lukas Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Oto zupełnie nowy projekt z jakim będziemy się zmagać-silvernano,czyli bardzo szybka p11 kombi, kilka suchych danych; -p11 kombi ,1998r,srebrny metalic,4pp,full electric,ABS,klima,szyber,SR20DEH a oto sprawy tuningowe: -alu felgi 15'RONAL -zawias[sprężyny] EIBACH-35MM -stożek HKS[niedługo CAI] -tarcze z przodu 280mm, -regulator ciśnienia paliwa, -pompa paliwa WALBRO 255L/H -smt6[power perfect] no więc tak,to już zostało zamontowane,teraz pierwsze pomiary na hamowni,pomiary AFR,oraz strojenie,czekam juz na kolektor wydechowy z USA,oraz wałki rozrządu z p11 gt,kolejne plany to kompletny uklad wydechowy 2'5 cala na dwóch tłumikach z kwasiaka[firma MOTOWYDECH] plany;--NAJSZYBSZE KOMBI P11 W POLSCE[N/A]-PS.ZA PROJEKT W CAŁOŚCI ODPOWIADA Dr. NISMO :mikolaj: wieczorem powinny dołączyć fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Stara prima nie była zła ale brakowało w niej porządnego wydechu i kolektora - w noym projekcie z pewnością tego nie zabraknie Ps. obiecane fotki, na dzień dzisiejszy Lukaszowóz prezentuje się następująco: No i trochę diwajsów: Następny krok to pojechać tą "prawie" serią na rolki i porzadnie to wystroić... Ps. Lukasz napisał mi sms-a że docelowo chce z niej wycisnąć 180KM i 210Nm - oj będzie cieżko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 powoli dłubiemy kolejne niedomagania autka,przeczyściłem przepustnicę gazu,ale to sprawa kontrolna,teraz czas na sprawdzanie rozrządu czy aby nie trzeba go ustawić prawidłowo, trwają też poszukiwania wałków rozrządu z p11 gt albo almery gti--w następnym tygodniu HAMOWNIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jutro będę mieć chwilkę to możemy podjechać na hamownię i zobaczmy co tam wystrugamy, bo z autem jest nie najlepiej - rozrząd ustawiony jest w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 no i pierwsza hamownia już za nami.wynik 131km,171nm,ale po strojeniu KUBY 145km,179nm...[ładny wynik jak na seryjne autko-tylko stożek,smt6 i regulator ciśnienia paliwa] ps.właśnie odebrałem autko z nowym ukł,wydechowym-MOTOWYDECHzKONSTANCINA Kwasiak,na 2 tłumikach 2.5 cala,podobno jest cicho[dla mnie o wiele za głośno],ale dzwięk jest rewelacyjny-SUBARU,BOXER,albo coś w podobie :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 A teraz zmień przewody zapłonowe bo na tych co masz nie idzie dotknąć się do aparatu zapłonowego na chodzącym silniku - tka kopie To przez nie wykres jest pofalowany, jak masz możliwość to zamieść go Ps. ten twój wynik mnie zaskoczył, seryjna prima praktycznie tylko dostrojona i 145KM coś mi się wydaje że poprzedni właściciel zmienił wałeczki - trzeba będzie to pomierzyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 19 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Projekt trochę się opóźni,okazało się że poprzedni właściciel,nie powiadomił mnie że ta primera bierze 1litr oleju na 1000km...ale tak to czasem bywa-nawet w klubie zdarzy się frajerstwo!!! silnik do remontu :fuckyou2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Przy okazji remontu troszkę łep splanujemy tak 1,3-1,5mm będzie lepiej jak było. Kolektor wydechowy poczeka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 no niestety,koszty muszą być,ale pociesza mnie fakt że i tak na wiosnę głowica miała być zrzucana ciekawe że w chwili ostatnich pomiarów już po wydechu i strojeniu auto uzyskało 147km,182nm...-a tu się okazuje że silnik zakatowany,hehe ps.jest już zmontowany LPG sekwencyjny-wyniki z hamowni następujące ; -przed strojeniem 134km,164nm -po strojeniu 144km,174nm calkiem nieźle jak na zagazowane kombi :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iderafi Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 litr oliwy na 1000 ?? a powiedz mi kolego do ilu ciągniesz ten wooz . Moje wspaniałe 200sx opierdala litr oliwy na 3 godziny łupania ... PS . Frajerstwo ?? ale kto nim jest ??? seller or buyer ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Niebawem Prima Lukasa będzie się szczycić mocą ok 170KM i męskim momentem (coś pod) 210Nm - Spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 tak,czekamy na nowe ciekawostki w tym autku,niestety silnika nie opłaca się remontować :zly: ale jak już temat ogarne to mam nadzieję na najmocniejszą p11 w polsce,oczywiście N/A a co do kręcenia motoru na wysokich obrotach to sr20 jak jest w dobrym stanie oleju nie zużywa wogóle[poprzednia prima miała 192tyś km,i dzień w dzień kręciła się do 7300obr-przesunięty limiter,oleju nie brała] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 tak,czekamy na nowe ciekawostki w tym autku,niestety silnika nie opłaca się remontować Dla czego za wysokie koszty :?: czy za dużo rzeczy do wymiany :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 a co do kręcenia motoru na wysokich obrotach to sr20 jak jest w dobrym stanie oleju nie zużywa wogóle[poprzednia prima miała 192tyś km,i dzień w dzień kręciła się do 7300obr-przesunięty limiter,oleju nie brała] może były własciciel srebrnej tez ja krecił jak ty z tym ze zrobił nią duzo więcej km niz ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 były właściciel jeździł nią przez pół roku...,w tym momencie to jużmało ważne-nie kupię już auta bez mieżenia ciśnienia na garach choćby był od najlepszego przyjaciela[widać nie można ufać nikomu :029: ] właśnie od dziś do autka ładujemy coś ekstra,a stary silnik idzie na zlom :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Witam właśnie od dziś do autka ładujemy coś ekstra Co takiego co??? Poka poka Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 pokażę pewnie już w poniedziałek :diabel: ,zaraz potem strojenie na hamowni,by coobcio nadmienię tylko że wrzucam drugi silniczek,który do słabeuszy nie na należy.hihi[ps.cały czas zostajemy w N/A] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Twój stary silnik miał ukruszone tłoki 3-4 i to samo z komorami spalania w głowie - W dzień zrobię fotki to pokażę Ps. nie wiem czy wiesz ale miałeś w nim głowicę po portingu. Stąd seria a 142KM było - i to na seryjnym wydechu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 SR16VE,napewno nie bo właściwie ciężko mi jakoś zejść poniżej 2litrów... będzie stare dobre SR20,ale z dobrym okładem... kuba na seryjnym wydechu było 145km... ciekawe co z tego wszystkiego się wykluje,no i jeszcze z LPG nie zamierzam się rozstawać,dobrze że SEKWENCJĘ udało się dobrać rewelacyjnie do tego silnika,ma duży potencjał :sylwester: [ Dodano: Pon 08 Paź, 2007 09:18 ] dziś powinny być fotki, właśnie wróciłem z jazdy próbnej na nowym nabytku,niestety nie mogę powiedzieć jak dobrze przyspiesza,bo...sprzęgło się ślizga,nawet na 3 biegu,klops,a na dodatek w dalszym ciągu mamy spalanie stukowe-f*ck--jak dziś oglądałem swoją starągłowicę to sie okazało że 3i4 cylinder ładnie pocharatane od stuku były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Jutro postaram się o fotki i wykresy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 OK.wszystkie problemy zostały rozwiązane[3 krotne wyjmowanie silnika,liczne schody pod górę,ale udało sie] opowiadam co następuje; -w tym momencie siedzi SR20DE red top,z primery p10 -dół silnika to mój stary blok,wraz z tłokami od primery GT,wymianie uległy panewki,uszczelniacze,oraz pierścienie -góra silnika to głowica z primery COOBCIA -pełen zakres prac w tej głowicy to chyba tylko on potrafi określić...ja tylko nadmienię że wałki są z gt,regulowane koła rozrządu oraz sama głowa splanowana o ...1,44mm! -dodatkowo przeportowany został kolektor ssący -kolektor wydechowy z 4-2-1 MADE IN CHINA[sciągnięty z USA] wyniki z hamowni 158km,198nm...zaś to co prima ma w serii przy 5500obr[tj 175nm]ja mam jużprzy 2500obr/min :mikolaj: :mikolaj: PODSUMOWUJĄC MAM NAJMOCNIEJSZĄ P11 KOMBI W POLSCE,popracujemy jeszcze troszkę nad mocą aby było jej więcej-trzeba kiedyś złamać 170km[a dodam że mam seryjny tylny tłumik[reszta 2.5 cala] [ Dodano: Pią 19 Paź, 2007 09:41 ] ps,za stukowe spallanie odpowiadał zwalony APARAT ZAPŁONOWY,wrrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smeru Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 to co prima ma w serii przy 5500obr[tj 175nm]ja mam jużprzy 2500obr/min - też bym tak chciał. Gratuluję. Jeśli to nie tajemnica to ile w przybliżeniu kosztuje taki mod? Mam nadzieję że nie tyle co wartość auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Od wczoraj doszło parę Nm bo sprzęgło stanowczo odmawia i to tylko za sprawką CAI z K&N w nadkolu NO przydało by się ponownie shamować maszynę i może jakieś drobne korekty zrobić w sofie... Choć prawdziwy zastrzyk mocy będzie jak coś zrobisz z końcowym tłumikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 hmm...ile kosztuje taki mod?dobre pytanie napiszę że coś ok 4500zł z silnikiem i samym kolektorem wydechowym,w ciągu 2 miesięcy wydałem już jakieś 7500na kompletne mody[ale i na naprawy] w każdym razie trzeba liczyc jakieś 150 zł za 1km i 1 nm,hihihi a co do tłumika to poszukuję z type r[nie mam już ochoty niczego zamawiać w eltecu czy motowydechu-jest za głośno,a dlamnie power jest nieco mniej ważny niż słuch moich dzieci...],narazie znowu skoczymy na hamownię i podstroimy,no i to cholerne koło ,zamachowe trzeba dotoczyć,bo się sprzęgło uślizguje [ Dodano: Pon 22 Paź, 2007 09:50 ] ps.kuba foty wrzuć wreszcie,please Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Lukas fotki mam na komórce a nie mam do niej kabla... PS. Robiąc tłumik w EL-tecu nic nie ryzykujesz, mówisz że ma być cicho i tak będzie, Niestety tłumiki od moto wydecha są cholernie głośne... Moja czerwona prima była ze 3 razy cichsza jak twoja a wcale nie mówiłem Lutkowi żeby mi zrobił ciche auto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.