie jaka tego była przyczyna ????? Komputer był źle ustawiony, i zblokowany. Po jakimś tygodniu po (satysfakcjonującej) regulacji znowu problem się pojawił .Okazało sie że przewód od biegu jałowego miałem zainstalowany przed mikserem a powinien być za i już dostawać powietrze z gazem (czytałem pytałem i przerobiłem). Teraz aż chce się jeździć Pozdrawiam wszystkich!!!!!!!!!!!!!!! :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.